2025-01-16, 20:45
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag tror att även om britterna till slut kanske tvingas acceptera den svenska begäran, så kommer de enskilda poliserna bara att garva och helt ignorera önskemålet. Så hade jag gjort.

Jo det Brittiska svaret kan nog översättas ungefär med, det är klart vi hjälper er om ni först bara kan förtydliga de här punkterna, men underförstått medföljer också den outtalade frågan, har ni verkligen inget bättre för er? Är det inte bättre att lägga ner och glömma bort detta smådutteriet.
Senast redigerad av Bystskugga 2025-01-16 kl. 20:58.
Citera
2025-01-16, 20:47
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
Som läget är nu, är det definitivt som du säger, men det är ju han själv som drivit det hit.

Hade han erkänt sina brott och tagit sitt straff i god ordning hade han säkerligen inte varit lika körd som han är nu.

Han hade blivit en media långkörare oavsett hur han agerat. 31 erkända sexköp skojar man inte bort i en handvändning.
Citera
2025-01-16, 20:51
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Så äre, han förvärrar allting nu. Skapar mer mediafokus.

Media hade kört sin propagande oavsett. Det är roligare så här. Tycker det är kul att han försöker hålla sig undan, jag hoppas han lyckas. Bra också att han symboliskt tar avstånd från det Svenska missbruket av lagmedel.
Senast redigerad av Bystskugga 2025-01-16 kl. 20:59.
Citera
2025-01-16, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Ok då är det typ ett år kvar då, frågan är om han orkar hålla sig undan så länge. Trodde det handlade om några månader, eller max ett halvår.
Hans problem är ju att det pågick länge. Sista gången han betalade för pojkfitta är ju det som avgör.
Citera
2025-01-16, 20:53
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABN
Januari 2026 är alla fall preskriberade.

Kan ge mig fan på att åtminstone 80% av ”damerna” var shemales då Dermot garanterat är smygbög.

Verkar faktiskt inte så. Det var nog bara produktionen runt honom som ville ge det intrycket. Själv verkar han ha svårt att hålla sig ifrån damerna.
Citera
2025-01-16, 20:57
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Ok då är det typ ett år kvar då, frågan är om han orkar hålla sig undan så länge. Trodde det handlade om några månader, eller max ett halvår.

Det är max 1 års fängelse, så det spelar ju egentligen ingen roll för honom om han lämnar in sig och tar straffet nu, eller om han spelar gäckande skuggan till de får tag i honom, och tar straffet då, eller om han lyckas hålla sig undan i ett helt år och få allt preskriberat. Same old, same old, men han får ett mer spännande år så här, än att sitta hemma och mopa medans svenska rättsväsendets kuggar maler så långsamt.

Nej. Önska honom lycka till och tacka för underhållningen. En showman ut i fingerspetsarna.
Citera
2025-01-16, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Media hade kört sin propagande oavsett. Det är roligare så här. Tycker det är kul att han försöker hålla sig undan, jag hoppas han lyckas. Bra också att han symboliskt tar avstånd från det Svenska missbruket av lagmedel.
Jag hoppas brittisk polis svarar på ett så hånfullt sätt som bara britter kan och att Clemenger får ett trevligt år på hemmaplan, innan han vågar resa utomlands igen.
Citera
2025-01-16, 21:24
Medlem
Han är en sådan ynkrygg som lever i överflöd och utnyttjar sin ekonomi för att utnyttja utsatta kvinnor och sedan har han mage att fly ansvaret för brotten han faktiskt begått.
Citera
2025-01-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Equality2024
Han är en sådan ynkrygg som lever i överflöd och utnyttjar sin ekonomi för att utnyttja utsatta kvinnor och sedan har han mage att fly ansvaret för brotten han faktiskt begått.

Har du insikt i hans ekonomi? På vilket sätt lever han i överflöd?
Citera
2025-01-16, 21:37
Medlem
Jag gick nyss förbi där han bodde i Örebro. Det lyser i ett fönster. Ingen rörelse eller person synlig.

Delar av familjen kan bo kvar. Läge för polisen att sätta in avlyssning i jakten på spermasprutaren? (Det antyder kvällstidningarna med vissa bilder på nersprutade tapeter)
Senast redigerad av Spritsson 2025-01-16 kl. 21:40.
Citera
2025-01-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Jag gick nyss förbi där han bodde i Örebro. Det lyser i ett fönster. Ingen rörelse eller person synlig.

Delar av familjen kan bo kvar. Läge för polisen att sätta in avlyssning i jakten på spermasprutaren? (Det antyder kvällstidningarna med vissa bilder på nersprutade tapeter)

Hur fan lyckas man spruta ända till väggen? Bra tryck i den mannen. Kanske torkade han av handen sin mot tapeten.
Citera
2025-01-16, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Tog han med sig familj från Irland när han flyttade hit? Eller var kvinnan svenska och är här pga det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in