Citat:
Ursprungligen postat av
.Hellraiser.
Varför satsar inte NMR på terrorism och våld istället för flygblad?
Svaret är att Motståndsrörelsen är ett seriöst politiskt parti, som avser att med legitima medel ta makten. Jag vet inte, hur många gånger jag skall behöva påminna er om, att Hitler kom till makten genom val och inte genom "terrordåd" vad nu det skulle tjäna till. Nej, vad beträffar våldsanvändningen, förutom i självförsvar då, är utelämnat på entreprenad till NS och Klas trygga händer. Där, ute i skogen i allra största hemlighet, planeras "terrordåd" av en sådan magnitud att det kommer att slå er alla med häpnad.
Själv nöjer jag mig med att i snö och slask och dåligt väder, att utan knot få komma till ditt kommunistiska kollektiv och försynt släppa ett kärt flygblad i din brevlåda om den efterlängtade förändringen, i förhoppningen om att du någon gång skall ta ditt förnuft till fånga. Det är genom argument som jag vill vinna över dig till vår sida och inte genom att slå in skallen på dig, hur befogat det än synes vara.
Citat:
Varför e de så få terrordåd från extremhögern när ni sitter på själva våldskapitalet?
För att det inte fungerar.
Citat:
som AFA:it kan ja säga att vi har anammat våldet o är mer extrema än er
då vi misshandlar och förföljer och hembesöker er.
Ja, detta har jag länge funderat över, varför ni angriper oss och inte det förhatliga kapitalet? Hur ofta har jag inte velat diskutera era strategiska överväganden, om nu några sådana överhuvudtaget existerar. Kanske kan du förklara, hur ni tänker, när ni aldrig vågar diskutera politik, utan alltid måste ta till våld och "då vi misshandlar och förföljer och hembesöker er"?
Är inte detta ett fattigdomsbevis om något, att ni alltid saknar argument och alltid tvingas att ta till våld? Att ni inte ens drar er för stölder, då ni "hembesökte" en hederlig bonde, som arbetade i sitt anletes svett ute på åkrarna, för att föda sitt älskade folk, medan ni stal Motståndsrörelsens sköldar på gården. Ni skröt ju själva om det på er hemsida, att ni är en samling tjuvar och känner stolthet över det.
Nej, det som borde "hemsöka" er är ert samvete, om ni nu skulle haft något. Aldrig någonsin skulle jag sänka mig till något sådant, där jag med trötta fötter, i ur och skur, går runt med mina flygblad i handen i förhoppningen om att bringa hopp, där förtvivlan råder. Ja, i motsats till dig är jag hederlig och är stolt över det och jag begriper förstås, att du aldrig kommer att förstå det.
Av samma anledning motsätter jag mig terrordåd, vilket förstås för dig är helt obegripligt.