Citat:
Ursprungligen postat av
MuscleShark
Men räcker verkligen "OK" skidor?
Kan tycka att sändningen borde ha en fartradar så man ser speeden på en lagom utförsbacke...
Ebba hänge med på första varvet... med samma valla
Tror att DET är till största del är toppformen som fattas. Sen har vi inte bäst glid
Salomon kör Jessie på Har Carl det med?