2025-01-16, 08:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ninna9696
Första story: ”Har hänt en del hemska saker privat! Så idag kommer det tyvärr ingen video!”

Andra story: ”Det var dumt och i affekt att säga A men inte B till er! Men är ombedd av polis att vara tyst till dess att det blir åtal av detta isåfall och då blir offentligt den vägen. Men är jobbigt hålla detta inom sig just nu och försöka jobba och låtsas som att det inte ska ha skett lixom..”

Tredje story: ”Polisen har själva gjort en anmälan där jag är målsägare, baserat på information dom har hittat! Och det rör sig om ett ä allvarligt brott tyvärr! Så mycket kan jag säga, men kan tyvärr inte berätta mer än så i nuläget då pågår förundersökning fortfarande och hoppas ni förstår och respekterar! Jag tar på mig detta då jag gick ut och gjorde er oroliga med att det inte kommer nån video och att något hemskt har hänt, ber om ursäkt för det!❤️”

Fjärde story: ”Och kan säga att jag tar tillbaka varenda litet ord om hopp på rehabilitering i fängelset för C!”

Sen postade Instagram kontot exonphspoilerse
Story 1: Pratade med Joakim nyss.
Story 2: Absolut inga ord. Är i chock.
Story 3: Har inget att göra med barnen eller så ❤️
Story 4: Stämpling till grov misshandel m.m

Grov misshandel när det gäller Jocke torde betyda psykisk misshandel.
Har Polisen haft ett allvarligt samtal med honom? Att han måste sluta ringa flera gånger om dagen eftersom dom har fullt upp ändå, utan att han konstant kräver deras uppmärksamhet
Citera
2025-01-16, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Grov misshandel när det gäller Jocke torde betyda psykisk misshandel.
Har Polisen haft ett allvarligt samtal med honom? Att han måste sluta ringa flera gånger om dagen eftersom dom har fullt upp ändå, utan att han konstant kräver deras uppmärksamhet

Du verkar vara väldigt engagerad i vad Jocke ägnar sig åt. För en tid sedan hade du full insyn i hans nattliga förehavanden, och nu har du koll på vilka nummer han ringer dagligen. Jag har svårt att förstå hur du kan vara så kritisk mot hans påstådda beteende, samtidigt som du själv lägger så mycket tid och energi på att följa varje steg han tar.
Citera
2025-01-16, 10:08
Medlem
Citat:
Första story: ”Har hänt en del hemska saker privat! Så idag kommer det tyvärr ingen video!”

Andra story: ”Det var dumt och i affekt att säga A men inte B till er! Men är ombedd av polis att vara tyst till dess att det blir åtal av detta isåfall och då blir offentligt den vägen. Men är jobbigt hålla detta inom sig just nu och försöka jobba och låtsas som att det inte ska ha skett lixom..”

Tredje story: ”Polisen har själva gjort en anmälan där jag är målsägare, baserat på information dom har hittat! Och det rör sig om ett ä allvarligt brott tyvärr! Så mycket kan jag säga, men kan tyvärr inte berätta mer än så i nuläget då pågår förundersökning fortfarande och hoppas ni förstår och respekterar! Jag tar på mig detta då jag gick ut och gjorde er oroliga med att det inte kommer nån video och att något hemskt har hänt, ber om ursäkt för det!❤️”

Fjärde story: ”Och kan säga att jag tar tillbaka varenda litet ord om hopp på rehabilitering i fängelset för C!”

Tyckte han var löjlig och överlag väldig bögig i sin framtoning innan men detta är på en ny nivå, fy fan, haha.
Märklig blandning mellan bekräftelsebehov och självömkan, vidrigt.
Citera
2025-01-16, 10:32
Avslutad
Citat:

Det är förmodligen inte allvarligare än att polisen hittat ett SMS i chrippas lur där han i affekt skrivit till typ luggen ”så jävla trött på Jocke asså, ÖH kompis, du får 10 lax om du sopar av han näsbenet!”
Citera
2025-01-16, 10:46
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
LOL jag såg en video där Jockiboi tappade sin dotter i trappen samtiidgt som han ramlade i den.
Hans reaktion som psykopat var extremt lugn, när han sa -oj: https://youtu.be/VEMJX_nHmdE?si=kjyvildnJKzh5ImR

En vanlig förälder hade inte sagt -oj, med en lugn ton efter att ungjäveln har flygit ur famnen för att man själv halkade i trappen.

Endast nån som inte känner panik och rädslor kan säga -oj, med en lugn ton i en sån situation.
Så, du sitter på facit över hur människor ska reagera och agera i olika situationer?
Härligt att vara så perfekt.
Citera
2025-01-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Så, du sitter på facit över hur människor ska reagera och agera i olika situationer?

Det hade ju knappast varit bra för barnet om han hade blivit helt hysterisk.
Men det är mycket sånt här inne både i denna tråd & i Rasks tråd där man ska ifrågasätta reaktioner & situationer.
Citera
2025-01-16, 12:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban

Det är väl snarare så att Jocke alltid överreagerar så att det därför ter sig märkligt med en underreaktion - i Jockes mått mätt.
Citera
2025-01-16, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hur han än gör blir det fel. Säger han inget är det fel och säger han något är det fel. Ett evigt moment22.

Jag tycker mig se bland kommentarerna att hans ärlighet uppskattas.
Han är inte heller rädd för att visa att han har tillkortakommanden precis som vi alla har.

Blir verkligen ett moment22, men han kommer aldrig kunna göra alla nöjda.
Men många verkar ju känna ett stöd genom Jocke att man får må skit och att det är viktigt att prata om.
Citera
2025-01-16, 13:44
Avslutad
Har Linnea blivit frihetsberövad efter att Jocke gick ut med att något nytt framkommit?
Citera
2025-01-16, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Har Linnea blivit frihetsberövad efter att Jocke gick ut med att något nytt framkommit?

På vilka grunder skull hon vara frihetsberövad?
Citera
2025-01-16, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
På vilka grunder skull hon vara frihetsberövad?

Om hon exempelvis varit delaktig i ett inspelat samtal där det uttalats allvarliga hot mot Jocke eller hans familj.
Citera
2025-01-16, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Om hon exempelvis varit delaktig i ett inspelat samtal där det uttalats allvarliga hot mot Jocke eller hans familj.

Knappast troligt.
Jocke skulle älska ett sådant rykte istället för att berätta vad poliskontakten egentligen gick ut på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in