2025-01-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Här är en annan klassiker:

https://youtu.be/ddCyc5io46g?si=OHWu6lo5Jtky8zmO

Ginger Kickassfarsan är sjuk och glömmer hämta ena sonen på dagis, exponerar barnen för content och låter de rapa upp hans äckliga indoktrineringsfraser.

Hur annorlunda är vardagen idag? Inte mycket förutom att han är mer kriminell, längre bort från arbetsmarknaden och har skaffat sig ännu sämre ekonomiskt läge.

Ridå.
Raskens är lika långt borta från arbetsmarknaden som Jupiter är från solen. Finns inga jobb som är 100% kravlösa.
Citera
2025-01-16, 20:26
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Någon som lagt ett bud på dom groteskt fula skorna?

Det är ju ingenting man ens vill bli sedd död i men man kan ju köpa dom ironiskt, Rask merch kan bli värt mycket i framtiden, det är ett hyfsat starkt varumärke.
Kompis, Rask-merch kommer bli värda sin vikt i guld en dag. Finns det någon man i Sveriges historia som motiverat så många andra män att inte bli losers?

Nu vill även jag bli medlem på Instagram och köpa dom där jävla skorna. Jag satsar en hundring att om NFC skulle analysera skorna så skulle spår av både snus och ollon återfinnas. Fast det behöver vi ju inte NFC till, det är bara att dra fingret längs skorna för att få snus på fingret, eller lukta på dom för att känna doften av Rasks minikuk blandat med vidrigt luder som inte är Therese.
Citera
2025-01-16, 20:54
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Kompis, Rask-merch kommer bli värda sin vikt i guld en dag. Finns det någon man i Sveriges historia som motiverat så många andra män att inte bli losers?

Nu vill även jag bli medlem på Instagram och köpa dom där jävla skorna. Jag satsar en hundring att om NFC skulle analysera skorna så skulle spår av både snus och ollon återfinnas. Fast det behöver vi ju inte NFC till, det är bara att dra fingret längs skorna för att få snus på fingret, eller lukta på dom för att känna doften av Rasks minikuk blandat med vidrigt luder som inte är Therese.

Fins klippet där han bölar om skorna?
Citera
2025-01-16, 21:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Tror ej. När han tycker att han riktigt fått till det säger han det tre ggr till med annorlunda intonation och ett självgott flin 🤢🤮

Jag ville svara på hennes story och fråga om material (plast, plast och åter plast) för att se vad hon skulle svara men det gick inte ☹️
Jag tror man får båda paren för 150 såhär en vecka innan löning, det är ändå flera falukorvar och ett par kg makaroner.

Undrar om han uppdaterat något om lägenhet? Jag skulle vilja se honom ranta om den person som tackade ja till en femma som var före dom i kön.
Citera
2025-01-16, 21:55
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Jag tror man får båda paren för 150 såhär en vecka innan löning, det är ändå flera falukorvar och ett par kg makaroner.

Undrar om han uppdaterat något om lägenhet? Jag skulle vilja se honom ranta om den person som tackade ja till en femma som var före dom i kön.
Hahaha han är så förutsägbar! Självklart kommer den där ensamma snubben att tacka ja till lägenheten, och Rask kommer starta en serie analyser där han kollar upp allt om hyresgästen, och påstår diverse saker. "Den här personen är utsänd av Chrippa och *****113, och p.g.a. att ett troll har spoofat ett SMS förut så var vi körda"

ALLAS fel förutom den arbetslösa loserns.
Citera
2025-01-16, 21:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hahaha han är så förutsägbar! Självklart kommer den där ensamma snubben att tacka ja till lägenheten, och Rask kommer starta en serie analyser där han kollar upp allt om hyresgästen, och påstår diverse saker. "Den här personen är utsänd av Chrippa och *****113, och p.g.a. att ett troll har spoofat ett SMS förut så var vi körda"

ALLAS fel förutom den arbetslösa loserns.
Han har onekligen problem med att se sin egen del i det hela.

Man höll ju på att garva ihjäl sig sist när han tackade nej till huset eftersom han inte fick gå runt därute och filma sig själv. YouTube kommer alltid framför frun och barnen. Något Therese borde ha lärt sig vid det här laget.
Citera
2025-01-16, 22:11
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Han har onekligen problem med att se sin egen del i det hela.

