Citat:
Ursprungligen postat av
likgiltighet
Så din källa är ratsit com... Går på officiella uppgifter? Visa istället vilket flyg, vilket jävla land eller någon som helst annan källa på att negern fått åka hem äntligen. För milt straff dessutom.
Så vilket flyg var han på?
Eller menar du att din källa är samma som min ?
Allt jag undrar är, har jar läst fel? Är han ens utvisad eller ännu en neger som gömmer sig illegalt efter att ha begått ett brott här? Angiveri är enda lösningen!
Citat:
Ursprungligen postat av
likgiltighet
Du svarade ju så jävla snabbt på förra? Vart tog du vägen? ...
Så du har alltså inte en jävla aning om negern är utvisad eller inte då du bara läst att kan BÖR bli utvisad alternativt skall? Eller har jag fel?
Jag är inte din sekreterare

Hur slö är du? Läs en tidning kanske? Samma uppgifter finns i ett otal tidningar och jag tror inte artiklarna ljuger.
Ska hjälpa dig lite på traven... men du kallar säker dom uppgifterna som fejk också.
Du får väl kontakta Migrationsverket för att fråga om status på ärendet du med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tackafan
Låst artikel GP.se
https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...org-1.81895045
Är det någon som sitter på en prenumeration? GP skriver om vad som hände mördaren efter avtjänat straff.
Citat:
Ursprungligen postat av
vergissmeinnicht
Några citat från artikeln..
Ephrem Yohannes dömdes i tingsrätten till 16 års fängelse och livstids utvisning för att ha mördat Elin Krantz. Han hade även åtalats för grov våldtäkt på Elin men eftersom det inte går att slå fast hur våldtäkten gått till döms han i stället för våldtäktsförsök.
Straffvärdet ansågs vara 18 års fängelse men eftersom att Ephrem Yohannes även döms till utvisning och separeras från sina barn reducerades straffet till 16 års fängelse. Hovrätten fastställde tingsrättens dom i början av augusti 2011 och Högsta domstolen valde att inte ta upp fallet.
[…]
Hans tid i fängelse har även kantats av våld, hot, arbetsvägran och annan misskötsamhet och när han skulle släppas fri i maj 2021 beslutades det om att hans villkorliga frigivning ska skjutas upp ett halvår. Till grund låg 122 varningar om misskötsamhet.
Hösten 2021 hade han avtjänat sitt straff men sattes i stället i förvar i väntan på utvisning till sitt hemland Etiopien. Enligt handlingar från förvaltningsdomstolen i februari 2022, där han önskade att omplaceras till Stockholm, var han då placerad på häktet i Göteborg.
Ephrem Yohannes nekades vid det tillfället omplacering och när GP vänder sig till Migrationsverket för att fråga om status på ärendet får vi svaret:
”Den efterfrågade personen har utvisats till sitt hemland den 3 februari 2022”.
Artikeln handlar framför allt om mordet, hur man hittade mördaren och bevisningen mot honom. I slutet framgår som synes ovan att utvisningen ska ha verkställts.
Du kanske litar mer på Nordfront...
https://nordfront.se/elin-krantz-mor...bli-en-fri-man