2025-01-17, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Men nu har det ju kommit ut att Ulrica var den som lärde Rask onanera.

Sällan skådat en sån intelligent kommentar.
Citera
2025-01-17, 20:16
Medlem
Rask postade en video förut där han beskrev att han somnade under en avsugning, var det samma Ulrica? Skönt att bli uthängd på det sättet. Undrar vad barnens lärare tänkte när dom såg den videon.
Citera
2025-01-17, 20:18
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Sällan skådat en sån intelligent kommentar.

Bra att vi kommer överens iaf.
Citera
2025-01-17, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av USB-1
Rask postade en video förut där han beskrev att han somnade under en avsugning, var det samma Ulrica? Skönt att bli uthängd på det sättet. Undrar vad barnens lärare tänkte när dom såg den videon.

Ännu en överintelligent kommentar. Fantastiskt.
Citera
2025-01-17, 20:20
Medlem
Citat:
Nej, så klart du inte gör.

Menar du att Rask lyckats med bedriften att skaffa en hyresrätt? Är det de du menar så är det väll ett bevis på att de mesta här inne har rätt.

Gift 3 barns pappa lyckas byta lägenhet mycket imponerande.
Citera
2025-01-17, 20:27
Medlem
Citat:
Nej, så klart du inte gör.
Nej, och det gör ju inte du heller.
Citera
2025-01-17, 20:33
Medlem
Citat:
Ja, hon har tom lyckats med bedriften att få barn med sin egen pappa. Superwoman.

Det där låter som uppgifter som Ulrikas pellejöns till son är dömd i tingsrätt för att ha spridit i videoklipp. Om det skulle vara sant låter det inte som något att skoja om, snarare som något hemskt som personen gått igenom. Men jag väljer att tro att det inte är sant och att det bara är något som Carl-Fredrik sprider på internet för han fick en dålig uppfostran av sin äckliga mamma.

När vi ändå är inne på ämnet med Ulrika så ställer jag mig även frågande till varför inte hon tycks gripa in när hennes son fortsätter sprida grova förtal i videoklipp. I gårdagens video sa Carl-Fredrik att Linnea spenderar olagliga pengar och att hon vill hugga en person 6 gånger i halsen. Det här är utpekanden av en annan som brottslig och klandervärd. Är det lämpligt för en dömd förtalare att sprida sådant? Nu är han ju visserligen 34 år, men hans mamma är äldre och borde vara visare och tala honom till rätta där hans förstånd brister. I alla fall om hon vill honom väl.

Jag drar slutsatsen att hon inte gör det för att hon är precis lika tokig själv.
Citera
2025-01-17, 21:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Nu när jag tänkt efter så blir jag fan lite imponerad.

Carl-Fredrik har alltså lyckats skaffa sig ett förstahandskontrakt på en hyresrätt. Det är hans första och största bedrift här i livet, 35 år gammal. Hans morsa måste ju vara hur stolt som helst.

Vad kommer härnäst, han köper en ny säng för egna pengar?
Citera
2025-01-17, 21:51
Medlem
Crabby88s avatar
Ja, nu jeflar har han kopplat ett järngrepp ut av satans nåde!
Nu kommer hon ALDRIG därifrån. Blåst henne på 10+ år. Blåst henne på hela sitt sociala liv, blåste henne ekonomiskt etc etc. Och det vet ni! För det har han sagt i sina filmer.

Och nu ståt han på kontraktet. Herregud vilken jävla fars. Nu kan han göra ÄNNU mer flr sig själv bara. Passar det inte? Så vet hon var dörren är.
Citera
2025-01-17, 21:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
När Rask var en finsmakare.

https://youtu.be/BWxc7wOrvRI?si=v39TwnA4SFlRAece

På tal om det. Har någon filmen där han pratar som en fransman? je m'appelle Bajsbaronen, mmmm von bluuuue aaah

Tror ni ungarna fick smaka osten eller åt han upp allt själv?
Citera
2025-01-17, 22:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Det är egentligen väldigt lätt att säga nej till rödflaggade killar/brudar. Jag har ett ex som skrev till mig, när min farfar är döende i cancer "Varför försöker du inte frälsa honom i Jesu namn."
Detta är på riktigt och det påminner mig lite om hur Rask försöker manipulera sin omgivning. Jag blockera henne med en gång när hon skrev sådana grejer.
Det handlar inte om att vara snäll mot sin egen omgivning/sig själv när en person säger så. Utan det handlar om att ur den personens ögon, ge henne/honom pluspoäng till hennes/hans åskådning och övertygelse. De här människorna finns och de kommer aldrig ge dig andrum nog att hämta dig från förra attacken.

I och med det, så tror jag Thessan är alldeles för skadad själsligt. För Baronjäveln vet exakt hur han ska manipulera och attackera hennes svaga sidor.
För såna som oss är det busenkelt. Vi tar ingen skit.

Therese däremot.. Hon har ätit skit hela livet för henne är det normalt. Hon är precis en sån brud som fastnar hos en narcissist. Hon har mått dåligt i flera år men kan inte ens göra den enkla kopplingen att hon ligger I samma säng som orsaken till det hela.
Citera
2025-01-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
När Rask var en finsmakare.

https://youtu.be/BWxc7wOrvRI?si=v39TwnA4SFlRAece

På tal om det. Har någon filmen där han pratar som en fransman? je m'appelle Bajsbaronen, mmmm von bluuuue aaah

Tror ni ungarna fick smaka osten eller åt han upp allt själv?
Jag hittade denna: https://gofile.io/d/IaIvvh

Kul att i en av dom där filmerna, så lagar Baronen mat till Therese, och ber henne ranka måltiden 1-10, men att hon inte får ge betyg 10 eftersom det vore för bra. Hon ger betyg 7, och Baronen blir missnöjd och frågar hur hon kunde ranka så lågt. Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in