2025-01-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är sjukt och sinnesrubbat.

Det skulle inte förvåna en om det kommer ännu mer idioti upp till ytan.

Jag är helt övertygad om att det kommer mera. Chrippa är verkligen en kreativ person. Synd att han lägger den på helt fel ställe. Fast i hans värld är det ju så klart på rätt ställe och därmed sitter han också på rätt ställe.
Citera
2025-01-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Eller hur? detta är helt och hållet deras egna ansvar, saker kommer alltid fram förr eller senare.

Utan tvekan är det deras eget ansvar.
Nu var det tur att denna någon som Chrippa ville anlita drog sig ur.
Men bara tanken på att det finns någon som är villig att utföra det Chrippa ville är så hemskt.
Jag ser att flera inte tycker att det är så farligt. Antingen är de rent av korkade eller så äger de vara sig empati eller sympati eller lever i någon störd fantasivärld.
Citera
2025-01-21, 18:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vet du att hon inte är det? Hon kan ju vara det.

Det har ju framkommit att hon är en väldigt drivande kvinna och jag tror att hon lever i nån slags fantasivärld. Det ser ut som att det framkommit att hon är delaktig.

Hon har verkligen i sin strävan att bli stor på nätet sannerligen förstört så mycket på blott ett år.

Jag kan inte relatera till rena konspirationsteorier.
Citera
2025-01-21, 18:36
Medlem
Citat:
Jag tror ingen förstår denna störda relation.
Jag tror vi kan enas om att empatiska och förnuftiga personer beter sig inte som den här duon. De har inte haft en tanke på barnets bästa överhuvudtaget och är även beredda att utsätta andra barn för risker och skada. Det är totalt ansvarslöst och helt jävla vansinne. Hot och våld används som vardagsmat. Vad är det här för människor?

Det är som att de har normaliserat det vi andra som ser nyktert och utifrån tar avstånd ifrån. Det är för långt ifrån sin egen moralkompass och sunt förnuft.
Citera
2025-01-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag värnar om sunda rättsprocesser.
Inte drev på internet.

Det kommer ju att bli det men det dröjer väl. Eko gissar jag är först ut. Det tillkommer ju nytt som inte ligger inom ekonomisk brottslighet.

Det är helt vansinnigt vad dessa två har ställt till det för sig.
Citera
2025-01-21, 18:39
Avstängd
Citat:
Det kommer ju att bli det men det dröjer väl. Eko gissar jag är först ut. Det tillkommer ju nytt som inte ligger inom ekonomisk brottslighet.

Det är helt vansinnigt vad dessa två har ställt till det för sig.

Tycker du att det är rätt att bedriva processer på internet så länge?
Citera
2025-01-21, 18:52
Avslutad
Citat:
Jag värnar om sunda rättsprocesser.
Inte drev på internet.

Absolut inte drev och folkdomstolar på internet, men jag skäms nästan för att säga det att jag gärna såg ett drev mot Jocke och hans kennel
Citera
2025-01-21, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Absolut inte drev och folkdomstolar på internet, men jag skäms nästan för att säga det att jag gärna såg ett drev mot Jocke och hans kennel

Ja jag kan förstå hur någon kan drivas till vansinne av dessa självgoda narcissister.

De skulle behöva få smaka på samma medicin.
Skulle de palla ett helt år?

Anjo har ju satt sig själv i en situation nu som han inte kommer att palla med.

Njuter!
Citera
2025-01-21, 19:11
Avslutad
Citat:
Chrippa är misstänkt än så länge.

Om det finns bevis på Linnea är delaktig/misstänkt för stämpling till grov misshandel så varför är hon inte häktad ännu?

För det är inte tillräckligt grovt att häktas för. Häktas man och sen blir friad i rätten så måste staten betala ut en ganska saftig dags peng för frihetsberövandet. Och det vill staten gärna undvika i den mån det går.
Citera
2025-01-21, 19:13
Medlem
Citat:
Jag tänkte exakt på samma sak dvs när han skrattade åt Julia. Därför kunde jag nära nog höra honom när Jocke berättade.

Chrippa har ju själv sagt till Jocke att han inte är älskad av mamman. Det är bara en mycket elak och ond människa som kan säga så.

Japp det stank av förnuft mot de som talade - inteee min Christofer ... näää inte det ... hahahaha

Det visste jag inte att Chrippa har sagt. Men det är svårt att ge känslan av kärlek till ett barn om man missbrukar. Det blir alltid en vägg emellan. Det pratas väldigt lite om denna Annika. Kanske kommer mer när filmen är ute. När skulle den sändas?
Citera
2025-01-21, 19:22
Medlem
Citat:
Utan tvekan är det deras eget ansvar.
Nu var det tur att denna någon som Chrippa ville anlita drog sig ur.
Men bara tanken på att det finns någon som är villig att utföra det Chrippa ville är så hemskt.
Jag ser att flera inte tycker att det är så farligt. Antingen är de rent av korkade eller så äger de vara sig empati eller sympati eller lever i någon störd fantasivärld.

Håller med dig och alla borde veta hur en grov misshandel kan sluta.
Ska bli intressant när man får veta vilken kille det var som blev erbjuden detta, han är ju känd av polisen sen tidigare.
Citera
2025-01-21, 19:22
Medlem
Citat:
Jag tror ingen förstår denna störda relation.
Jag tror vi kan enas om att empatiska och förnuftiga personer beter sig inte som den här duon. De har inte haft en tanke på barnets bästa överhuvudtaget och är även beredda att utsätta andra barn för risker och skada. Det är totalt ansvarslöst och helt jävla vansinne. Hot och våld används som vardagsmat. Vad är det här för människor?

Deras krav på tillvaron är alltså att få säga och göra vad som helst utan att någon får reagera ofördelaktig på deras inlägg. Om någon gör så så kontaktar man personer för att misshandla dem grov alternativt mörda dem. Hur kan någon stötta dessa överhuvudtaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in