2021-12-07, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Några idéer kring hur hederliga medlemmar i NMR kan göra sig av med Si(((m)))on Lindberg, Per Öberg och Martin Saxlind? De valde sida och förde organisationen i fördärvet.
Hur då menar du?
Citera
2021-12-07, 20:57
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNewsOutlet
Varför skulle en nationell gå in i nordstan och ha ihjäl ett hundratals blattar när du skriver att det är ni rödingar som misshandlar, förföljer och "hembesöker" oss? Jag personligen längtar givetvis tills fler ensamvargar förstår detta och börjar rikta sitt fanatiska och bottenlösa hat mot er.
ursäkta för de sena svaret.

min avatar beskriver ett slags ultravåld, att sätta sig på en enorm dildo och bara låta den force in i arslet.
ja ser de som att den som använder våld är stark. Hitler själv beskrev pacifism som den yttersta formen av svaghet.

ja frågar varför ni inte går fullt ut med terrorism, fler lasermän, därför att de typ är konstigt att ni inte gör det?
va är de som är så viktigt med att leka bror duktig i media, uppföra er ordentligt osv?
ni har inte en rörelse vanliga svennsoonss även om de e de lindberg vill?
vad har ni att förlora på terrorism och att döda blattar, spränga byggnader?

Vi i AFA (jag e inte medlem men sympatisör dock) brukar ett slags ultravåld, misshandlar folk me skiftnycklar, ger folk kniven för att dom inte tkr som oss, går in i folks hus med automatvapen o slår sönder allt, osv.

men vi står för det, men ni står för en komplacementalitet för sånt som är nästan betamale-aktig.
Citera
2021-12-07, 23:06
Medlem
dannerockers avatar
Lyssnade på Podden mer än ord där nått jävla drägg sitter på höga hästar och säger vad fan gör du inget din ynkliga karl nått sånt!

Läser du din jävla tramspelle detta så skall jag ge dig ett budskap! Jag har varit med I regelräta krigszoner medans du satt hemma och klistra flygblad på en lyktstolpe!

Ditt äckliga as vi satt och vänta på att ni skulle komma ner till oss men det blev inte så många för när det kom till kritan så ljög ni om att ni inte ville strida med judar !

Vad har du själv gjort som är så jävla ärofylld ..hade du och dina kamrater varit så ärofyllda och hållt i facklan så kan jag lova dig att ni hade inspirerat folk till att ansluta sig!

Men folk är inte dumma de ser igenom vilka dårar ni endast är och vem vill tillhöra och driva kamp med människor som inte har ett skit att komma med?
Vem i er organisation kan kamp? Inte en enda i nmr vet hur man bedriver kamp och därför är ni ett gäng nötter som kör tills ni blir kamptrötta pga uteblivna vinster och folk lämnar i slutändan .
Citera
2021-12-08, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Ditt äckliga as vi satt och vänta på att ni skulle komma ner till oss men det blev inte så många för när det kom till kritan så ljög ni om att ni inte ville strida med judar

Stred du i Ukraina, för Ukraina? Det var ju modigt, men sanningen är tyvärr att ni stred för juden. Ser man inte det inte nu, ens med jävligt mycket facit i hand, så vet jag inte var hopp finns att finna allvarligt talat.
Citera
2021-12-08, 00:49
Medlem
Citat:
Stred du i Ukraina, för Ukraina? Det var ju modigt, men sanningen är tyvärr att ni stred för juden. Ser man inte det inte nu, ens med jävligt mycket facit i hand, så vet jag inte var hopp finns att finna allvarligt talat.

Vilket facit skulle det vara? Skulle Ukraina vara med i Nato och EU skulle det regna bidragspengar över det landet. Närmare band till Ryssland - inget av den varan.

Dessutom skulle Ukraina i EU kunna innebära några Azov-filurer i EU-parlamentet. Det vore nåt det.
Citera
2021-12-08, 00:55
Bannlyst
Citat:
Dösnack.

"Juden" har aldrig gillat nationalism - av naturliga skäl. Att strida för Ukraina är således inte judiskt utan det främjar den nationella pånyttfödelsen som sker i Europa just nu.

All nationalism är naturlig. De människor som ser sig själva som likar fungerar bra ihop. Folk som tvingas in i ett samhälle med främmande människor fungerar väldigt dåligt. Detta är grundläggande socialbiologi.
Citera
2021-12-08, 19:12
Medlem
[quote=5449000|78211234]Förlåt, men.. 10 000 flygblad på en vecka, säger ni.

JAG HAR DELAT 3000-4000 FLYGBLAD HELT ENSAM UNDER EN DAG! Rentav har jag gjort det vid ganska många tillfällen under en massa år. Hundratals affischer har jag också satt upp själv under samma kväll. Detta utöver propagandaspridning och andra slags aktiviteter tillsammans med kamrater.

3000-4000 FLYGBLAD HELT ENSAM UNDER EN DAG!...???

låt oss anta att man i snitt delar ut ett flygblad / minuten = 3000 minuter eller 50 timmar om man så vill............ om man orkar med frekvensen av 2 st. flygblad/minut i snitt skulle det ändå ta 25 timmar.... något för Guinness World Records....????
Citera
2021-12-08, 19:29
Medlem
.Hellraiser.s avatar
[quote=johnnybgoode99|78249486]
Citat:
Ursprungligen postat av 5449000
Förlåt, men.. 10 000 flygblad på en vecka, säger ni.

