2025-01-21, 13:44
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vilken högerback skulle det kunna tänkas vara?
Alexander Jensen som dina Häckenpolare satt och grät över på twitter.
Citera
2025-01-21, 13:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Såg nåt om 22 miljoner från CSKA. Vet inte om det stämmer. Det är alltid så mycket skumt kring de här ryktena med agenter som ska trissa osv. Min gissning är att över 20 är precis på smärtgränsen för Aberdeen, men kanske kanske inte omöjligt.
Men framförallt. Varför i hela helvetet skulle Pittas vilja gå till Aberdeen? Även om dom nu skramlade ihop varenda öre dom äger för att lösa honom?
Citera
2025-01-21, 13:45
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Vilken högerback skulle det kunna tänkas vara?

Lån från Tottenham. En spelare som inte är önskvärd i Premier Leagues just nu sämsta lag och som inte ens går att sälja.
Därför de skrev kontrakt med honom fram tilll 2029 innan de lånade ut honom.

https://x.com/SpursOfficial/status/1878857297138520388
Citera
2025-01-21, 13:45
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Alexander Jensen som dina Häckenpolare satt och grät över på twitter.
Mina polare? Det var en (1!!!) random snubbe på twitter som jag aldrig ens sett.

Jag ville inte ha Jensen. Jag ville ha Castegren.
Citera
2025-01-21, 13:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Därför de skrev kontrakt med honom fram tilll 2029 innan de lånade ut honom.

https://x.com/SpursOfficial/status/1878857297138520388
Fast han platsar ju uppenbarligen inte ens på bänken i det skitlaget?
Citera
2025-01-21, 13:48
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Men framförallt. Varför i hela helvetet skulle Pittas vilja gå till Aberdeen? Även om dom nu skramlade ihop varenda öre dom äger för att lösa honom?
Varför skulle han vilja spela i Bulgarien? Eller Kina? Pengarna talar här, men Pittas är den typen som alltid kommer ge 100% var han än hamnar. Han skulle trivas finfint i Aberdeen.
Citera
2025-01-21, 13:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Varför skulle han vilja spela i Bulgarien? Eller Kina? Pengarna talar här, men Pittas är den typen som alltid kommer ge 100% var han än hamnar. Han skulle trivas finfint i Aberdeen.
CSKA Sofia är ett topplag i Bulgarien. Dessutom är valfritt lag i Kina bättre än Aberdeen även om man glömmer det ekonomiska. Aberdeen är ett litet skitlag i nivå med TNS.
Citera
2025-01-21, 13:54
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
CSKA Sofia är ett topplag i Bulgarien. Dessutom är valfritt lag i Kina bättre än Aberdeen även om man glömmer det ekonomiska. Aberdeen är ett litet skitlag i nivå med TNS.
Din hets är som bäst när den ligger inom rimlighetens gränser. Det här är bara larv.
Citera
2025-01-21, 14:13
Medlem
Kommer Göteborg kriga i botten iår igen?

Säljer både Norlin och Skjellerup
Citera
2025-01-21, 14:19
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Kommer Göteborg kriga i botten iår igen?

Säljer både Norlin och Skjellerup
De försäljningarna tyder kanske mer på att de inte kommer kriga i botten i år...

Jag läste 57 miljoner för Skjellerup, samtidigt som vi pratar 22 miljoner för Pittas. Hur kan det vara så? Har Skjellerup gjort nånting spektakulärt i nån klubb han varit i?
Citera
2025-01-21, 14:35
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
De försäljningarna tyder kanske mer på att de inte kommer kriga i botten i år...

Jag läste 57 miljoner för Skjellerup, samtidigt som vi pratar 22 miljoner för Pittas. Hur kan det vara så? Har Skjellerup gjort nånting spektakulärt i nån klubb han varit i?
Svårt att jämföra så. Framförallt är prislappen för Skjellerup extrem. Pittas prislapp är mer naturlig. Men framförallt är det väl för att Sassuolo ser potential i Skjellerup som dom betalar för. Pittas fyller 29 år i år och kommer aldrig inbringa några pengar för köpande klubb.
Citera
2025-01-21, 14:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Svårt att jämföra så. Framförallt är prislappen för Skjellerup extrem. Pittas prislapp är mer naturlig. Men framförallt är det väl för att Sassuolo ser potential i Skjellerup som dom betalar för. Pittas fyller 29 år i år och kommer aldrig inbringa några pengar för köpande klubb.
Skjellerup är 22 år och anfallare. Enligt Wikipedia har han gjort 9 mål under hela sin karriär, varav 5 i danska andradivisionen (på 50 matcher!). Jag tycker 57 miljoner är ofattbart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in