2024-07-30, 09:35
Medlem
TröttSvensks avatar
Rattfylla och senare kokain, hur är det nu med drogerna ?
Citera
2024-07-30, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Är det något han är dömd för och har hon överhuvudtaget polisanmält honom? Om inte bör ingen fästa någon större vikt vid vad hon säger om honom.

Julia Frändfors känns som en kvinna som lätt börjar veva med nävarna
Citera
2024-07-30, 22:15
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Hm, jag minns Palmlöf som svagt uttalad höger och därmed inte inbjuden i värmen med lekprogram och tv-tävlingar.

Vem minns rätt ?
Enda direkta minnet jag har är av han som vänster är hans gnällkrönika över hockeyspelarnas höga löner.

Kanske var nåt med hans estetik och sätt att prata som gjorde att jag förutsatte att han var vänstermediaman, bara för att alla andra var vänster på den tiden?

Nu är han pro-israel, verkar skeptisk till massinvandring, skeptisk till feminism, tycker det gått för långt med hbtq osv. Käbblar ofta med programledaren Ekstedt som är väldigt pk, skönt nog blir det ofta två mot en då Mats Strandberg backar upp Palmlöf.
Citera
2024-10-08, 15:44
Medlem
crocodilelilos avatar
Enligt den här tråden:
(FB) Radioprofil (Jakob Öqvist) misstänkt för grovt rattfylleri på E4 (december 2023)
så är det Olle som förlorat körkortet.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qPkj2m/radioprofil-atalad-for-olovlig-korning-av-motorcykel
Citat:
En känd svensk radioprofil har åtalats för olovlig körning efter att ha kört motorcykel utan körkort i Stockholm. Han stoppades av polisen när han körde med oknäppt hjälm.
Vid kontrollen upptäckte polisen att radioprofilen saknade behörighet och hans vanliga körkort omhändertogs på plats eftersom han hade prövotid.
Radioprofilen, som tidigare dömts för grovt rattfylleri, har erkänt brottet och riskerar 12 900 kronor i böter. Han har valt att inte kommentera händelsen offentligt.
Citera
2024-10-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Enligt den här tråden:
(FB) Radioprofil (Jakob Öqvist) misstänkt för grovt rattfylleri på E4 (december 2023)
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qPkj2m/radioprofil-atalad-for-olovlig-korning-av-motorcykel

Är det Olle eller Jakob? Olle förlorade väl för längesen?
Citera
2025-01-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Enligt den här tråden:
Just nu packad i idrottsgalans eftersnack, herregud!
Citera
2025-01-20, 22:51
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w_i_n_n_i_e
Rejält dragen ja
En gång alkis alltid alkis antar jag
Hoppas någon lägger upp denna klassiska insats på Youtube.
Jag undrar hur de tänkte när de kom på att han skulle kommentera idrottsgalan efter 3 timmars middag med säkert 3-4 snapsar, 2-3 glas öl och sedan några glas vin och lite konjak på det för den gode Olle.
Senast redigerad av Dr King 2025-01-20 kl. 22:54.
Citera
2025-01-20, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av w_i_n_n_i_e
Ja men jääääävlar. Sluddrar, avbryter och beter sig allmänt oprofessionellt. Kanske inte blir mer galor för honom nu. Oansvarigt av SVT att bjuda in med hans historik
Citera
2025-01-20, 22:58
Avslutad
På SVT står det att det ska ligga ute t.o.m. 20 feb. Intressant att se om "eftersnacks"-inslaget får ligga kvar.
Citera
2025-01-20, 23:00
Medlem
Hur kan vuxna människor stå och se på och inte ta bort karln?
Citera
2025-01-20, 23:04
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Rejält dragen ja
En gång alkis alltid alkis antar jag
Hoppas någon lägger upp denna klassiska insats på Youtube.
Jag undrar hur de tänkte när de kom på att han skulle kommentera idrottsgalan efter 3 timmars middag med säkert 3-4 snapsar, 2-3 glas öl och sedan några glas vin och lite konjak på det för den gode Olle.
Här finns i alla fall Olles ”insats” på SVT Play
https://www.svtplay.se/video/eXvAEBk/idrottsgalan/eftersnack

Jag hoppas att någon kan göra en insats och också klippa ihop en ”best of Olle” och lägga ut på Youtube.
Citera
2025-01-20, 23:46
Medlem
Helvete så packad.
Lär ha skön ångest imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in