2025-01-17, 19:18
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja den där parasiten blir dom inte av med i första taget. Skulle väl vara om Patt-Thessan slänger ut honom men det lär ju aldrig ske, han har blivit en möbel i hennes liv, trots att han gått sönder och bara kostar pengar så har hon kvar honom. Jävla märklig brud det där, man undrar ju vad hon har för relation till hennes farsa, självkänsla är då iaf ingenting hon fått med sig hemifrån.

Det är egentligen väldigt lätt att säga nej till rödflaggade killar/brudar. Jag har ett ex som skrev till mig, när min farfar är döende i cancer "Varför försöker du inte frälsa honom i Jesu namn."
Detta är på riktigt och det påminner mig lite om hur Rask försöker manipulera sin omgivning. Jag blockera henne med en gång när hon skrev sådana grejer.
Det handlar inte om att vara snäll mot sin egen omgivning/sig själv när en person säger så. Utan det handlar om att ur den personens ögon, ge henne/honom pluspoäng till hennes/hans åskådning och övertygelse. De här människorna finns och de kommer aldrig ge dig andrum nog att hämta dig från förra attacken.

I och med det, så tror jag Thessan är alldeles för skadad själsligt. För Baronjäveln vet exakt hur han ska manipulera och attackera hennes svaga sidor.
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2025-01-17 kl. 19:25.
Citera
2025-01-17, 19:20
Medlem
Betalar bajsbaronen ens skatt? han redovisade väl ingenting i sitt företag 2023 som nu skulle likvideras?
Citera
2025-01-17, 19:24
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Betalar bajsbaronen ens skatt? han redovisade väl ingenting i sitt företag 2023 som nu skulle likvideras?
Det är lugnt för chrippa är värre 😇🤜✨️🤛🥰
Citera
2025-01-17, 19:30
Avslutad
Det här är väl bevis nog på att alla idioter härute sitter och ljuger ihop saker hej vilt 🤣
Citera
2025-01-17, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild

Ingen som vet, men jag skall lägga en vecka (60tim) och en budget på 30k till våren på att granska rasks ekonomi.

Inte för att jag bryr mig om folk skattar eller inte, utan för att jag är intresserad av just Rasks ekonomi.

Om jag ser något skumt så tänker jag inte lämna det till polisen utan till Rasks kompis Anjo, så kan han göra lite dokumentärer om det.
Citera
2025-01-17, 19:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Det här är väl bevis nog på att alla idioter härute sitter och ljuger ihop saker hej vilt 🤣
Vad är det som inte stämmer om Bajshögen menar du?

Det är Carl-Fredrik Alexander Patrask som är en notorisk lögnare, vi andra är bara goda samariter som försöker göra det bästa för barnen.

Kontraktet måste väl vara photoshoppat? Finns väl inte en människa som skulle ge den där luffaren ett kontrakt. Skuldsatt, betalningsanmärkningar, årsinkomst på 90.000 kan han ens knyta sina skor? Jag tvivlar på det. Det här är en människa son räknar till 5 på fingrarna
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-01-17 kl. 19:46.
Citera
2025-01-17, 19:44
Medlem
Citat:

Vad är bevis för vad? Jag fattar inte
Citera
2025-01-17, 19:46
Medlem
Citat:
Här i tråden ljugs det inte. Herr och Fru Rask måste ha maximalt med bostadstillägg och sen 3st barnbidrag på det. Men just ja bajsmannen har en GOD LÖN det förändringar allt.. En riktig man hade skaffat ett arbete för familjens skull. Vidde ikväll från Rask??
Citera
2025-01-17, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad är bevis för vad? Jag fattar inte

Nej, så klart du inte gör.
Citera
2025-01-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Ingen som vet, men jag skall lägga en vecka (60tim) och en budget på 30k till våren på att granska rasks ekonomi.

Inte för att jag bryr mig om folk skattar eller inte, utan för att jag är intresserad av just Rasks ekonomi.

Om jag ser något skumt så tänker jag inte lämna det till polisen utan till Rasks kompis Anjo, så kan han göra lite dokumentärer om det.
Jag applåderar dig. Övertygad att något skit och skumt kommer att dyka upp.
Citera
2025-01-17, 19:56
Medlem
Jäklar vad Trobo kommer få ångra vad dom har ställt till med nu. Fast Rasks grannar är nog jävligt glada över att bli av med honom.
Citera
2025-01-17, 20:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Kanon att RunkBaronen fick tre plagg av en följare som Tessan kan sälja på IG efter helgen!
Det behövs till hyran!

Ridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in