2025-01-19, 20:25
Medlem
Man får för övrigt vara snabb på att läsa hennes kommentarer på Tiktok, hon har börjat radera kommentarer och blocka hejvilt.
Citera
2025-01-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Nej, så tråkigt...då är det alltså fritt fram för andra kvinns nu, då en av Stockholms absolut vackraste, smalaste, sexigaste o mest sympatiska kvinna, Pia Pissfitta, lägger sina könsvårtor på hyllan o drar sig tillbaka i dryga halvåret framåt?

Yey, här ska raggas! Nä, skämt åsido...att Pia nu sprang på pumpen just i går på Engelen, kanske ger henne söndagsångest, men förfan...snart ny helg, o en Pia iklädd ny glitterblåsa, äntrar golvtiljorna för att ragga loss på en ny lägenhet...förlåt, snubbe med eget boende!

Finns den där pussfilmen att se någonstans? Nyfiken, o har inte TT, vilket snart verkar vara ett minne blott...

Tänkte precis dela men såg att LenaLar hann före! Videon jag pratade om är (i skrivande stund) fjärde uppifrån, sorterat på creation time. Det är en liten ”geotagg” på Stampen på videon.
Citera
2025-01-20, 09:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaLar
Delar allt Gräddis-material jag får tag på här tills vidare:

https://gofile.io/d/d059vJ

Välj att sortera efter creation time för att få senaste högst upp.

Tackar!
Såg att Pias framtänder nu antagit en bajsbrun färg...hör kanske ihop med att hon suger i sig pissgult vin så ofta hon kan. Ruttnande tänder luktar lik. En lukt som är svår att dölja. Inte konstigt att mannen hon pussade på kinden valde att stå bakom henne efter "överfallet".

Könsvårtor, kanske i kombo med fisklukt, o så då de ruttnande tänderna...kan inte förstå hur det kommer sig att denna fräscha nyponros till kvinna är singel o hemlös...ett mysterium, på min ära...Krafs-krafs i håret har återkommit med råge, det mé.
Citera
2025-01-20, 10:44
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Tackar!
Såg att Pias framtänder nu antagit en bajsbrun färg...hör kanske ihop med att hon suger i sig pissgult vin så ofta hon kan. Ruttnande tänder luktar lik. En lukt som är svår att dölja. Inte konstigt att mannen hon pussade på kinden valde att stå bakom henne efter "överfallet".

Könsvårtor, kanske i kombo med fisklukt, o så då de ruttnande tänderna...kan inte förstå hur det kommer sig att denna fräscha nyponros till kvinna är singel o hemlös...ett mysterium, på min ära...Krafs-krafs i håret har återkommit med råge, det mé.

Ja alltså, hon borde passa på och gå till tandläkaren nu när hon fortfarande har lite pengar. Laga hål och få tänderna blekta av tandläkare. Sedan kommer hon ju def. ej ha råd. Sedan sluta snåla in på tandkräm och komma ihåg att borsta tänderna varje dag innan hon däckar på Hostelet pga sportdrycken :-) Förlåt, ört-teet.

Vad var det för kommentarer ang. Dassboken från 1989 på hennes video? Lägger folk in kommentarer från den i hennes feed? Vad för typ av kommentarer?
Citera
2025-01-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Ja alltså, hon borde passa på och gå till tandläkaren nu när hon fortfarande har lite pengar. Laga hål och få tänderna blekta av tandläkare. Sedan kommer hon ju def. ej ha råd. Sedan sluta snåla in på tandkräm och komma ihåg att borsta tänderna varje dag innan hon däckar på Hostelet pga sportdrycken :-) Förlåt, ört-teet.

Vad var det för kommentarer ang. Dassboken från 1989 på hennes video? Lägger folk in kommentarer från den i hennes feed? Vad för typ av kommentarer?

Har inte sett den typen av kommentarer i hennes feed, däremot följer HON och like:ar i princip BARA såna citatsidor med klyshor som ”if he wanted to, he would”.

Här är en print på vad hon gillat sista tiden. Hon söker alltså upp såna här citat och ”visdomsord” själv och får det till att det är hennes följare som delar med sig. I hennes vinskalle kommer hon väl inte ihåg var hon läst saker 😂

https://postimg.cc/ZCzWJ6dT
Citera
2025-01-20, 13:25
Medlem
Hon skulle nog må bra av att avgifta sig från Tik-Tok. Det kan inte vara nyttigt att leva sig in i den världen som hon gör. Hon verkar ju helt besatt av vad folk säger till och om henne.
Citera
2025-01-20, 13:37
Medlem
Citat:
Nej, så tråkigt...då är det alltså fritt fram för andra kvinns nu, då en av Stockholms absolut vackraste, smalaste, sexigaste o mest sympatiska kvinna, Pia Pissfitta, lägger sina könsvårtor på hyllan o drar sig tillbaka i dryga halvåret framåt?

