2025-01-18, 22:07
Medlem
vonDys avatar
Vilket hostel är det nu hon bor på i Gamla Stan?

Inte tillåtet att dricka där tror jag?

Människan bälgar i sig ” örtte” ur den överdimensionerade drickmuggen. Och pratar en jävla smörja. Innan utgång till sunkhak.
Citera
2025-01-18, 22:21
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fredag, Lilla WienVIN kväll då??
I maskerad klänning, som hon sovit i, och jaga Hasan?

WienVinSvin... gäddröven slår till igen!
Citera
2025-01-18, 22:37
Medlem
Citat:

Människan bälgar i sig ” örtte” ur den överdimensionerade drickmuggen. Och pratar en jävla smörja. Innan utgång till sunkhak.
Ramilton heter det där hon bor nu! Ligger i någon källare, typ gammal fängelsehåla! 😛
Citera
2025-01-18, 23:05
Medlem
afraidofmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ramilton heter det där hon bor nu! Ligger i någon källare, typ gammal fängelsehåla! 😛

Det är inte helt hälsosamt som ni har koll, alltså...
Citera
2025-01-18, 23:20
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofmats
Det är inte helt hälsosamt som ni har koll, alltså...

Svårt att inte ha koll när hon nämner att hon bor där i varenda video hon lägger ut
Citera
2025-01-19, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Svårt att inte ha koll när hon nämner att hon bor där i varenda video hon lägger ut
Exakt!!! 😝
Citera
2025-01-19, 08:04
Medlem
Fattar inte hur hon orkar. Blir hon aldrig bakis? Är det mentalsjukdomen som gör att hon bara driver på eller dricker hon inte så mycket som det verkar?

Jag hade blivit helt sjuk om jag ens bara druckit en halv flaska vin tre dar i rad.
Citera
2025-01-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreatShambler
Fattar inte hur hon orkar. Blir hon aldrig bakis? Är det mentalsjukdomen som gör att hon bara driver på eller dricker hon inte så mycket som det verkar?

Jag hade blivit helt sjuk om jag ens bara druckit en halv flaska vin tre dar i rad.

En halv flaska vin är det nog få som blir bakis av, bara drygt två glas vin. Men du kanske dricker väldigt sällan. En alkis som dricker mycket kan ju ha riktigt höga promillehalter utan att knappt känna sig onyktra.

Var ett rejält lager med flaskor när hon tömde lägenheten såg man, tyckte hon sa att hon drack en flaska om dagen då och det är ju definitivt för mycket.

Men nu kanske hon inte dricker lika mkt utan tar nåt glas vin på krogen bara då hon inte får dricka på boendena (Såvida hon inte häller över det i nåt annat) Men man får uppfattningen att det sups jämt om det är det enda man ser.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-19 kl. 09:25.
Citera
2025-01-19, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Hon har nog ett betalt samarbete med dem!
Citera
2025-01-19, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
En halv flaska vin är det nog få som blir bakis av, bara drygt två glas vin. Men du kanske dricker väldigt sällan. En alkis som dricker mycket kan ju ha riktigt höga promillehalter utan att knappt känna sig onyktra.

Var ett rejält lager med flaskor när hon tömde lägenheten såg man, tyckte hon sa att hon drack en flaska om dagen då och det är ju definitivt för mycket.

Men nu kanske hon inte dricker lika mkt utan tar nåt glas vin på krogen bara då hon inte får dricka på boendena (Såvida hon inte häller över det i nåt annat) Men man får uppfattningen att det sups jämt om det är det enda man ser.
Igår kväll är jag ganska säker på att hon drack vin på sitt rum men hade hällt det i en flaska med sugrör och kallade det för örtte! 😊
Citera
2025-01-19, 11:13
Medlem
Ja varför gå omkring på en varm och skön strand i Thailand när man kan gå på Djurgården och sörpla vin med sugrör ?? Sen när folk kommenterar på Tiktok och säger sanningen så blockar vi dem. Problem solved. Så liksom…
Citera
2025-01-19, 11:20
Medlem
Citat:

Nu är det så att Arja utan sångkunskaper kunde träffa en grek och bli en stjärna på både slott och Gotland.

I SVTs filmatisering av "Gräddis" kommer Lena Endré göra Pia. I rollen som Hassan ser vi Peter Haber. Inspelningen kommer göras i hemlighet i SVTs lokaler Karlskoga. Manus är skrivet på Östermalm av Alex Scuhlman med assistans av AI, Microsoft Wordspell, 300 kollegor, ett helt gäng från Arboga med mittgluggar. Tyvärr kommer inte Lennart Bladh att medverka eftersom han blev behandlad och dog.

I rollerna som Gräddis mamma och pappa från kalla Österbotten ser vi två debutanter i form av Margareta Andersson och Jimmy Åkesson. Gräddis syster spelas av Ebba Thor Bush. Om Gräddis haft en till syster hade Nooshi Dagostar spelat den rollen. Vänsterpartiet och miljöpartiet kommer ta upp frågan i nästa riksdagsdebatt. Alla inblandade politiker gör fina rollprestationer och erkänner att "att vara skådespelare är precis som att tala i riksdan - och så får man varmkorv på köpet".

Om kollegorna i Arboga lyckas få liv i flera gubbar eller tröttnar på LA kan Netflix bli intesserade.
Senast redigerad av Multitudes 2025-01-19 kl. 11:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in