2025-01-18, 21:39
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Så skitstöveln uppger nu att han arbetar 24h i månaden och har därför sååå mycket tid med sina barn.

Varför har han då dottern heltid på förskolan?

Och varför har han då inte haft tid att sköta företaget?

Varför hinner han inte flyttstäda?
Citera
2025-01-18, 21:44
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Man skulle ju naturligtvis kunna skriva spaltmeter om dessa tragiska avarter till människor, för det är verkligen extremt jävla tragiskt, svårt att säga något annat. Är det därför folk följer dem? Samma fenomen som att kolla på olyckor?
Dett är ju ultra WT missfits, nu verkar man kunna leva på det epitetet.
Citera
2025-01-18, 21:44
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Man skulle anmält sig.
Citera
2025-01-18, 21:46
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Stalkern har slagit till igen. Det är helt sinnessjukt hur en människa kan välja att hålla på så här mot flera personer utan att åka dit. Nu är det dags att det händer något innan det går överstyr helt och hållet.
Vad har Therese gjort för att förtjäna detta?!!

Jävla äckelkärring som sprider sånt här.

Va, vem då?

Nu blir jag jättenyfiken - vem stalkar och vem är stalkad?
Citera
2025-01-18, 21:48
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Det kan man ju också fråga sig. Han som är proffs på att städa.

Visserligen så är det väl bäst såhär för kommande hyresgäster.
Citera
2025-01-18, 22:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ditt vackra namn omnämns också i videon - du har blivit en stjärna!

Rask kan få stopp på detta genom att sluta förtala och stänga ner kanalen.
Känns som han tog mitt namn för att försöka göra en poäng. Han ska dock veta att så länge jag lever kommer jag aldrig sluta kämpa för dom där barnen.

Alltså, om tom en person med downs syndrom ser svårigheterna föräldrarna har då är det illa, riktigt illa.

Vill rikta en stor eloge till den modiga person som såg vad som behövdes göra och skred till verket, trots riskerna med att bli uthängd på Bajshögens kanal.

Han förnekar också sina bedrägei insamlingar, någon som är förvånad? Vilket jävla as han är.

Mina barn får inte titta på min kanal

Carl-Fredrik Alexander Rask 2025
Senast redigerad av knark-kungen 2025-01-18 kl. 22:08.
Citera
2025-01-18, 22:15
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Känns som han tog mitt namn för att försöka göra en poäng. Han ska dock veta att så länge jag lever kommer jag aldrig sluta kämpa för dom där barnen.

Alltså, om tom en person med downs syndrom ser svårigheterna föräldrarna har då är det illa, riktigt illa.

Vill rikta en stor eloge till den modiga person som såg vad som behövdes göra och skred till verket, trots riskerna med att bli uthängd på Bajshögens kanal.

Han förnekar också sina bedrägei insamlingar, någon som är förvånad? Vilket jävla as han är.

Mina barn får inte titta på min kanal

Carl-Fredrik Alexander Rask 2025

Ja alltså, han är sanslös helt enkelt.

Något positivt i det hela är att socialtjänstens anställda har fått upp ögonen för både den här tråden och hans kanal.

Han gräver bara sin grop djupare och djupare.

Vem är stalkern som han tar upp i titeln på videon?

Ja jag får väl kanske kolla klart på videon även om det tar emot.
Citera
2025-01-18, 22:39
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ja alltså, han är sanslös helt enkelt.

Något positivt i det hela är att socialtjänstens anställda har fått upp ögonen för både den här tråden och hans kanal.

Han gräver bara sin grop djupare och djupare.

Vem är stalkern som han tar upp i titeln på videon?

Ja jag får väl kanske kolla klart på videon även om det tar emot.

Baronen har ingen stalker, han fattar återkommande av ekonomiska skäl en serie beslut som leder till att han förargar människor. Människor som jag förstår det inte har särskilt mycket gemensamt. några är säkert fattiga som kyrkråttor andra är högutbildade, vissa är kanske socialfall andra kanske sociala genier. Den gemensamma faktorn är att Baronen ständigt och jämt attackerar, i hans värld lätta måltavlor. har man valt ett sådant liv så kommer det att ge upphov till mer eller mindre förutsägbara konsekvenser. Baronen beskriver hur ovanstående har gjort att hans liv kretsar kring denna tråd.

Det enklaste vore att han helt enkelt slutade förtala, förminska smäda, skända och skandalisera helt oskyldiga människor för likes och views. Då slipper man dölja vart man ska åka eller vara orolig varje gång ett okänt telefonnummer ringer.

Men kul med flytten, verkligen hoppas det leder till en positiv förändring!
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-01-18 kl. 22:44.
Citera
2025-01-18, 23:11
Medlem
Man kan tycka vad man vill om Rask men att hålla på med att skicka in orosanmälningar till soc som tar upp tid och resurser istället kan läggas på barn som faktiskt behöver det är bara löjligt
Citera
2025-01-18, 23:27
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Man kan tycka vad man vill om Rask men att hålla på med att skicka in orosanmälningar till soc som tar upp tid och resurser istället kan läggas på barn som faktiskt behöver det är bara löjligt
Det är naturligtvis helt åt helvete. Ingen av oss skribenter här på flashback i tråden skulle aldrig göra en sån sak. Detta är en ensam galning som håller. Det är iallafall min övertygelse..
Citera
2025-01-18, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Håller delvis med dig där. Man ska absolut inte skicka in falska orosanmälningar till någon myndighet för att hämnas, för att man inte tycker om någon osv. Det är ett sjukt beteende.

Däremot så ska man absolut skicka in orosanmälan om man faktiskt tror att ett barn far illa, det är liksom det som orosanmälningar är till för. Du behöver inte ha bevis, det räcker med din oro, då du själv t.ex upplever att barnen kan råka illa ut av någon anledning. Det är soc jobb att utreda hur vida någons oro är verklighet eller endast en oro då man t.ex upplevt något, sett något, hört något osv.

Rask är dock helt fel person att uttala sig om hur falska anmälningar är dåliga, att det tar upp tid, hur hemskt det är då de skadar barnen osv.. Detta eftersom hans egna "anhöriga" har suttit här inne och skrytit om hur h*n skickat falska socanmälningar för att hämnas på personen som samlade bevisen så att han kunde dömas för grovt förtal.
Citera
2025-01-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Håller delvis med dig där. Man ska absolut inte skicka in falska orosanmälningar till någon myndighet för att hämnas, för att man inte tycker om någon osv. Det är ett sjukt beteende.

Däremot så ska man absolut skicka in orosanmälan om man faktiskt tror att ett barn far illa, det är liksom det som orosanmälningar är till för. Du behöver inte ha bevis, det räcker med din oro, då du själv t.ex upplever att barnen kan råka illa ut av någon anledning. Det är soc jobb att utreda hur vida någons oro är verklighet eller endast en oro då man t.ex upplevt något, sett något, hört något osv.

Rask är dock helt fel person att uttala sig om hur falska anmälningar är dåliga, att det tar upp tid, hur hemskt det är då de skadar barnen osv.. Detta eftersom hans egna "anhöriga" har suttit här inne och skrytit om hur h*n skickat falska socanmälningar för att hämnas på personen som samlade bevisen så att han kunde dömas för grovt förtal.

This!
Är det här verkligen något som hänt på riktigt?

Hur vet man att det är en anhörig?
Om så är fallet så är det verkligen helgalet.

Har någon adressen till den alternativa kanalen så jag slipper ge BB några visningar.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in