Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Ja den där parasiten blir dom inte av med i första taget. Skulle väl vara om Patt-Thessan slänger ut honom men det lär ju aldrig ske, han har blivit en möbel i hennes liv, trots att han gått sönder och bara kostar pengar så har hon kvar honom. Jävla märklig brud det där, man undrar ju vad hon har för relation till hennes farsa, självkänsla är då iaf ingenting hon fått med sig hemifrån.
Det är egentligen väldigt lätt att säga nej till rödflaggade killar/brudar. Jag har ett ex som skrev till mig, när min farfar är döende i cancer "Varför försöker du inte frälsa honom i Jesu namn."
Detta är på riktigt och det påminner mig lite om hur Rask försöker manipulera sin omgivning. Jag blockera henne med en gång när hon skrev sådana grejer.
Det handlar inte om att vara snäll mot sin egen omgivning/sig själv när en person säger så. Utan det handlar om att ur den personens ögon, ge henne/honom pluspoäng till hennes/hans åskådning och övertygelse. De här människorna finns och de kommer aldrig ge dig andrum nog att hämta dig från förra attacken.
I och med det, så tror jag Thessan är alldeles för skadad själsligt. För Baronjäveln vet exakt hur han ska manipulera och attackera hennes svaga sidor.