2025-01-20, 01:56
Uppfostra en annan mans barn ultimate cuck. Även befinna sig i boxen andrahandsval hos en kvinna och vara fine med det en riktig cuck. Vill hon inte komma över och ge dig huvud på en lördag vad fuck tror du hon gör istället? Är med sina tjejkompisar? Cuck.
Citera
2025-01-20, 21:21
Medlem
Nix-registrets avatar
När man blandar in engelska ord i sin svenska. Då låter man en fientlig kultur våldta det egna språket, vilket avslöjar en genomgripande villighet att förnedra sig själv för främmande mäns skull.
Citera
2025-01-25, 14:50
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
När man blandar in engelska ord i sin svenska. Då låter man en fientlig kultur våldta det egna språket, vilket avslöjar en genomgripande villighet att förnedra sig själv för främmande mäns skull.
Blev du träffad av något jag sa eller var klämde skon min vän?
Citera
2025-01-25, 22:37
Medlem
TomBombarDills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado

Handen på hjärtat, så tror jag att det var ditt ungdomliga på gränsen efterblivna lilla sätt att skriva.
Citera
2025-01-27, 19:47
Medlem
Nix-registrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Tänkte i första hand på trådrubriken. Läste ditt inlägg nu och det passar bra in på dig också.
Citera
2025-01-27, 21:21
Avstängd
Knivur-273s avatar
Att veta att man har blivit bedragen, men är ändå vän med horbocken.
Citera
2025-02-02, 11:45
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Båda är ju enormt cuckeri? Personligen går gränsen redan vid trekanter, har du haft det med en annan man har du redan cuckat dig själv och påbörjat bögeriet.
Citera
2025-02-03, 09:28
När man sitter på nätet och snackar skit om folk som en kärring.

Framför allt killar med stalkerbeteende är extremt cuckade.

Ofta killar som sitter fast med småbarn och karriär och en tjej med sönderammade bröst som vet att precis ingenting kommer hända i deras liv de närmsta 15 åren.
Citera
2025-02-03, 16:12
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonitorLizard
När man sitter på nätet och snackar skit om folk som en kärring.

Framför allt killar med stalkerbeteende är extremt cuckade.

Ofta killar som sitter fast med småbarn och karriär och en tjej med sönderammade bröst som vet att precis ingenting kommer hända i deras liv de närmsta 15 åren.

Nåja, har man småbarn lär det hända en hel del under dom där åren
Citera
2025-02-03, 16:22
Medlem
Conams avatar
Nästan så man blir socialdemokrat när man läser vissa trådstarter, vilken skillnad i diskussionsmiljö vi skulle ha om vi slapp dessa degenererade element som måste fråga andra om hur en chuck definieras.
Tvångssterilisering och lobotomi skulle fantamej återinföras.
Ja stackars jävla Sverige!
Citera
2025-02-03, 16:22
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Nåja, har man småbarn lär det hända en hel del under dom där åren

Ja mycket bajs att torka blir det. Manligt.
Citera
2025-02-03, 16:25
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hej alla,

Var drar ni gränsen för när man blir en cuck?

Jag har ett par scenarier att ta ställning till
  1. Att importera en kvinna med barn: Om man väljer att gå in i ett förhållande med en kvinna som redan har ett barn från en tidigare relation, är man då en cuck? Självklart innebär detta att ta hand om barnet som inte är ens eget biologiskt. Gör det någon skillnad ifall det än en importfru?
  2. Fru sparar ägg för framtida befruktning: Om man låter sin fru spara sina ägg för att möjliggöra befruktning med en annan mans spermier ifall man skulle dö i förtid, är man då en cuck?
Vad tycker ni? Är dessa handlingar tecken på en svag eller stark karaktär?

Var skulle ni tolerera innan ni skulle säga att man har blivit en cuck?
Aldrig, om du själv inte anser att du är det. Vad skulle göra dig till cuck för att du har en tjej som har barn? Förstår inte ens hur du tänker? Varför skulle undansparande av ägg göra dig till cuck?

Det låter som du har ruggigt dålig självkänsla om du behöver fråga detta och varför bryr du dig ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in