2025-01-17, 21:56
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Glöm inte Joe Briben som är 4 år äldre och måste gå och lägga sig senast kl 20:00

Fast vi har ju många fler, Mitch McConell, Nancy Pelosi, Chuck Schumer. Kanske läggdags efter att presidenteden har svurits ?

Jag tycker man ska införa en åldersgräns, max vara 62 år, då är du 70 år gammal om du sitter 2 perioder, det behövs verkligen i USA, gamla senila gubbar som styr..
Citera
2025-01-17, 22:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Jag tycker man ska införa en åldersgräns, max vara 62 år, då är du 70 år gammal om du sitter 2 perioder, det behövs verkligen i USA, gamla senila gubbar som styr..

Vem skulle du röstat på 2020 om du vore amerikan?
Citera
2025-01-17, 22:16
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vem skulle du röstat på 2020 om du vore amerikan?

Jag röstar inte, det är för fattiga människor som tror att det spelar någon roll.
Citera
2025-01-17, 23:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Jag röstar inte, det är för fattiga människor som tror att det spelar någon roll.

Okej, men för underhållningen skull.
Vem skulle du röstat på?
Citera
2025-01-17, 23:07
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Okej, men för underhållningen skull.
Vem skulle du röstat på?

Ingen, 2 senila gamla gubbar är inte min grej helt enkelt. Om mitt system införts skulle ingen av de 2 fått deltaga.
Citera
2025-01-17, 23:22
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ingen, 2 senila gamla gubbar är inte min grej helt enkelt. Om mitt system införts skulle ingen av de 2 fått deltaga.

Okej, måste vridit dig i tanken att någon så gammal som Biden blev president 2020.

Trump ser ung ut i jämförelse.
Citera
2025-01-18, 08:32
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Okej, måste vridit dig i tanken att någon så gammal som Biden blev president 2020.

Nej, båda ser halvdöda ut, Trump har så mycket smink så man kan tro han är dragqueen. Biden har sett halvdöd ut de senaste 15 åren. Tragiskt dessa 2 får vara presidenter.
Citera
2025-01-18, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Han ser fokuserad och hämndlysten ut , redo för 4 års hårt jobb

Japp. Sedan blir det 8 år med JD Vance och därefter 8 år med Donald Trump Jr. Sedan får vi se.
Citera
2025-01-18, 09:50
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Japp. Sedan blir det 8 år med JD Vance och därefter 8 år med Donald Trump Jr. Sedan får vi se.

Vi får hoppas att de vettiga (högern) får regera de närmaste 40 åren, de måste fixa och tabort allt skadligt demoKKKraterna gjort i flera hundra år. Vi behöver göra samma sak här i europa, rensa ut träskmonstrerna och låta fakta och vettighet regera istället för känslosås och pushandet av lögner som de vore fakta.
Citera
2025-01-18, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Vi får hoppas att de vettiga (högern) får regera de närmaste 40 åren, de måste fixa och tabort allt skadligt demoKKKraterna gjort i flera hundra år. Vi behöver göra samma sak här i europa, rensa ut träskmonstrerna och låta fakta och vettighet regera istället för känslosås och pushandet av lögner som de vore fakta.

Det roliga är att det verkar som demokraterna ska hålla ut i 4 år och sedan antar de att republikanerna inte ska vinna fler val. CNN hade en artikel nyligen hur demokraterna blickar framåt. Men risken eller chansen finns ju att republikanerna vinner fler val och för vidare Trumps America First agenda. Det viktiga för demokraterna är dock att inte Donald Trump styr mer. Han är deras fiende nummer ett.
Citera
2025-01-18, 10:23
Medlem
klybans avatar
Citat:

Hahaha, ja, med allt det sminket så ser hen yngre ut, men vi också sett utan och det är ingen vacker syn.

Skiljer bara två år mellan donalds och Joe, och det säger du är dåligt då och med tanke på det var dåligt med Joe.
Blir rätt komiska påståenden när agendan är i vägen.
Citera
2025-01-18, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hahaha, ja, med allt det sminket så ser hen yngre ut, men vi också sett utan och det är ingen vacker syn.

Skiljer bara två år mellan donalds och Joe, och det säger du är dåligt då och med tanke på det var dåligt med Joe.
Blir rätt komiska påståenden när agendan är i vägen.

Det skiljer 4 år. Joe född 1942 och Donald 1946.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in