Citat:
Såg en del av det nu. Var som att sitta och titta på två Flashbackare interaktion med varandra. Hon hade ett litet sådant utbrott i början av liven men resten av liven var det han som härjade och gormade medans hon mest flinade och bemötte lågaffektivt.
Han fullständigt kokade på slutet. Jag kollade på hans två lives innan och man kunde tydligt se hur hans humör skiftade från uttråkad till förbannad med gräddis för att tillslut tappa ansiktet helt.
Tycker inte att hon gjorde bort sig, hon fick särbarnet att koka och brusa upp.
Han fullständigt kokade på slutet. Jag kollade på hans två lives innan och man kunde tydligt se hur hans humör skiftade från uttråkad till förbannad med gräddis för att tillslut tappa ansiktet helt.
Tycker inte att hon gjorde bort sig, hon fick särbarnet att koka och brusa upp.
Har inte en aning om vem han var men det märktes sjukt mycket att hon ändå är van vid hans sort och att hantera den sortens män.
Tyvärr var hon lite för vek mot honom. Man märkte att hon inte blir upprörd av de där standardfraserna den sortens killar öser ur sig bakom skärmen (men nu var det ju en live och inte anonyma kommentarer) men även att hon inte riktigt får in vad för drägg det var. Killen såg både drogad som packad ut och hon verkade inte såsom han påstod, anklaga honom för allt möjligt utan snarare ha en vek sida inför honom bakom det där lugna.
Killar som hittar på allt möjligt skit för att kränka en kvinna är en sådan som definitivt gör saker när han kan komma undan med det också.
Nu har jag inte koll på hennes liv och leverne och killen vet jag inte vem det är men så mycket han kastade runt det med våldtäkt så har han säkert utsatt en del tjejer.
Det var rätt tydligt att han hade en agenda av att svartmåla och smutskasta för att själv undkomma ansvar för sin egen historia av våld och brott mot kvinnor.
https://www.thehaguepsychologist.nl/what-is-blame-shifting-escaping-responsibility/
Den snubben bör hon hålla sig ifrån så mycket som han sa. Och aldrig köra en live med igen.