JAG HAR DELAT 3000-4000 FLYGBLAD HELT ENSAM UNDER EN DAG! Rentav har jag gjort det vid ganska många tillfällen under en massa år. Hundratals affischer har jag också satt upp själv under samma kväll. Detta utöver propagandaspridning och andra slags aktiviteter tillsammans med kamrater.

låt oss anta att man i snitt delar ut ett flygblad / minuten = 3000 minuter eller 50 timmar om man så vill............ om man orkar med frekvensen av 2 st. flygblad/minut i snitt skulle det ändå ta 25 timmar.... något för Guinness World Records....????
ni kmr ändå aldrig vinna på att dela ut flygblad.
åtminstonde extremt jävla ineffektivt om man tänker sig att ni delat ut flera 100.000 flygblad o inte ens 1000 medlemmar.
Citera
2021-12-08, 20:12
Medlem
[quote=johnnybgoode99|78249486]
Citat:
Ursprungligen postat av 5449000
Förlåt, men.. 10 000 flygblad på en vecka, säger ni.

Många postlådor sitter inte längre framför varenda hus. De sitter i stora klungor från mellan fyra till tjugo. I många hyreshus är det postfack i entrén och det brukar vara mellan sex-tolv stycken. Det kan gå att dela ut tusentals om man börjar tidigt.

Har delat ut cirka 800-900 på en dag. Bara att gratulera.
Citera
2021-12-08, 22:14
Medlem
.Hellraiser.s avatar
[quote=skaraborg76|78250058]
Citat:
Ursprungligen postat av johnnybgoode99

Många postlådor sitter inte längre framför varenda hus. De sitter i stora klungor från mellan fyra till tjugo. I många hyreshus är det postfack i entrén och det brukar vara mellan sex-tolv stycken. Det kan gå att dela ut tusentals om man börjar tidigt.

Har delat ut cirka 800-900 på en dag. Bara att gratulera.
grattis. exakt vad har du åstadkommit för förändring i Sverige?
Citera
2021-12-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Varför satsar inte NMR på terrorism och våld istället för flygblad?

Svaret är att Motståndsrörelsen är ett seriöst politiskt parti, som avser att med legitima medel ta makten. Jag vet inte, hur många gånger jag skall behöva påminna er om, att Hitler kom till makten genom val och inte genom "terrordåd" vad nu det skulle tjäna till. Nej, vad beträffar våldsanvändningen, förutom i självförsvar då, är utelämnat på entreprenad till NS och Klas trygga händer. Där, ute i skogen i allra största hemlighet, planeras "terrordåd" av en sådan magnitud att det kommer att slå er alla med häpnad.

Själv nöjer jag mig med att i snö och slask och dåligt väder, att utan knot få komma till ditt kommunistiska kollektiv och försynt släppa ett kärt flygblad i din brevlåda om den efterlängtade förändringen, i förhoppningen om att du någon gång skall ta ditt förnuft till fånga. Det är genom argument som jag vill vinna över dig till vår sida och inte genom att slå in skallen på dig, hur befogat det än synes vara.

Citat:
Varför e de så få terrordåd från extremhögern när ni sitter på själva våldskapitalet?

För att det inte fungerar.

Citat:
som AFA:it kan ja säga att vi har anammat våldet o är mer extrema än er
då vi misshandlar och förföljer och hembesöker er.

Ja, detta har jag länge funderat över, varför ni angriper oss och inte det förhatliga kapitalet? Hur ofta har jag inte velat diskutera era strategiska överväganden, om nu några sådana överhuvudtaget existerar. Kanske kan du förklara, hur ni tänker, när ni aldrig vågar diskutera politik, utan alltid måste ta till våld och "då vi misshandlar och förföljer och hembesöker er"?

Är inte detta ett fattigdomsbevis om något, att ni alltid saknar argument och alltid tvingas att ta till våld? Att ni inte ens drar er för stölder, då ni "hembesökte" en hederlig bonde, som arbetade i sitt anletes svett ute på åkrarna, för att föda sitt älskade folk, medan ni stal Motståndsrörelsens sköldar på gården. Ni skröt ju själva om det på er hemsida, att ni är en samling tjuvar och känner stolthet över det.

Nej, det som borde "hemsöka" er är ert samvete, om ni nu skulle haft något. Aldrig någonsin skulle jag sänka mig till något sådant, där jag med trötta fötter, i ur och skur, går runt med mina flygblad i handen i förhoppningen om att bringa hopp, där förtvivlan råder. Ja, i motsats till dig är jag hederlig och är stolt över det och jag begriper förstås, att du aldrig kommer att förstå det.

Av samma anledning motsätter jag mig terrordåd, vilket förstås för dig är helt obegripligt.
Senast redigerad av Socialdarwinist 2021-12-08 kl. 23:20.
Citera
2021-12-08, 23:23
Medlem
[quote=.Hellraiser.|78251616]
Citat:
Ursprungligen postat av skaraborg76
grattis. exakt vad har du åstadkommit för förändring i Sverige?

Droppen urholkar stenen. Hade inget motstånd funnits hade situationen varit värre.
Har jag retat några fiender så är det heller inte att förakta. Motion får man och det är nyttigt.

Men du vad åstadkommer du med att vara defaitist. Du har gett upp och anpassar dig motvilligt till ett samhälle du inte gillar men du vågar heller inte riskera någonting.
Vad får du ut av att sitta ock skriva inlägg på inlägg att man ska ge upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in