2025-01-21, 09:17
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Nassarna blev ganska kåta ändå och blev tvungna att posta en artikel:

Citat:
Elon Musk hälsade segern på romerskt vis

Under måndagens firande av installationen av Donald Trump höll Elon Musk ett passionerat tal. Segertalet avslutades med en ordentlig segerhälsning.

https://nordfront.se/elon-musk-halsa...a-romerskt-vis

Läser man i kommentarfältet ser man hur vanligt folk förfasas av detta medan ovanligt folk alltså blir upphetsade åt andra hållet.
Vilken effekt juden har på alla fronter!

Folk är helt enkelt för korkade för att jag ska kunna känna någon respekt för dem.
Tror jag tar och skiter i mänskligheten
Citera
2025-01-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Nassarna blev ganska kåta ändå och blev tvungna att posta en artikel:

Läser man i kommentarfältet ser man hur vanligt folk förfasas av detta medan ovanligt folk alltså blir upphetsade åt andra hållet.
Vilken effekt juden har på alla fronter!

Folk är helt enkelt för korkade för att jag ska kunna känna någon respekt för dem.
Tror jag tar och skiter i mänskligheten
Hur kan folk vara så dumma på både högern och vänstern? Alla ser vad de vill se. Vänstern vill se nazism överallt, för att de tycker att alla andra än de själva är nazister, och nazisterna själva vill också se nazism överallt, för att kunna tro att deras rörelse går fram.
Senast redigerad av Skjutevapen 2025-01-21 kl. 12:40.
Citera
2025-01-21, 12:45
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjutevapen
Hur kan folk vara så dumma på både högern och vänstern? Alla ser vad de vill se. Vänstern vill se nazism överallt, för att de tycker att alla andra än de själva är nazister, och nazisterna själva vill också se nazism överallt, för att kunna tro att deras rörelse går fram.

Men det är väl alltid bra att elda på vänsterblivnas paranoia. Ju mer hysterisk vänstern blir desto bättre.
Citera
2025-01-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Men det är väl alltid bra att elda på vänsterblivnas paranoia. Ju mer hysterisk vänstern blir desto bättre.
Vad tror du om det här inlägget och ditt surr om en miljon unika besökare tidigare? Men får väl ändå säga att matten med 450 unika besökare och totalt nästan en miljon är rätt konstig.
Citera
2025-01-21, 13:38
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-ter
Vad tror du om det här inlägget och ditt surr om en miljon unika besökare tidigare? Men får väl ändå säga att matten med 450 unika besökare och totalt nästan en miljon är rätt konstig.

Det var allt en synnerligen suspekt källa. Men din vänstersjäl mår väl bättre av att tro på det där.
Citera
2025-01-21, 13:48
Medlem
Citat:
Det var allt en synnerligen suspekt källa. Men din vänstersjäl mår väl bättre av att tro på det där.
Du menar fortfarande på att det är nästan en miljon UNIKA besökare till Nordfront varje månad för att du antar att Hubinette inte går efter TOTALT antal (en människa som lever på att måla ut nazizister som ett hot) för det är så det brukar räknas? Ja jävlar.. brukar inte hålla med nyreggadjude men han har nog rätt i att segern är nära rätt snart!

Vet inte hur tillförlitlig google trends är men alla kanske får med ett bokmärke till Nordfront när dom installerar sin webbläsare så det inte syns i statistiken.
https://trends.google.com/trends/exp...ordfront&hl=sv
Senast redigerad av P-ter 2025-01-21 kl. 13:58.
Citera
2025-01-21, 14:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Du menar fortfarande på att det är nästan en miljon UNIKA besökare till Nordfront varje månad för att du antar att Hubinette inte går efter TOTALT antal (en människa som lever på att måla ut nazizister som ett hot) för det är så det brukar räknas? Ja jävlar.. brukar inte hålla med nyreggadjude men han har nog rätt i att segern är nära rätt snart!

Vet inte hur tillförlitlig google trends är men alla kanske får med ett bokmärke till Nordfront när dom installerar sin webbläsare så det inte syns i statistiken.
https://trends.google.com/trends/exp...ordfront&hl=sv

Mitt tips är som förut. Kontakta vänsterikonen Hübinette och säg att han har tvärfel om NF.
Citera
2025-01-21, 14:46
Medlem
Citat:
Mitt tips är som förut. Kontakta vänsterikonen Hübinette och säg att han har tvärfel om NF.
Sa han något om unika besökare och varför är han en trovärdig källa när du vill det?
Citera
2025-01-21, 14:51
Medlem
Citat:
Ser man det på det sättet, ja...

Om Elons syfte var att skoja med vänstern, var det ett rent genidrag. Det är undergångsstämning just nu på vänstersidan Reddit.
Senast redigerad av Skjutevapen 2025-01-21 kl. 14:54.
Citera
2025-01-21, 15:15
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Sa han något om unika besökare och varför är han en trovärdig källa när du vill det?

Som jag förstått det så är det egentligen bara sajtägaren som vet exakt hur många unika besökare man har numer. Alexa på sin tid hade väl hyfsat tillförlitlig statistik men de finns ju inte kvar.
Citera
2025-01-21, 15:31
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjutevapen
Ser man det på det sättet, ja...

Om Elons syfte var att skoja med vänstern, var det ett rent genidrag. Det är undergångsstämning just nu på vänstersidan Reddit.

Har det någonsin funnits några som trollat vänstern bättre än Trump och Musk? Jag tror inte det och det har faktiskt ett värde i sig. Nu vet jag att många i NMR och även andra bland den mer radikala ”högern” är skeptiska till Trump 2.0. Men man ska inte underskatta vikten av att vänstern tappar momentum och energi. Sen finns det faktiskt möjligheter att hjälpa till och driva Trumpadministrationen i en mer ”högerradikal” riktning. Det är mycket bättre än att sitta i ett hörn och tjura över alla brister och skavanker hos Trump och Musk. Eller att sitta och konspirationsjäsa om hur Trump och Musk bara är en del av en ond demiurgs nya diaboliska plan.
Citera
2025-01-21, 16:20
Medlem
Citat:

Vad skulle Hübinette veta om det? Han mailade Elin Reinhardt och frågade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in