Yey, här ska raggas! Nä, skämt åsido...att Pia nu sprang på pumpen just i går på Engelen, kanske ger henne söndagsångest, men förfan...snart ny helg, o en Pia iklädd ny glitterblåsa, äntrar golvtiljorna för att ragga loss på en ny lägenhet...förlåt, snubbe med eget boende!

Finns den där pussfilmen att se någonstans? Nyfiken, o har inte TT, vilket snart verkar vara ett minne blott...
Jävlar den videon hade jag helt förträngt! Den på tåget när hon sticker ut sin skabbiga tunga på en arab som ser riktigt chockad och äcklad ut
Citera
2025-01-20, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Hon skulle nog må bra av att avgifta sig från Tik-Tok. Det kan inte vara nyttigt att leva sig in i den världen som hon gör. Hon verkar ju helt besatt av vad folk säger till och om henne.
Pia har följt den här tråden (och säkerligen kommenterat någon gång) sedan 2022 enligt henne själv på sin youtube kanal. Hon kommer tyvärr aldrig sluta med tiktok eller läsa allt som skrivs om henne online.
Citera
2025-01-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabischrille
Pia har följt den här tråden (och säkerligen kommenterat någon gång) sedan 2022 enligt henne själv på sin youtube kanal. Hon kommer tyvärr aldrig sluta med tiktok eller läsa allt som skrivs om henne online.
-Du kommer aldrig sluta läsa allt som skrivs om henne.
Citera
2025-01-20, 16:52
Medlem
Hennes nya story - vilka är det som säger att hon ser så fräsch och snygg ut? Kan det verkligen vara någon som säger det? Och att ”vi” förstör för henne hela tiden på grund av hur hon ser ut? Tjejer är avundsjuka och vill ta hennes killar? Pga SNYGGHET? 🤦‍♀️

Att hon gör en stor grej av att hon ska duscha idag får mig att känna att det inte händer speciellt ofta. Stackarn i sängen ovanför, vad det ska lukta 😫 och så plockar hon undan lite matrester och majonäs från bordet
Citera
2025-01-20, 16:57
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabischrille

Djupt tragiskt.

I 50-åriga finskans fyllkajakropp och huvud tycks nu bara ett vara Prio; ” Killar”?

Damen med ”Guldbyxorna”fick inte ragg på Engelen i helgen, den svampiga tungan ute och ” sexiga movements” till trots?

Vad som döljer sig under trosorna har hon ju tyvärr delat med sig om.

Får väl sörpla mer ” örtte” i mugg med skrevande ben i maskeradklänning, på Hem/Hostel då, tills nästa helg?

Då kommer ” Killarna” kanske..?
Citera
2025-01-20, 17:04
Medlem
Hon är nästan mer osammanhängande än vanligt idag. Hon börjar prata glatt men blir mer och mer sur ju mer hon pratar. Hon mår dåligt för det senaste året har varit skit och hon hade helst raderat det, vilket man ju kan förstå, men som vanligt skäller hon på sina tittare/följare eftersom det blir för jobbigt att ta ansvar för det hon själv gjort för att hamna där hon är. Hon säger bland annat att hon inte förstår varför hon är värd en ”dålig serve” och säger att ”ni har serverat mig en jävla skitserve” Hon skäller på folk för att de säger att hon ser så fräsch ut (jag har inte sett en enda person säga det) för anledningen att hon ser fräsch ut är för att hon gått ner i vikt, vilket i sin tur beror på att ”ni beter er som fittår… såe”. Allt med Hasan var skit och hon fattar inte vad hennes följare ”vill uppnå, era jävla fittår”. Hon säger också att hon har ett rött märke på näsan efter att ha blivit misshandlad av en kille hon dejtade i augusti, och på tonen låter det som att det också är följarnas fel, för att folk ”säger att folk inte vill förstöra mig för hur jag ser ut. Men jag ser ut såhär. Jag är född sån. Såe”. Fattade ingenting av det resonemanget. Jättevirrigt alltihop, men hon hade uppenbarligen ångest som behövde projiceras på allt och alla andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in