2025-01-17, 21:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Det låter bara som en svag bortförklaring, men okej. Så det finns alltså inga bevis på att några hot faktiskt har skrivits?

Jodå det finns men har inte just nu. Jag är heller inte enda som nämnt det.
Citera
2025-01-17, 22:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Ja, allt de säger stämmer ju enligt många här på Flashback behövs inga bevis. Så länge Julia och Anjo säger något, så är det ju automatiskt sant.

Kommer inte ifrån dem 2.
Citera
2025-01-17, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Haha, den där hinken Angelica har inte alla hästar hemma.

Så säger du om alla som inte stöttar dina åsikter det börjar bli lite tjatigt.
Kan du inte diskutera som en vuxen människa? utan att tro att det är fel på alla?
Citera
2025-01-17, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Kommer inte ifrån dem 2.
Svarade inte på din kommentar kompis! Det kommer väl från boi?
Citera
2025-01-17, 23:17
Medlem
Citat:
Jodå det finns men har inte just nu. Jag är heller inte enda som nämnt det.
Vilka andra har nämnt det skicka några namn!
Citera
2025-01-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hur som helst så läcker den.

Finns en som skärmdumpar saker för att skryta om att han är kär vän med Jocke.

Men mest läcker faktiskt Jocke själv.

Jag antar att du vill att alla ska tro att det är Rask som läcker.
Tror du hittar på att någon från sekten läcker, eller testa lägga upp bevis.
Citera
2025-01-17, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Chrippa var sektens enforcer som kunde jaga Joz för att han var klandervärd och skyldig en förklaring till Jockiboi om varför Joz knep skinkorna när Jockiboi ville komma in... eller jag menar varför Joz har varit sämst på sitt jobb och tagit för mycket betalt illegalt typ nästan.
Chrippa var sektens muskler som kunde putta på Olofs vän när det behövdes nere i Spanien när Jockibois groomingchattar med minderåriga var på tapeten och Jockiboi behövde idioter som försvarar han.

Sen blev Chrippa häktad och Jockiboi såg sin chans att en gång för alla bli av med han. Så Jockiboi startade ett drev som Chrippa skulle ha svårt att ta sig ur, efter att han såklart först deltog i drevet genom att exposa LinneA.

Chrippa kom ur häktet som en jättehäftig sektenforcer med mycket att exposa hos Linneas klandervärde personlighet.

Men det gick ej, det tog emot för Chrippa.
Sen gjorde Linnea en expose tillbaka, och Chrippa vaknade till och insåg att det var Jockiboi som hade startat ett drev för många.

Pappersterrorn startade ganska direkt. Chrippa var nu en sektavhoppare som skulle få sektens vrede mot sig.

Jockiboi log nöjt över att han gjorde en unge föräldralös och samtidigt så utmålade han sig som motsatsen till Chrippa, fast dom är av samma skrot och korn.

Chrippa lovade då tittarna, att även Jockiboi ska upp i rätten för drevet.
Sen kom pappersterrorn ikapp Chrippa som greps och häktas nu i 2 veckor åt gången så länge Jockiboi hittar falska vittnen och hittar på nya brott som aldrig har hänt.
Kämpar Jockiboi tillräckligt så kanske han kan häktas på livstid bara genom falska brottsanklageler som måste utredas medans Chrippa häktas i 2 veckor åt gången.

Men kan du svara på vilka som vittnar falskt?
Citera
2025-01-18, 01:04
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Men kan du svara på vilka som vittnar falskt?

Det gjordes en hel dokumentär om Joz där Jockiboi försökte trycka in så många falska vittnen som möjligt.

Sist så var det väl Chrippa som berättade om hur Jonny hade tillkallats för att falskt vittna om nån misshandel som aldrig hade hänt. Men Jonny var för kass så det blev bara en expose av Jockibois metoder och hur han kan fixa fram hur många falska rövslickare som helst som är villiga att begå brott genom att ljuga om brott som aldrig hänt.
Citera
2025-01-18, 01:37
Medlem
Citat:
Hoten i höstas var vidriga. Nu 10/1 var det väl mest obehagligt bara.

