2025-01-17, 16:53
  #193
Medlem
Så muppen Jihde frågar alltså inte Frida hur fotskadan känns så här efter loppet?! Eller jag kanske missade frågan bara.
2025-01-17, 16:54
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bcdefg
för en åkare som inte kunde tävla hela förra vintern pga skada så är nog en 20e plats ett rejält steg framåt, något mer du vill berätta att du har nollkoll på.
men visst, det är inte samma nivå som farmor och farfar

Då gratulerar vi henne till en 20:e plats. Kul!!
2025-01-17, 16:55
  #195
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Någon som misstog polerduken för sandpapper idag igen?

Wiliam o Anger hade OK skidor... tror ej tjejerna hade så dåliga skidor.
Ebba o Frida har typ 80% form tror jag
2025-01-17, 16:56
  #196
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Wiliam o Anger hade OK skidor... tror ej tjejerna hade så dåliga skidor.
Ebba o Frida har typ 80% form tror jag

Men räcker verkligen "OK" skidor?
2025-01-17, 16:57
  #197
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Men räcker verkligen "OK" skidor?
Ebba presterade ju som förväntat så det är nog inte skidorna.
2025-01-17, 16:58
  #198
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Så muppen Jihde frågar alltså inte Frida hur fotskadan känns så här efter loppet?! Eller jag kanske missade frågan bara.

Nej du har rätt, Jihde har noll koll på allt väsentligt som vanligt och flumpratar i största allmänhet
2025-01-17, 16:59
  #199
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Men räcker verkligen "OK" skidor?

Kan tycka att sändningen borde ha en fartradar så man ser speeden på en lagom utförsbacke...

Ebba hänge med på första varvet... med samma valla

Tror att DET är till största del är toppformen som fattas. Sen har vi inte bäst glid

Salomon kör Jessie på Har Carl det med?
2025-01-17, 17:00
  #200
Medlem
Weit-wegs avatar
Skillnaden på Diggins ”amazing skies” och Sveriges OK är större än man tror
2025-01-17, 17:00
  #201
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Längdåkning är inte lika kul när rättigheterna ligger hos Viasat. Tror dom tappat många tittare . Speciellt dom äldre i Sverige
2025-01-17, 17:10
  #202
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weit-weg
Skillnaden på Diggins ”amazing skies” och Sveriges OK är större än man tror

Få åkare kan pusha sig som Jessie
2025-01-17, 17:12
  #203
Medlem
Svenska skidskyttarna verkar oftast ha bra skidor. Kan längdlandslaget lära sig något av dem, kanske om struktur på skejtskidor?
2025-01-17, 17:15
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Evelina Rönnlund blir intervjuad efter sin 20:e plats och ”är nöjd”….”kul att vara här”…

Det på den nivån, skicka hem dem!

Du vet att bara tjugo st kan vara top 20? Om inte har tävlat i världscupen på 2 år efter skadehelvete och operationer så är nog top 20 helt ok.
__________________
Senast redigerad av younghegelian 2025-01-17 kl. 17:24.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in