2025-01-17, 12:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Jag tycker att HC är trovärdig och mycket kunnig i vissa delar av trådens ämne, bör ej förväxlas med försvar.
Fula uttryck från hen till några och fula uttryck från några till hen.
vem är detta till ? 🙄🤔
2025-01-17, 12:39
Medlem
Angående familjen H i Spanien: Hur länge ska de vara där? Har Elvis inte skola? Har Elton inget jobb?
2025-01-17, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Angående familjen H i Spanien: Hur länge ska de vara där? Har Elvis inte skola? Har Elton inget jobb?

Elvis har nog åkt hem. Har inte sett han på story sen efter nyårs
2025-01-17, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97

Ja det har jag också undrat, Elton är ju flyggrädd så det är ju inte någon flygresa fram och tillbaka. Ska bli intressant, kanske svarar J oss på instagram som hon gör ibland eller blir det ett nytt poddavsnitt om killarna E.
2025-01-17, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Elvis har nog åkt hem. Har inte sett han på story sen efter nyårs
Såg någon ung kille brevid Chiara på story när de var i Gibralta, var inte det Elvis?🤷‍♀️
2025-01-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Såg någon ung kille brevid Chiara på story när de var i Gibralta, var inte det Elvis?🤷‍♀️

De kanske de va, kollade nog inte så noga😅 men hur gammal är Elvis? Kan ju va om han går på gymnasiet att han tagit ett sabbatsår men är han yngre funkar ju inte de med tanke på skolplikten
2025-01-17, 15:06
Medlem
Citat:
De kanske de va, kollade nog inte så noga😅 men hur gammal är Elvis? Kan ju va om han går på gymnasiet att han tagit ett sabbatsår men är han yngre funkar ju inte de med tanke på skolplikten

Han går i gymnasiet så det du säger kan absolut stämma men som jag förstått det är han rätt högpresterande i skolan, har svårt att se att man tar ett sabbatsår för att befinna sig i Spanien på obestämd tid då.
2025-01-17, 15:22
Medlem
Såg precis på J:s insta att Elvis gick klart högstadiet i somras, så han kanske har tagit ledigt från gymnasiet eller ett sabbatsår som ni säger. Min ena läser också på en högpresterande skola/linje och skulle inte kunna ta ledigt såhär efter jullovet dock.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-17 kl. 15:38.
2025-01-17, 15:39
Avstängd
Citat:
Är Elvis som är kvar där nere man ser det klart och tydligt på Js storie när dom äter ute . Men vem är det alla hintar om på TT då hänger ej med 😂🤣 nån Adam och Viktor . Kommentarerna är inte särskilt snälla . N Står och filmar lagt på något filter och låtsas titta på någon
Senast redigerad av Millan75 2025-01-17 kl. 15:46.
2025-01-17, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Är Elvis som är kvar där nere man ser det klart och tydligt på Js storie när dom äter ute . Men vem är det alla hintar om på TT då hänger ej med 😂🤣 nån Adam och Viktor . Kommentarerna är inte särskilt snälla . N Står och filmar lagt på något filter och låtsas titta på någon

Oki.
Precis. Inte många kommentarer som är nådiga på N:s senaste slisk-inlägg.på TT. 🫣
Om det är Adam Ollas eller Viktor Lodin hon dejtar just nu och syftar på framkommer säkerligen inom kort.
V är där och lajkar hennes inlägg dock.
2025-01-17, 17:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Oki.
Precis. Inte många kommentarer som är nådiga på N:s senaste slisk-inlägg.på TT. 🫣
Om det är Adam Ollas eller Viktor Lodin hon dejtar just nu och syftar på framkommer säkerligen inom kort.
V är där och lajkar hennes inlägg dock.
Oj säger jag bara om det är Viktor Lodin . Hon som klaga på A att han haft många tjejer och varit otrogen . Är ju ingenting jämfört med vad som sägs om Viktor, hade inte han problem med missbruk oxå 🫣 el tänker jag på en annan Viktor. Är iallafall en kille till som är med i Spanien inte Cs gudfar utan nån helt
annan. Man har sett J filmat ett par ben flera ggr , trodde först det var nån i fam men dessa visar hon ansiktet på när dom sitter i soffan och gullar med chiara utom denna man/ kille bara armar & ben
Och igår skrev nicci på iG att livet är underbart och gjorde ett kärleksbrev efter
Behöver ju inte betyda något bara jag som blev nyfiken
Senast redigerad av Millan75 2025-01-17 kl. 17:09.
2025-01-17, 23:08
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Oj säger jag bara om det är Viktor Lodin . Hon som klaga på A att han haft många tjejer och varit otrogen . Är ju ingenting jämfört med vad som sägs om Viktor, hade inte han problem med missbruk oxå 🫣 el tänker jag på en annan Viktor. Är iallafall en kille till som är med i Spanien inte Cs gudfar utan nån helt
annan. Man har sett J filmat ett par ben flera ggr , trodde först det var nån i fam men dessa visar hon ansiktet på när dom sitter i soffan och gullar med chiara utom denna man/ kille bara armar & ben
Och igår skrev nicci på iG att livet är underbart och gjorde ett kärleksbrev efter
Behöver ju inte betyda något bara jag som blev nyfiken

Jag har svårt att se att Viktor Lodin är i Spanien nu. Färjestad har match imorgon, det är mitt uppe i SHL säsongen, han hade aldrig fått ledigt. Eller han kanske är avstängd eller skadad i så fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in