Man höll ju på att garva ihjäl sig sist när han tackade nej till huset eftersom han inte fick gå runt därute och filma sig själv. YouTube kommer alltid framför frun och barnen. Något Therese borde ha lärt sig vid det här laget.
Dessutom fattade varenda jävel förutom Rask att det som hyresvärden menade var att denne inte ville att Rask skulle gå runt och filma diverse brister i bostaden, vilket kan leda till dramatiskt reducerad värdering längre fram i tiden. "Hallå alla framstjärtar och välkommen till REEL RÄSK! Kolla här, jag har städat hela köket med tandborste och fönsterputs och här i hörnet ser man att någon har spacklat, SKA DET VA SÅHÄR, man ska ta hand, om sina anställda! Här har någon haft sönder väggen och hyresvärden har lagat det med billig fix från Jula, vilken hyresvärd gör såhär??", men Rask överdriver och påstår att hyresvärden sagt att Rask i princip måste sitta i en skrubb och endast inne i skrubben om kameran ska få vara på.

Varför Rask inte hävdade att han ska ge fan i att filma, skriva under kontraktet och sedan filma bäst han vill, beror på att han ljuger. Hyresvärden ville inte hyra ut till Rask för att 100% av privata hyresvärdar kommer kolla upp hyresgästen och om det finns bevis på internet 2 klick bort att denna man har hukat sig och lagt en jävla korv i en stekpanna och sedan stekt skiten, samt hängt ut över 50% av människor han interagerat med dom senaste 5+ åren, samt är ovän med alla och har endast 2 vänner, Anjo och Jocke, som båda utnyttjar honom p.g.a. hans bristande intellekt, ja då springer hyresvärden åt andra hållet. Ingen på FB hörde av sig och hotade eller skrämdes, som Rask påstår skulle ha hänt.
Citera
2025-01-16, 22:16
Medlem
Citat:

Den största trofén skulle ändå vara om man får tag på Raskens backstage-pass till tubecon 2017, den han haft hängandes på spegeln i hallen sedan dess. En raritet utan dess like!
Citera
2025-01-16, 22:18
Medlem
Hillsongsekts avatar
Medans baronen sörplar i sig dagens andra smoothie avyttras kläder i rasande takt av T

400 kr+ frakt vill hon ha för en fodrad vinson vinterjacka som du kan köpa ny för 455.

Han kommer aldrig "beta" av hennes skulder så när hon sitter och säljer allt hon kan för att rädda hushållet sitter han och larvar sig framför kameran
Citera
2025-01-16, 22:19
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Den största trofén skulle ändå vara om man får tag på Raskens backstage-pass till tubecon 2017, den han haft hängandes på spegeln i hallen sedan dess. En raritet utan dess like!
Ojojoj, jag skulle nog kunna köpa den i utbyte mot att vara referens åt Rask. Dock vill jag isåfall att hyresvärden då är kommunal eller en blatte. Ska jag lura på någon en person som är mer lodis än en uteliggare så vill jag åtminstone att det inte ska vara en av våra landsmän jag lurar. Jag ska fan ha det där backstage-passet Rask
Citera
2025-01-16, 22:20
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Medans baronen sörplar i sig dagens andra smoothie avyttras kläder i rasande takt av T

400 kr+ frakt vill hon ha för en fodrad vinson vinterjacka som du kan köpa ny för 455.

Han kommer aldrig "beta" av hennes skulder så när hon sitter och säljer allt hon kan för att rädda hushållet sitter han och larvar sig framför kameran
Om vi är generösa och säger att T lyckas sälja för 500:- per vecka, så ca 2000:- per månad, lyckas hon då ens slå räntan, nu när Rask beslutat sig för att lämna sin fru kraftigt skuldsatt? Jag kan tänka mig att hennes konsumptionslån á 300k+ hos Kronofogden kostar absolut minst 2k per månad.
Citera
2025-01-16, 22:24
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Om vi är generösa och säger att T lyckas sälja för 500:- per vecka, så ca 2000:- per månad, lyckas hon då ens slå räntan, nu när Rask beslutat sig för att lämna sin fru kraftigt skuldsatt? Jag kan tänka mig att hennes konsumptionslån á 300k+ hos Kronofogden kostar absolut minst 2k per månad.

Det bästa för T vore givetvis skuldsanering. T är strävsam och van vid att leva på marginalen så hon skulle klara det galant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in