2023-01-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julina456
Du har många alias här, som hela tiden går på personangrepp 🥴Det är du som inte är frisk. Spelar väl ingen roll om du är tjej. Så bra att många reagerar.

Har 1. Inte gått på personangrepp någonsin på Flashback. Skriv inte skit och börja bete dig. Att allt och alla är pedofiler 2023 är inte hälsosamt.

Joakim har betett sig illa men alltid erkänt det. Att några grabbar tycker det kul att gå tillbaka flera år bak i tiden är så töntigt när Joakim t om erkänt allt…
Senast redigerad av Cykelhjelm 2023-01-08 kl. 19:44.
Citera
2023-01-08, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Har 1. Inte gått på personangrepp någonsin på Flashback. Skriv inte skit och börja bete dig. Att allt och alla är pedofiler 2023 är inte hälsosamt.

Joakim har betett sig illa men alltid erkänt det. Att några grabbar tycker det kul att gå tillbaka flera år bak i tiden är så töntigt när Joakim t om erkänt allt…
Att du skriver att någon är sjuk i huvudet är väl personangrepp om något….Att han har erkänt är väl inte lika med att det är ok. Är så bra att det kommer upp till ytan, spelar ingen roll om det är flera år sen.
Citera
2023-01-08, 20:39
Medlem
Citat:
Att du skriver att någon är sjuk i huvudet är väl personangrepp om något….Att han har erkänt är väl inte lika med att det är ok. Är så bra att det kommer upp till ytan, spelar ingen roll om det är flera år sen.

För att jag inte håller med det personen tycker och anklagar mig för att också vara en pedofil, ja. Jag tycker då den person är sjuk i huvudet. Att den person ens har för sig att jag på något sätt tycker att det är ok att vars pedofil är sjuk i huvet. Och det är inget person angrepp.
Citera
2023-01-08, 21:01
Medlem
Citat:
För att jag inte håller med det personen tycker och anklagar mig för att också vara en pedofil, ja. Jag tycker då den person är sjuk i huvudet. Att den person ens har för sig att jag på något sätt tycker att det är ok att vars pedofil är sjuk i huvet. Och det är inget person angrepp.
Jag tycker fortfarande att det är personangrepp och ja.. jag tolkar det som du tycker det är ok att vara pedofil, med ursäkten, det var ju så länge sen….
Citera
2023-01-08, 21:10
Medlem
Citat:
Jag tycker fortfarande att det är personangrepp och ja.. jag tolkar det som du tycker det är ok att vara pedofil, med ursäkten, det var ju så länge sen….

Varken Joakim eller Pontus Rasmusson är pedofiler, skärp dig nu och sluta tro vad andra hittar på för saker.
Citera
2023-01-08, 21:39
Medlem
Citat:
Varken Joakim eller Pontus Rasmusson är pedofiler, skärp dig nu och sluta tro vad andra hittar på för saker.
Hur kom Pontus Rasmusson in i detta😳… har inte sett något av Pontus som ens kommer i närheten av vad J skrivit/foto/blogg
Citera
2023-01-08, 21:53
Medlem
Citat:
Hur kom Pontus Rasmusson in i detta😳… har inte sett något av Pontus som ens kommer i närheten av vad J skrivit/foto/blogg

Båda två blir anklagade väldigt felaktigt tycker jag. Med all rätt att kritisera Joakim för vad han gjort, men att kalla en annan person för att vara pedofil när personen inte är det, då har man gått för långt!
Citera
2023-01-08, 22:20
Medlem
Citat:
Båda två blir anklagade väldigt felaktigt tycker jag. Med all rätt att kritisera Joakim för vad han gjort, men att kalla en annan person för att vara pedofil när personen inte är det, då har man gått för långt!
Det är ju du själv som tog in han(Pontus) 🤦‍♀️ Jag har inte anklagat han för det 🥴 Om J så grundar jag min uppfattning på vad jag läst/foto/blogg behöver inte säga mera…..
Citera
2023-01-08, 22:41
Medlem
Citat:
Det är ju du själv som tog in han(Pontus) 🤦‍♀️ Jag har inte anklagat han för det 🥴 Om J så grundar jag min uppfattning på vad jag läst/foto/blogg behöver inte säga mera…..

Ok, men Joakim är ingen pedofil, väldigt onödigt att ens skriva sådana saker utan belägg. Med det sagt, efter vad några tuffa grabbar började säga om Joakim och fejkade ett telefonsamtal så har alla börjat att kalla honom för pedofil… Klassikern.
Citera
2023-01-08, 23:59
Medlem
Riktigt pinsamt om Jockes film ´´feed´´ är en av 3 som kan vinna publikens pris på guldbaggen.
Finns mycket bättre filmer. Blivit chockad är Jocke vunnit pris på kristallen före exempelvis Young Royals.
Fuskar jocke med rösterna på något sett haha
Citera
2023-01-09, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Riktigt pinsamt om Jockes film ´´feed´´ är en av 3 som kan vinna publikens pris på guldbaggen.
Finns mycket bättre filmer. Blivit chockad är Jocke vunnit pris på kristallen före exempelvis Young Royals.
Han har ju 1 miljon följare som han säger åt att rösta. De bryr sig väl inte så mycket, bara han vinner 🥇 . Skoj å se vad de utländska bolagen tycker som köpt in filmen i tron att den är ok 😅
Citera
2023-01-09, 06:37
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle

Det är pinsamt på fler sätt när jockeboy låtsas att han är filmregissör fast han själv presenterade regissören på premiären.. för att sen återgå till att låtsas att det är en film som jockeboy regisserade.
Han är ju som en mentalt efterbliven unge som vill leka regissör, och att alla ska delta i hans låtsasvärld där han är regissör.

Att han inte skäms säger väl en del om vad det är för omogen galning.
Men visst han kanske får betalt för att leka regissör så att hans fans kollar på skitfilmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in