MS påstår hon vart nära Jocke I flera år. Det stämmer ju inte. Personen är nog sjuk och väldigt ensam. Hon söker Jockes uppmärksamhet och hoppas han ska smyg på hennes altan varje kväll.

Det är väl det som är karaktäristiskt när det kommer till stalkers. De tror att de känner den de stalkar. Det är något sjukt och jag hoppas att Jocke anmält det.
Citera
2025-01-18, 06:53
Medlem
Många som ser ett beteende som varat i åratal. Man blir lite illamående när man ser gubben gråta på sina stories och tycka synd om sig själv.

Har ingen kontakt med Widerstedt idag, och oavsett vad jag tycker om henne privat så var jag en av de som insåg hur illa det var med henne när jocke hade drev mot henne. Hon var knäckt när han, gustaf och den andra hotade henne. Det var snack om att gubben skulle göra så hela sverige hatade henne, hon förtjänade det för hon provocerade. Hennes messenger var totalt full av hans hat.
Hanna fick aldrig höras eller bli tagen på allvar för hon var ju på den tiden provocerande och "bad girl". Men hot från en då 28 (?) årig man mot en liten töntig 20-åring - hur kan sverige tycka det var okej?
Hon hade otur tror jag, me too var inte igång då.
Widerstedt blev hotad, trakasserad och hans plan av det som stod på messenger var att han aldrig skulle sluta tills hon "inte orkade mer" eller liknande...

När hans bok kom ut polisanmälde hon för det stod saker som att hon skulle stulit pengar av jocke, vilket är ganska sjukt för det är ju oavsett förtal. Tror inte Hanna stal något, hon tjänade ganska bra på sin blogg har jag för mig. Det var väl under den där serien i cypern eller spanien när hon åkte själv med hans två polare?
Om jag minns rätt var de vittnen på att hon stal pengar. Hans polare alltså...
Hanna var i tyskland när boken släpptes och hade väl ingen riktig publik när gubben skrev ett helt kapitel om hur galen och knäpp i huvudet hon var. Försökte förklara sig men fick drev där med "att hon ska ta det för hon var lika elak själv" blabla.

Polisanmälan lades ner, hon orkade inte ta det längre för hon var redan knäckt. Hur detta faktiskt tystas ner är inte okej faktiskt. Hanna skrev någon mening om han i sin bok men detta anser jag ändå vara självförsvar. När skedde detta? 12 år sedan eller så? Hanna mår troligtvis fortfarande dåligt och det tragiska är att hon tystas ner än idag med såna gubbiga ursäkter som att "det var längesen". Tycker inte detta är okej trots att Hanna har sina mindre bra sidor - hon är väl ändå en människa tycker jag. Bra sidor, dåliga sidor - precis som vi alla?
Citera
2025-01-18, 11:04
Medlem
abvs avatar
Har jockeboi haft livesändning för barn med betalnummer på skärmen?
Citera
2025-01-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Det gjordes en hel dokumentär om Joz där Jockiboi försökte trycka in så många falska vittnen som möjligt.

Sist så var det väl Chrippa som berättade om hur Jonny hade tillkallats för att falskt vittna om nån misshandel som aldrig hade hänt. Men Jonny var för kass så det blev bara en expose av Jockibois metoder och hur han kan fixa fram hur många falska rövslickare som helst som är villiga att begå brott genom att ljuga om brott som aldrig hänt.

Exakt vilka vittnade falskt? Joz var en riktigt snusk gubbe, ryser bara jag tänker på människan.

Men snälla Jonny ljög inte, för i så fall menar du att Melissa också ljuger?
När ska du förstå att chrippa är ganska dålig på att hålla sig till sanningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in