2025-01-17, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hon hade ett litet sådant utbrott i början av liven men resten av liven var det han som härjade och gormade medans hon mest flinade och bemötte lågaffektivt.

Han fullständigt kokade på slutet. Jag kollade på hans två lives innan och man kunde tydligt se hur hans humör skiftade från uttråkad till förbannad med gräddis för att tillslut tappa ansiktet helt.
Tycker inte att hon gjorde bort sig, hon fick särbarnet att koka och brusa upp.
Såg en del av det nu. Var som att sitta och titta på två Flashbackare interaktion med varandra.

Har inte en aning om vem han var men det märktes sjukt mycket att hon ändå är van vid hans sort och att hantera den sortens män.

Tyvärr var hon lite för vek mot honom. Man märkte att hon inte blir upprörd av de där standardfraserna den sortens killar öser ur sig bakom skärmen (men nu var det ju en live och inte anonyma kommentarer) men även att hon inte riktigt får in vad för drägg det var. Killen såg både drogad som packad ut och hon verkade inte såsom han påstod, anklaga honom för allt möjligt utan snarare ha en vek sida inför honom bakom det där lugna.

Killar som hittar på allt möjligt skit för att kränka en kvinna är en sådan som definitivt gör saker när han kan komma undan med det också.

Nu har jag inte koll på hennes liv och leverne och killen vet jag inte vem det är men så mycket han kastade runt det med våldtäkt så har han säkert utsatt en del tjejer.

Det var rätt tydligt att han hade en agenda av att svartmåla och smutskasta för att själv undkomma ansvar för sin egen historia av våld och brott mot kvinnor.

https://www.thehaguepsychologist.nl/what-is-blame-shifting-escaping-responsibility/

Den snubben bör hon hålla sig ifrån så mycket som han sa. Och aldrig köra en live med igen.
Citera
2025-01-17, 06:11
Medlem
Har kollat lite på den där killen och förstår vad Gräddis reagerat på och med tanke på hans falskanklagelser mot henne samt att han ändå gjorde stort väsen av att ta avstånd från Elias eller vad han nu heter men har ett stort problem med att hon uppvisar empati för en ung vacker kvinna och tar det som förtal, är han knappast någon som hon någonsin igen bör interagera med.

Jag hoppas att hon läser det här och väljer att aldrig mer göra så.

Väldigt dåliga vibbar men jag måste säga att hon visar upp sig med sina bästa sidor när hon omedelbart får in en känsla av att en ung kvinna kan vara utsatt, ogilla beteenden hon ser och reagera negativt.

En narcissist är generellt alltid en pickme som hatar yngre, vackrare kvinnor. De känner inte affektiv empati av att se en sådan gråta utan känner skadeglädje, kontroll och illvilja. Så där agerade hon otroligt olikt hur en narcissist normalt gör.

Att hon var oberörd av hans påhopp och så innebär inte att jag inte ser det som viktigt att skriva igen; Håll dig ifrån den där!
Citera
2025-01-17, 07:24
Medlem
HAHAHA som att en dispyt på en tiktoklive vore hennes största felsteg här i livet och vem i helvete är Elias
Citera
2025-01-17, 10:00
Medlem
Anso10765s avatar
Full på hostlet igår kväll.......spännande om hon kunde bete sig eller om hon blivit utsparkad inatt....
Citera
2025-01-17, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
https://imgur.com/a/92LEFXU

Spraygräddis är nu full i sängen på sitt hostel, unnat sig snus och ett paket ballerinakakor. Mannen bredvid henne kanske får smaka..

Nog tror jag att han får smaka på kexet.

Men om han vill är en annan sak.
Citera
2025-01-17, 12:00
Medlem
Oj nu har jag nog missat nåt. Var kan jag se killen och Pia som ni pratar om? (Inte TikTok helst) Ber om ursäkt i förväg om jag missat någon länk i tidigare inlägg
Citera
2025-01-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Full på hostlet igår kväll.......spännande om hon kunde bete sig eller om hon blivit utsparkad inatt....

Man är bra nyfiken på hur det ser ut där "bakom kulisserna" när kameran är avstängd.
Har hon slutat dricka ens? Ändå samma människa som pimplade vin kl 04:30 på morgonen förra helgen.
Kaksmulor i blev det nog i sängen oavsett om hon bjöd bort alla till sin rumskamrat.
Citera
2025-01-17, 12:27
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Man är bra nyfiken på hur det ser ut där "bakom kulisserna" när kameran är avstängd.
Har hon slutat dricka ens? Ändå samma människa som pimplade vin kl 04:30 på morgonen förra helgen.
Kaksmulor i blev det nog i sängen oavsett om hon bjöd bort alla till sin rumskamrat.

Det är klart de börjar komma in klagomål från ungdomar som back-packar i Stockholm om de tvingas bo med en full finsk kvinna, tiktok:andes, som pratar högt och ligger och skrevar i sängen bredvid.

Bara en tidsfråga innan hon blir tvungen att lämna den gemensamma sovsalen. Vet inte hur många hostels det finns centralt som hon sakta kommer bli utslängd från, en efter en.
Citera
2025-01-17, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Det är klart de börjar komma in klagomål från ungdomar som back-packar i Stockholm om de tvingas bo med en full finsk kvinna, tiktok:andes, som pratar högt och ligger och skrevar i sängen bredvid.

Bara en tidsfråga innan hon blir tvungen att lämna den gemensamma sovsalen. Vet inte hur många hostels det finns centralt som hon sakta kommer bli utslängd från, en efter en.

Ja det är klart men samtidigt är hon en lurig jävel som kanske bara sover ruset av sig, därför jag gärna hade velat se hur en sådan där kväll på ett hostel för henne utspelar sig.
Dumt av mig att jämföra med den trygga tillvaron hos Hassan, där lever hon ju verkligen rövare!

Men hur ser det ut historiskt sätt, för hon har blivit utkastad eller åtminstone valt att lämna ett hostel för alltid så att säga om jag minns rätt?
Citera
2025-01-17, 15:18
Medlem
MrsLibras avatar
Jag tror Pia gått ifrån tanken att det är kränkande att supa på hostelets toalett... Det är en DUKTIG skillnad i fylla på när hon äter sin sallad igår på rummet till när hon har sina andra klipp senare. Nog slank det även ner en baginbox där emellan på en toa vill jag tro. Eller just det, kanske sportflaskan gick rycka in!
Lär inte bli långdraget på det rummet iallafall....lär stinka vinsnuskfylla..
Citera
2025-01-17, 15:44
Medlem
Såg härkets senaste video där hon ligger med benen i luften med sitt gamla vanliga äckliga hånfulla leende full av vämjelse gentemot alla andra och det jättenöjda vin kärring skrattet emellanåt! Nej det är helt totalt omöjligt att tycka synd detta ELÄNDE jag har försökt förr men nu nej aldrig i livet!fy fan säger ja och denna tycker en del puckade klappträn synd om
Citera
2025-01-17, 16:25
Medlem
vonDys avatar
Fredag, Lilla WienVIN kväll då??
I maskerad klänning, som hon sovit i, och jaga Hasan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in