2025-01-20, 23:53
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Helvete så packad.
Lär ha skön ångest imorgon

Man fattar ju inte det riktigt själv när man är packad bara nyktra som märker av det kraftigt.
Citera
2025-01-21, 02:38
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Man fattar ju inte det riktigt själv när man är packad bara nyktra som märker av det kraftigt.

Han kommer skylla på någon form av medicinering som gjort honom känslig mot alkohol 😝
Citera
2025-01-21, 02:50
Medlem
OMG, han är rejält pissfull och svamlande. Inget som inte hänt mig också men tack och lov har jag inte suttit i direktsändning just då. 😬 Till hans fördel får man åtminstone säga att han är inte så blank i hyn som en del andra.
Citera
2025-01-21, 08:12
Medlem
Kanastras avatar
Han var alltså i tjänst? Såg inte galan, bara inslaget där vid bordet. Äkta full Olearys-gubbe med fyllosnack. 'Om du hade hoppat med hans stav, hur högt hade du hoppat då?' helt out of the blue.
Man ser hur Duplantis sneglar på honom och verkar tänka vad fan pågår..

Han tycks ha blå diplomatskyltar inom public service, mors lilla Olle..
Citera
2025-01-21, 08:44
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
OMG, han är rejält pissfull och svamlande. Inget som inte hänt mig också men tack och lov har jag inte suttit i direktsändning just då. 😬 Till hans fördel får man åtminstone säga att han är inte så blank i hyn som en del andra.
Han borde få något Flashbackdiplom, han har tagit över stafettpinnen efter David Ritschards
Citera
2025-01-21, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

Han tycks ha blå diplomatskyltar inom public service, mors lilla Olle..

Verkligen! Hur kommer det sig att han han får komma tillbaka till public service gång på gång? Vem har han hållhake på? Vem ligger han med? Är han son till någon särskild? För jag har svårt att tro att det är hans kompetens som gör honom oumbärlig för svt.
Citera
2025-01-21, 11:03
Medlem
Citat:
Nu svarar kanalens programchef Christina Hill på tittarnas kritik.

"SVT har nolltolerans mot alkohol i tjänsten. Vi ser allvarligt på händelsen och har haft samtal med vederbörande. SVT:s förtroende hos vår publik är av yttersta vikt, och vi vill därför beklaga detta. Vi vill också rikta en särskild ursäkt till de personer som intervjuades i samband med detta. Formellt sätt är det produktionsbolaget som är ansvariga på plats men SVT har utgivaransvaret. Vi har pågående samtal med berörda parter"

"Ett samtal". Nu tar de väl i så de spricker.

https://www.hant.se/noje/raseri-efter-olle-palmlofs-intervju-med-armand-duplantis-idrottsgalan-2025/10632671
Citera
2025-01-21, 12:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Han kommer skylla på någon form av medicinering som gjort honom känslig mot alkohol 😝

Citat:
När Expressen pratade med Palmlöf direkt efter sändningen sa han att han ”druckit sprit”. Dagen efter galan menar han att det inte stämmer.
https://www.expressen.se/sport/svt-ber-om-ursakt-efter-olle-palmlofs-medverkan-pa-idrottsgalan/

Jo det kommer nog bli till slut han tog ett piller mot huvudvärk, sedan en öl.
Citera
2025-01-21, 12:28
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Här finns i alla fall Olles ”insats” på SVT Play
https://www.svtplay.se/video/eXvAEBk/idrottsgalan/eftersnack

Jag hoppas att någon kan göra en insats och också klippa ihop en ”best of Olle” och lägga ut på Youtube.

Haha, han säger till Aftonbladet att han inte var full. Eller hur, sitter och gungar på stolen och har hållning som om han satt i en soffa på en sen efterfest.

Kolla 11:23 i klippet, när han häller i sig ett glas vatten som om det vore kvällens sista öl. Helt otroligt att han i höll balansen.
Citera
2025-01-21, 12:40
Medlem
Han är ju alkoholist och kryddar med lite annat. Egentligen är det synd om Olle men eftersom han kan vara rätt elak privat är det svårt att känna empati.
Citera
2025-01-21, 12:59
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuedeCeasar
Han är ju alkoholist och kryddar med lite annat. Egentligen är det synd om Olle men eftersom han kan vara rätt elak privat är det svårt att känna empati.

Håller med. Han är inte känd för att vara snäll och trevlig därav ganska lätt att skratta åt.
Citera
2025-01-21, 12:59
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Så skämmigt!

Nu måste väl han försvinna ur media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem