Citat:
Ursprungligen postat av
HallonAppleR
Tycker också det är märkligt, om dom nu bryr sig så mycket om barnen som dom utger. Då borde det aldrig vara skratt eller roliga stunder. Varför är något roligt när det handlar om något såpass allvarligt?
Om någon du vet utsattes för något riktigt hemskt och du konfronterar personen som gjorde detta, hade du då skrattat och haft ett gott humör?
Det är därför jag tycker att dom känns som 2 viglianter ute på hämnd turne just för fnitter och skratt.
Jag hoppas verkligen att det är en genuin omtanke mot barnen som driver dom och inte att dom startat upp något för att bli förmögna på och som är idiotsäkert som inte går att misslyckas med, ja menar pedofili är ju något som alla normala människor avskyr och några som försöker bekämpa det är ju guldkalvar som absolut inte får ifrågasättas på något sätt.
Vanliga människor har väl egentligen betalat nya tänder till Sara och även hennes tidigare skuld samt, även körkort och bil om jag förstått det rätt. (rätta mig om jag har fel)
Vad hade hon gjort om inte detta? sjukskriven eller lönebidrags anställning som inte hade gett många kronor?