2025-01-17, 17:59
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Vem vet det kanske är så att många står på Jockes sida i det här.

Jag kan tycka mycket om hans bror & L men jag skulle inte skaffa mig ett gäng som agerar brottsligt mot dom eller sitta och kontakta dom privat med olika konton osv, då har det ju gått alldeles för långt.

Ja det är som när Jockiboi sägs ha hotat en flashbackanvändare som skrev om att Jockiboi har blåst sina barndomsvänner på pengar genom att låna av alla, för att sen aldrig mer höra av sig.
Chrippa hävdar att Jockiboi hotade flashbackanvändaren tills hen gav upp lösenordet till sitt flashbackkonto.
Klart att det har gått långt då. Och det var väl tur att det inte var fel person att hota, för det kunde ha slutat riktigt illa.

Att leka gangster på det viset kan aldrig sluta bra.
Citera
2025-01-17, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Förhudsundersökningsprotokoll. Det heter så om man ska tro Christopher då han sade så i rätten 2023.
FHUP = Förhudsundersökningsprotokoll var faktiskt riktigt kul
Citera
2025-01-17, 18:00
Medlem
Anna-Helgas avatar
Citat:
Men allvarligt. Tror du polisen som var hos Jocke är nån jävla post o tar med brev från polisen? Skärp dej nu för fan.
Nej men vänta nu? Polisen får information om det "fruktansvärda hemska" den 9 eller 10 januari och skickar ett brev till J om detta. När det landar i J postlåda och han läser det den 14 kommer polisen och vaktar honom vid hans hus, för när han läst brevet blev det farligt för honom eller vadå? Polisen borde väl beskyddat honom på direkten då den 9 eller 10 och inte väntat tills J läst deras brev? Fler som behöver skärpa sig verkar det som...
Citera
2025-01-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Det är när sånt händer som man undra varför ingen har skjutit Jockiboi.
Jag menar, vet han ens vilka som han hotar när han hotar anonyma skribenter på internet?
Såklart inte. Men man håller ju tummarna för att idioten blir lärd att grundlagar och folks integritet inte kan köras över hur som helst utan konsekvenser.

Han sitter på en offentlig adress med sina barn, precis som Chrippa gjorde när han hängde ut nån flashbackare, och sen inkom anonyma tips om våldsbrott på hans adress, tipsen började strömma in från anonyma.

Borde väl ha vart Jocke som blev häktad då det tycks vara Jockiboi som övertalade Chrippa till att starta krig med grundlagens rätt till anonymitet.
Att prata om att skjuta jocke är inte okej. Även om jocke har gjort fel så ska man inte ens tänka tanken att nån blir skadad
Citera
2025-01-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ok. Förstår fortfarande inte vad det har med namnen jag gav insinitaler på.

Fattar jag rätt har dessa namn efterlyst vad de heter på Flashback. Det bevisar ju bara att dessa namn stämmer kopplling till Christopher och de bör vara oroliga. Ingen slump deras namn dyker upp ständigt ändå?
Du har fått dessa namn ifrån en person som har fått namnen ifrån listan, det är därför dessa namn ständigt dyker upp, eftersom dom kommer ifrån samma källa om och om igen. Och listan är redan bevisad att den är felaktig och fel personer har hängts ut
Jocke borde sluta jaga folk som kritiserar honom. Hot är inte okej, men de användare Jocke jagar har inte hotat nån
Citera
2025-01-17, 18:12
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Vem vet det kanske är så att många står på Jockes sida i det här.

Jag kan tycka mycket om hans bror & L men jag skulle inte skaffa mig ett gäng som agerar brottsligt mot dom eller sitta och kontakta dom privat med olika konton osv, då har det ju gått alldeles för långt.

Tror du har glömt när Joa Kim Jung Un utdömde dödsstraff på TeamOdiffat?
https://www.youtube.com/watch?v=IaEdF3k2T4U
"Nu ska vi fucka deras liv för alltid" osv osv osv

Brott: Gjort en burnout för nära palatset

Jockiboi bjöd in Danjal i kanversationen och de chattade över TeamOdiffats huvud med hot som om de inte va i samtalet..... ser de gymnasietaktikerna här i tråden

Tur att de va 20 år så de kunde se hur efter Jockiboi är.

Att du tycker att det är att gå för långt att efter 1 års av drev att man vill strypa Jockiboi men 1 burnout ska ge dödsstraff är ok får stå för dig
Citera
2025-01-17, 18:14
Medlem
Citat:
Okej med då är det ju olika namn. Så vad fan är problemet?

Kritisera Jocke du. Personligen tycker jag han är lite impulsiv ibland, jag gillar inte tatueringar i ansiktet på folk och jag hade nog gjort några smådetaljer på ett annars snyggt hus kanske lite annorlunda.
Problemet är att du hänger ut oskyldiga och påstår att dom har samröre med chrippa och linnea när det inte är så.

Ja jocke är för impulsiv, och ber inte om ursäkt när hans impulsivitet fått honom att göra ett misstag. Jocke borde ta hjälp av en psykolog eller liknande för att hitta strategier att hantera kritik. Alla hot ska polisanmälas, och inte jagas på nätet. Och kritik är nåt som alla offentliga personer får, och måste lära sig hantera
Citera
2025-01-17, 18:15
Medlem
Citat:
Okej, vad för bevis?
Kan inte postas offentligt ifall det kommer användas i anmälan gällande hoten. Blir det åtal kommer allt komma ut i fupen
Citera
2025-01-17, 18:18
Medlem
Citat:
Då blir det ännu en fup att läsa då.
Nej kan förstå att man inte ska dela dom uppgifterna.
Verkar bli många fupar. Om flera anmälningar mot chrippa går till åtal, tror du det kommer bli en eller fler åtal?
Till exempel kommer hoten mot Jocke, det som polisen hittade där Jocke är målsägare och hoten mot anjos barn gå som 1 åtal eller 3 separat åtal?
Citera
2025-01-17, 18:19
Avstängd
Citat:
Fast så är det ju inte och det vet du också.
Det är snarare hans bror med tjej som har 16-åringar som hejar på.

Kollar men vilka som följer J&J:

25-40 åriga kvinnor mest

De som ogillar Jocke:

Sjukskrivna och folk som själva hamnar på Dumpen
Citera
2025-01-17, 18:25
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Chrippa hävdar 😄

Kommer inte mkt sanna ord från den pojken ju.

Han har ju hoppat av sekten nu och blivit utfryst och utsatt för pappersterror.
Klart att Chrippa nu läcker info om hur sekten fungerar.
Citera
2025-01-17, 18:31
Medlem
Citat:
De som hjälpt Christopher och Linnea i ett drev mot Jocke är:

SH, Ekerö
MS, Trosa
JH, Gotland
Plus 2 kvinnor till där en sparkades från Dumpen i höstas och en är egenföretagare som flyttat runt mycket.

Hoppas de njuter att läsa om sig själva i FHUP sen.🙂

Dom verkar jobba i flock och alla har nog på ett eller annat sätt gjort det till att bli personligt. De har nått en nivå av personligt hat. Det är väl därför det är så viktigt att skydda brodern och lägga skuld på Jocke i någon förhoppning att det ska hända Jocke något.

Den ena dumpenkvinnan var väl den som Motvikt intervjuade och lade upp men som han tog bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in