2025-01-17, 20:16
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
https://ibb.co/PWp51tj

Där kan du iaf få hur MS kan hålla på.

Bra skrivet faktiskt.

Ställer mig bakom vartenda ord.
Citera
2025-01-17, 20:17
Medlem
Raderat/delete
Senast redigerad av King Devil 2025-01-17 kl. 20:45.
Citera
2025-01-17, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Bra skrivet faktiskt.

Ställer mig bakom vartenda ord.

Klart du gör det konstigt annars väl 🙂😉
Citera
2025-01-17, 20:29
Medlem
Citat:
https://ibb.co/PWp51tj

Där kan du iaf få hur MS kan hålla på.
Vi pratade väl om hot, eller? Att hon håller på är varken olagligt eller konstigt, eftersom det nog händer mycket i huvudet just nu.

Edit: Jag har nog missuppfattat helt vem denna person är.
Senast redigerad av Karlhakansson 2025-01-17 kl. 20:32.
Citera
2025-01-17, 20:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Vi pratade väl om hot, eller? Att hon håller på är varken olagligt eller konstigt, eftersom det nog händer mycket i huvudet just nu.

Edit: Jag har nog missuppfattat helt vem denna person är.

Jag visade en bild på kontakten och det maniska. Hotet får du läsa i en FHUP sen kanske. Bytte mobil nyligen så bilderna ligger där tyvärr.

Personen är MS i Trosa, köpt av Christopher.
Citera
2025-01-17, 20:39
Medlem
Citat:
Jag visade en bild på kontakten och det maniska. Hotet får du läsa i en FHUP sen kanske. Bytte mobil nyligen så bilderna ligger där tyvärr.

Okej, jag vet vem personen är nu. Du vet att man kan överföra bilder till din nya mobil, va? Eller gick du från Nokia till iPhone?
Citera
2025-01-17, 20:54
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:

Bevis på att några transaktioner ägt rum?
Citera
2025-01-17, 21:22
Medlem
Anna-Helgas avatar
Citat:
Det låter bara som en svag bortförklaring, men okej. Så det finns alltså inga bevis på att några hot faktiskt har skrivits?
Jo men Julia och Anjo har väl sagt det? 😜
Citera
2025-01-17, 21:25
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det hoppas jag verkligen att han gör så framstår han även som en paranoid person.

Till alla:
Jag tror att han sitter rejält i klistret nu och det kan han inte skylla Jocke för.

Eller är det Jockes fel att allehanda människor är indragna i Chrippas fuffens och till slut anstiftan till grov misshandel av Jocke?

Där blir det väldigt intressant att få veta vilka det är.
Min gissning är att det bla är:
Chrippa så klart.
Linnéa så klart.
Luggen med sambo så klart.

Sen är frågan vem/vilka som skulle utföra det. Jag har en tanke men väntar lite med det för jag måste kolla upp om det är ok att skriva det.

Hur har det gått till rent praktiskt ni som vet allt om Chrippas förehavanden?

Och ni som spekulerar kring att det är Jockes fel, hur har det gått till?

Jag är väldigt nyfiken

Chrippa var sektens enforcer som kunde jaga Joz för att han var klandervärd och skyldig en förklaring till Jockiboi om varför Joz knep skinkorna när Jockiboi ville komma in... eller jag menar varför Joz har varit sämst på sitt jobb och tagit för mycket betalt illegalt typ nästan.
Chrippa var sektens muskler som kunde putta på Olofs vän när det behövdes nere i Spanien när Jockibois groomingchattar med minderåriga var på tapeten och Jockiboi behövde idioter som försvarar han.

Sen blev Chrippa häktad och Jockiboi såg sin chans att en gång för alla bli av med han. Så Jockiboi startade ett drev som Chrippa skulle ha svårt att ta sig ur, efter att han såklart först deltog i drevet genom att exposa LinneA.

Chrippa kom ur häktet som en jättehäftig sektenforcer med mycket att exposa hos Linneas klandervärde personlighet.

Men det gick ej, det tog emot för Chrippa.
Sen gjorde Linnea en expose tillbaka, och Chrippa vaknade till och insåg att det var Jockiboi som hade startat ett drev för många.

Pappersterrorn startade ganska direkt. Chrippa var nu en sektavhoppare som skulle få sektens vrede mot sig.

Jockiboi log nöjt över att han gjorde en unge föräldralös och samtidigt så utmålade han sig som motsatsen till Chrippa, fast dom är av samma skrot och korn.

Chrippa lovade då tittarna, att även Jockiboi ska upp i rätten för drevet.
Sen kom pappersterrorn ikapp Chrippa som greps och häktas nu i 2 veckor åt gången så länge Jockiboi hittar falska vittnen och hittar på nya brott som aldrig har hänt.
Kämpar Jockiboi tillräckligt så kanske han kan häktas på livstid bara genom falska brottsanklageler som måste utredas medans Chrippa häktas i 2 veckor åt gången.
Citera
2025-01-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Helga
Jo men Julia och Anjo har väl sagt det? 😜
Ja, allt de säger stämmer ju enligt många här på Flashback behövs inga bevis. Så länge Julia och Anjo säger något, så är det ju automatiskt sant.
Citera
2025-01-17, 21:51
Medlem
Anna-Helgas avatar
Citat:
Ja, allt de säger stämmer ju enligt många här på Flashback behövs inga bevis. Så länge Julia och Anjo säger något, så är det ju automatiskt sant.
Jaa, precis som allt Jocke skriver och tar bort efter några sekunder, helt sant, alltihop! Tror eller säger du något annat blir du dumförklarad i bästa fall och hotad i vissa fall... Vilken cirkus! 😵‍💫
Citera
2025-01-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-Helga
Jaa, precis som allt Jocke skriver och tar bort efter några sekunder, helt sant, alltihop! Tror eller säger du något annat blir du dumförklarad i bästa fall och hotad i vissa fall... Vilken cirkus! 😵‍💫
Ja, tyvärr är det helt sant det du skriver, verkligen en cirkus!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in