Citat:
Ursprungligen postat av
ninna9696
Första story: ”Har hänt en del hemska saker privat! Så idag kommer det tyvärr ingen video!”
Andra story: ”Det var dumt och i affekt att säga A men inte B till er! Men är ombedd av polis att vara tyst till dess att det blir åtal av detta isåfall och då blir offentligt den vägen. Men är jobbigt hålla detta inom sig just nu och försöka jobba och låtsas som att det inte ska ha skett lixom..”
Tredje story: ”Polisen har själva gjort en anmälan där jag är målsägare, baserat på information dom har hittat! Och det rör sig om ett ä allvarligt brott tyvärr! Så mycket kan jag säga, men kan tyvärr inte berätta mer än så i nuläget då pågår förundersökning fortfarande och hoppas ni förstår och respekterar! Jag tar på mig detta då jag gick ut och gjorde er oroliga med att det inte kommer nån video och att något hemskt har hänt, ber om ursäkt för det!❤️”
Fjärde story: ”Och kan säga att jag tar tillbaka varenda litet ord om hopp på rehabilitering i fängelset för C!”
Sen postade Instagram kontot exonphspoilerse
Story 1: Pratade med Joakim nyss.
Story 2: Absolut inga ord. Är i chock.
Story 3: Har inget att göra med barnen eller så ❤️
Story 4: Stämpling till grov misshandel m.m
Tyckte han var löjlig och överlag väldig bögig i sin framtoning innan men detta är på en ny nivå, fy fan, haha.
Märklig blandning mellan bekräftelsebehov och självömkan, vidrigt.