2025-01-16, 19:19
Medlem
Har det framgått hur mycket hon hade hos CSN (som hon har betalat in nu)?
Citera
2025-01-16, 19:21
Medlem
Är väldigt nyfiken på hur allt kommer att sluta för den här lallande arga vin kärringen! har vi bara sett början än tro för det kommer att bli så mycket värre
Citera
2025-01-16, 19:23
Medlem
https://imgur.com/a/92LEFXU

Spraygräddis är nu full i sängen på sitt hostel, unnat sig snus och ett paket ballerinakakor. Mannen bredvid henne kanske får smaka..
Citera
2025-01-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Nu har jag en nära vän som jobbar inom socialen och hjälper folk som förklarat hur det funkar:

1.) De kollar om du äger något av värde. Pengar, lägenhet, bil etc. Har du det får du inget bidrag ö.h.t. Då får du leva på de pengarna först innan du får pengar från kommun.

2.) De kollar ditt konto bakåt i tiden så du inte fått några swishar. Har du det får du inget bidrag. De är stenhårda med det. Så folk som får in OF swishar, TikTok swishar, Meta swishar etc, får inget bidrag.

Så om man som Gräddrumpan har 1,5 miljon på sparkontot får man naturligtvis inget bidrag. Hon har väl även tagit emot swishar för hennes sex-tjänster hon erbjudit?
Jag kan bekräfta allt du skriver som ett fd socialfall i några år! Men nu lever livet med jobb och riktig lön
Citera
2025-01-16, 19:38
Medlem
https://imgur.com/a/cNBptyf

Dr. Gräddfilsröv anser att autism är en killgrej och att alla killar har det. Tål tydligen att forskas på
Citera
2025-01-16, 19:56
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Okej, så du drar biståndssnacket från raka luften och vi är på samma nivå som den där dumfan dumstruten, måste kännas bra att du skitar ner tråden lika mycket, helt värdelös.

Nej. Du kan söka på Ekonomiskt bistånd, Soc.
Så kan du läsa själv.

Du kanske förväxlat mig med Dumstruten?

Eller, bara lite dum i huvudet själv?
Citera
2025-01-16, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Är väldigt nyfiken på hur allt kommer att sluta för den här lallande arga vin kärringen! har vi bara sett början än tro för det kommer att bli så mycket värre

Jag har svårt att se att hon någonsin kommer att ta sig samman och bli en fungerande medborgare med jobb och egen bostad igen. Då tror jag mer på ett fortsatt supande och att pengarna är borta om ett par år. Visst, då kan hon till slut få hjälp av Soc med försörjningsstöd och någon form av boende. Då tror jag tyvärr att hon blir en parkbänksalkis.
Citera
2025-01-16, 19:58
Medlem
Hon spårar och pratar om att bleka f*ttan i live framför barn vad fan händer..
Citera
2025-01-16, 20:01
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Jag har svårt att se att hon någonsin kommer att ta sig samman och bli en fungerande medborgare med jobb och egen bostad igen. Då tror jag mer på ett fortsatt supande och att pengarna är borta om ett par år. Visst, då kan hon till slut få hjälp av Soc med försörjningsstöd och någon form av boende. Då tror jag tyvärr att hon blir en parkbänksalkis.

Men några år framåt? Efter finska fyllor, i paljetter från Maskeradbutiker och Hostel’s per natt i Gamla stan?
Citera
2025-01-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Det var inte jag som skrev det där heller., som blev citerad i, så lite rörigt..??
Såg på det slitna alloliserade präktiga härket
Där hon på riktigt sitter och gnäller på andra människors relationer 🤬har hon glömt hur hon själv beter sig hos Hasse när hon är fullt råtankad på vin och bråkar skriker och vrålar och kramar sig slingrande på golvet med tungan hängande ner till golvet som en Komodo varan ödla
Citera
2025-01-16, 21:10
Medlem
bellesbluess avatar
Jag måste ändå säga att vår gräddis hanterade ”dispyten” med det skelögda särbarnet ghost Alby på tiktok live väldigt bra. Hon höll sig lugn medans han på slutet var uppbrusad, förbannad och spydde ur sig galla i ren frustration vilket gräddis bemötte lågaffektivt med ironisk ton
Otroligt underhållande och väldigt skönt att hon inte vek sig för den där vidriga deporterade horungen. Han förtjänar en egen tråd om han inte redan har en.
Bra jobbat gräddis! High five!
Citera
2025-01-16, 21:22
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag måste ändå säga att vår gräddis hanterade ”dispyten” med det skelögda särbarnet ghost Alby på tiktok live väldigt bra. Hon höll sig lugn medans han på slutet var uppbrusad, förbannad och spydde ur sig galla i ren frustration vilket gräddis bemötte lågaffektivt med ironisk ton
Otroligt underhållande och väldigt skönt att hon inte vek sig för den där vidriga deporterade horungen. Han förtjänar en egen tråd om han inte redan har en.
Bra jobbat gräddis! High five!

Håller absolut inte med.
Hon kanske verkade lugnare än ghost men det märktes på hennes nedvärderande kommentarer att hans snack om hennes kärleksliv provocerade henne något fruktansvärt.
Man får tänka på att Gräddis har dubbelt så lång erfarenhet av att vara en manipulerande narcissist så att hon behöll lugnet är inte så konstigt, men så fort han började trycka på Gräddis ömma punkter gick hon all in på att försöka provocera så mycket som möjligt för att ge igen.

Jag gissar på att det är exakt sådär hon betett sig mot Hasan när hon lyckats reta upp honom och att det är då han kastat ut henne.
Senast redigerad av Pruttgrotta 2025-01-16 kl. 21:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in