Citat:
Ursprungligen postat av
Tosse61
Ja, hon har tom lyckats med bedriften att få barn med sin egen pappa. Superwoman.
Det där låter som uppgifter som Ulrikas pellejöns till son är dömd i tingsrätt för att ha spridit i videoklipp. Om det skulle vara sant låter det inte som något att skoja om, snarare som något hemskt som personen gått igenom. Men jag väljer att tro att det inte är sant och att det bara är något som Carl-Fredrik sprider på internet för han fick en dålig uppfostran av sin
äckliga mamma.
När vi ändå är inne på ämnet med Ulrika så ställer jag mig även frågande till varför inte hon tycks gripa in när hennes son fortsätter sprida grova förtal i videoklipp. I gårdagens video sa Carl-Fredrik att Linnea spenderar olagliga pengar och att hon vill hugga en person 6 gånger i halsen. Det här är utpekanden av en annan som brottslig och klandervärd. Är det lämpligt för en dömd förtalare att sprida sådant? Nu är han ju visserligen 34 år, men hans mamma är äldre och borde vara visare och tala honom till rätta där hans förstånd brister. I alla fall om hon vill honom väl.
Jag drar slutsatsen att hon inte gör det för att hon är precis lika tokig själv.