Citat:
Ursprungligen postat av Kalimist
Ojojoj, om du slår upp humor i en ordbok så kommer du att ha tråkig läsning, eller läser du också knasen? Småskrattar lite åt på spåret med dom goa gästerna. Små runkar lite till bingolotto? Säger usch och fy när killarna i Wild boys leker i skogen? Låter som att det är massa skribenter i denna tråden som är lika torra som exem och mer bakåtsträvande än sharia lag.
Om jag skulle slå upp humor i en ordbok så skulle det inte vara tråkig läsning, det skulle förmodlgen vara informativt. Bara för att en bok inte innehåller bilder innebär det inte att den är tråkig (om du slog upp en ordbok då och då kanske du skulle lära dig stava bättre och att inte särskriva).
Nej jag läser inte Knasen, jag tittar inte på På Spåret och jag smårunkar inte till Bingolotto då jag öht inte tittar på det. Jag tittar inte heller på Wildboys eftersom det är ett TV-program AV idioter, MED idioter, FÖR idioter, precis som Jackass, Viva La Bam m.fl.
Det är intressant hur du vill låta påskina att bara för att man inte gillar Palmlöf så är man en inskränkt småstadsbo. Om man isåfall ska dra några slutsatser av dina inlägg så är de som gillar honom dyslektiska förortsbor med grava problem att argumentera.
Faktum kvarstår; det finns inte nå't som är raffinerat, nyskapande, intelligent eller "edgy" med det som Palmlöf & Co spytt ur sig i etermedia. Det är bara utfyllnad som vädjar till den minsta gemensamma nämnaren hos den dumma massan.