• 1
  • 2
2023-02-06, 17:16
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Jag kan tänka mig att åka dit ut och speciellt om det är så bra som du säger. Och ett stort plus är om det finns bastu. Numera har dom Nordic Wellness som har bastu bara bastun på tre dagar i veckan och fyra timmar åt gången (dom flesta i alla fall). Under varje klubb på NW hemsida står vilka tider som bastun är på men för gymmet i Barkarby står inga tider alls. Fast när man läser i beskrivningen ser det ut som att det skulle finnas en bastu där då symbolen för bastu är markerad, men det kan ju vara fel. Vet du om det finns en bastu på Barkarby-gymmet?

Den var åtminstone inte på senast jag var där (en lördag förmiddag i mitten av december) men ring o kolla. Det brukade jag göra innan de började skriva bastutiderna på hemsidan. Gymmet i övrigt, nu kanske jag var där en dålig tid men jäkligt mycket folk och lite väl multikulturellt för att jag skulle trivas
Citera
2023-02-15, 05:07
Medlem
Matsu-sans avatar
Hört att det är fattigmansSats
Citera
2024-12-26, 12:07
Medlem
Masingas avatar
Har det blivit ett blattegym? Det ser ut så imo.
Citera
2025-01-21, 16:21
Medlem
Bra för ungdomarna att de tränar och att det är trendigt, men JÄVLAR vad med tonåringar det är på NW nu! Oavsett tid under dagen/kvällen är det alltid fullt med tonårskillar i grupp. Funderar på att levla upp till typ SATS trots distans bara för att slippa horderna av stök med broccoli/koreanska frisyrer. Kanske få lite mer ögongodis på köpet...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in