Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-18, 21:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WynardTheFrog
Gud vad du tjatar om krogen!

Du skriver att du är autist, och själv är jag inte heller riktigt ordentligt hopskruvad. Vägrar dock att ta reda på vad jag har för diagnoser. Men hur som helst, krogen är perfekt för de som är lite udda och inte kan snacka, bara dra några wirre sen sköter liksom alkoholen snacket.
Citera
2025-01-18, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
Istället för att tänka på hur du ska få spendera tid mellan hennes ben, så tänk hellre till vilken nytta skulle du ha personen?

Finns det något den är intresserad av som ligger i konflikt med dina aktiverar osv. Tänk i förväg lite. Är väl bara dårar som bygger hus innan de först kalkylerat kostnaderna

Tjejer sätter man på. Fast man våldtar och ofredar aldrig. Man köper inte heller.

Får man nej får man nej, enkelt.
Citera
2025-01-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Man ska inte stöta på någon i tunnelbanan. Folk är stressade och vill vara ifred.

Men vill man ändå göra ett försök så gör nåt oskyldigt som att fråga vad klockan är eller ännu bättre fråga vad nästa station heter och vart du är på väg.

Finns minsta intresse där blir det dialog.

Men folk märker ganska snabbt om du har baktankar och vill något mer och då blir det läskigt istället. Du upplevs som påflugen.

Vad menar du? Pratar man med en annan människa vill man väl något mer? Vill man inte ha något med den andra människan att göra håller man väl för fan käften.
Citera
2025-01-18, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du skriver att du är autist, och själv är jag inte heller riktigt ordentligt hopskruvad. Vägrar dock att ta reda på vad jag har för diagnoser. Men hur som helst, krogen är perfekt för de som är lite udda och inte kan snacka, bara dra några wirre sen sköter liksom alkoholen snacket.

Jag behöver inte ligga.

Jag har legat 2 gånger exakt, med 2 olika. Det är över 10 år sen, nästan 15, som båda gångerna hände.
Citera
2025-01-18, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Det kan du göra men eftersom du inte klarat det då börja med att lé och nicka artigt

Ok 🙂
Citera
2025-01-18, 21:36
Citat:
Ursprungligen postat av MrB00ZE
Om du hade sagt hej hade hon bara tyckt att du var konstig

🙂🤷‍♂️
Citera
2025-01-18, 21:37
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Trams, det dräller av vanliga brudar som bara vill ha nån vanlig kille och inte kräver massa speciella eftergifter.

Ja! Det stämmer.
Citera
2025-01-18, 21:38
Vad hade ni gjort? Istället för att sitta tysta.
Citera
2025-01-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Vad menar du? Pratar man med en annan människa vill man väl något mer? Vill man inte ha något med den andra människan att göra håller man väl för fan käften.

Nej, det finns de som småpratar och sen går vidare. De hade inga som helst avsikter utöver dialogen som kan vara väldigt ytlig.

Varför måste man vilja så mycket bara för att man pratar med en främling?

Baktanken som finns där att man suktar efter tjejen på något sätt gör ju det svårt att inleda en dialog. Man märker att det finns baktankar hos någon.

Släpper man det helt så blir dialogen också smidigare. Givetvis i de allra flesta fall ser man aldrig varandra mer efter någon minuts pratande, men poängen är att man överkommer det här så jobbiga första steget. Att säga nåt överhuvudtaget till folk.
Citera
2025-01-18, 21:45
Medlem
Lill-Anns avatar
Du: Du måste ha verkligen vackra föräldrar.

Hon: Hurså?

Du: Som fått en så vacker dotter.

Prova den om du vågar.😄
Citera
2025-01-18, 21:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WynardTheFrog
Jag behöver inte ligga.

Jag har legat 2 gånger exakt, med 2 olika. Det är över 10 år sen, nästan 15, som båda gångerna hände.

Tja, känner du att du inte behöver få någon murra så är det väl bara att ge fan i att försöka ta kontakt med brudar.

Nej, nu ska jag sova, så du får roa dig med de andra kufarna nu.
Citera
2025-01-18, 21:46
Medlem
Vädret är ett säkert kort. Om det är illa och det är det nästan alltid vintertid. Säg att det är skönt att slippa snöstormen/kylan en stund. Vädret är ofta en bra början, då det engagerar de flesta och är lätt att leda vidare på andra spår via väderlekssnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in