Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-18, 21:05
Medlem
Man ska inte stöta på någon i tunnelbanan. Folk är stressade och vill vara ifred.

Men vill man ändå göra ett försök så gör nåt oskyldigt som att fråga vad klockan är eller ännu bättre fråga vad nästa station heter och vart du är på väg.

Finns minsta intresse där blir det dialog.

Men folk märker ganska snabbt om du har baktankar och vill något mer och då blir det läskigt istället. Du upplevs som påflugen.
Citera
2025-01-18, 21:07
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Man ska inte stöta på någon i tunnelbanan. Folk är stressade och vill vara ifred.

Men vill man ändå göra ett försök så gör nåt oskyldigt som att fråga vad klockan är eller ännu bättre fråga vad nästa station heter och vart du är på väg.

Finns minsta intresse där blir det dialog.

Men folk märker ganska snabbt om du har baktankar och vill något mer och då blir det läskigt istället. Du upplevs som påflugen.

Andra stöter i tunnelbanan
Det är ju lördag kväll

Dessutom tyckte jag hon faktiskt såg intresserad ut
Citera
2025-01-18, 21:11
Medlem
Liberationfronts avatar
Lé och nicka artigt
Citera
2025-01-18, 21:12
Är hemligheten att vara bra på något, och bygga en stark karaktär utifrån det?

Många latinos är bra dansare exempelvis.

Men även att vara lyhörd. Nästan som att vara tankeläsare.

Det är vad jag tror.
Citera
2025-01-18, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Det räcker med att vara en hyfsat normal snubbe aka inte nån skum incel.

Nej, det räcker inte. Det kanske funkade på 80-talet, det funkar inte alls idag.
Citera
2025-01-18, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Lé och nicka artigt

Varför inte säga hej?
Citera
2025-01-18, 21:15
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WynardTheFrog
Varför inte säga hej?

Det kan du göra men eftersom du inte klarat det då börja med att lé och nicka artigt
Citera
2025-01-18, 21:16
Medlem
Citat:
Nej, det räcker inte. Det kanske funkade på 80-talet, det funkar inte alls idag.

Trams, det dräller av vanliga brudar som bara vill ha nån vanlig kille och inte kräver massa speciella eftergifter.
Citera
2025-01-18, 21:17
Medlem
MrB00ZEs avatar
Citat:
Jag tänkte fråga om ni tycker jag skulle sagt hej. Finns väl en del av er som tycker det.

Jag kan inte tänka ut en bra replik.

Om du hade sagt hej hade hon bara tyckt att du var konstig
Citera
2025-01-18, 21:18
Bannlyst
Istället för att tänka på hur du ska få spendera tid mellan hennes ben, så tänk hellre till vilken nytta skulle du ha personen?

Finns det något den är intresserad av som ligger i konflikt med dina aktiverar osv. Tänk i förväg lite. Är väl bara dårar som bygger hus innan de först kalkylerat kostnaderna
Citera
2025-01-18, 21:21
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Är så avundsjuk på er som bara går fram och haffar. Trist att det ska vara såhär.

Har aldrig haffat någon i tuben, däremot ett antal kärringar på div. krogar där man naturligtvis bjudit dem på drinkar så de blivit lite vimmelkantiga och medgörliga. Prova det knepet istället bruschan.
Citera
2025-01-18, 21:27
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har aldrig haffat någon i tuben, däremot ett antal kärringar på div. krogar där man naturligtvis bjudit dem på drinkar så de blivit lite vimmelkantiga och medgörliga. Prova det knepet istället bruschan.

Gud vad du tjatar om krogen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in