2025-01-15, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
En psykopats våta dröm är Jockibois liv. Dom lever ju för att manipulera andra till att göra saker åt dom, eller bara göra saker mot sin vilja. Psykopaten tror sig känna nånting positivt när dom får nån annan att göra något som dom egentligen inte vill.

Jockibois liv är så anpassat för en mästerpsykopat att Aftonbladets reporter ringer upp och ber om ursäkt och ändrar en artikel för att få en intervju med Jockiboi, i utbyte mot att Jockiboi får måla upp sig som en riktig makthavare som hänger ut vem som helst om han känner sig felbeskriven av nån hatare som är reporter.

När alla gör som Jockiboi vill så är Jockes liv normalt. I övrigt är han ett evigt offer för att vissa inte lyder.

Bara ett lättkränkt litet barn hör av sig till Aftonbladet och vill ha en ursäkt.

Regerade också på att jockiboi tyckte det var äckligt att han på aftonbladet tjuvlyssnade...
Samtidigt som han själv läcker privata samtal mellan sin bror och Julia till mer människor än de som läser aftonbladet.

Önskar att människor såg vilket vidrig individ Jockiboi är. Han är precis samma trash han alltid varit.
Citera
2025-01-15, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Bara ett lättkränkt litet barn hör av sig till Aftonbladet och vill ha en ursäkt.

Regerade också på att jockiboi tyckte det var äckligt att han på aftonbladet tjuvlyssnade...
Samtidigt som han själv läcker privata samtal mellan sin bror och Julia till mer människor än de som läser aftonbladet.

Önskar att människor såg vilket vidrig individ Jockiboi är. Han är precis samma trash han alltid varit.

Tragiskt också att alla dessa följare/fans som backar honom och tror att bryr sig överhuvudtaget. Han skiter fullkomligt i precis alla, och skulle i dra sig för att slänga samtliga under bussen. Han kommer börja med Rask, sen troligen Anjo, för dom ger honom visningar och inkomster.
Citera
2025-01-15, 20:53
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tragiskt också att alla dessa följare/fans som backar honom och tror att bryr sig överhuvudtaget. Han skiter fullkomligt i precis alla, och skulle i dra sig för att slänga samtliga under bussen. Han kommer börja med Rask, sen troligen Anjo, för dom ger honom visningar och inkomster.

LOL jag såg en video där Jockiboi tappade sin dotter i trappen samtiidgt som han ramlade i den.
Hans reaktion som psykopat var extremt lugn, när han sa -oj: https://youtu.be/VEMJX_nHmdE?si=kjyvildnJKzh5ImR

En vanlig förälder hade inte sagt -oj, med en lugn ton efter att ungjäveln har flygit ur famnen för att man själv halkade i trappen.

Endast nån som inte känner panik och rädslor kan säga -oj, med en lugn ton i en sån situation.
Citera
2025-01-15, 20:53
Medlem
Citat:

Det komiska är också att Jockiboi ser ner till folk som skriver till honom eller kollar på hans videos.

Det var ju ett argument där med att Linneas syster hade hört av sig för x antal år sedan till Jockiboi i instagrsm dm.

Hon hade frågat om hon kunde få en hälsning eller nåt.
Detta skrattade Jockiboi åt och såg ner på henne för att hon var en "fangirl".

Jockiboi är så jävla fejk att han kan inte respektera folk som är fans till honom.
(det gör inte jag heller iof).
Men lite sjukt att man ser på sina följare på de sättet. Då är man verkligen pissig
Citera
2025-01-15, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det komiska är också att Jockiboi ser ner till folk som skriver till honom eller kollar på hans videos.

Det var ju ett argument där med att Linneas syster hade hört av sig för x antal år sedan till Jockiboi i instagrsm dm.

Hon hade frågat om hon kunde få en hälsning eller nåt.
Detta skrattade Jockiboi åt och såg ner på henne för att hon var en "fangirl".

Jockiboi är så jävla fejk att han kan inte respektera folk som är fans till honom.
(det gör inte jag heller iof).
Men lite sjukt att man ser på sina följare på de sättet. Då är man verkligen pissig

Det finns en hel del videoklipp på youtube som visar vad Jocke tycker om att hans fans kommer fram, filmar eller bara finns i hans närhet. Gapar och skäller som en bandhund, och självklart ringer han polisen
Citera
2025-01-15, 21:02
Medlem
Citat:
LOL jag såg en video där Jockiboi tappade sin dotter i trappen samtiidgt som han ramlade i den.
Hans reaktion som psykopat var extremt lugn, när han sa -oj: https://youtu.be/VEMJX_nHmdE?si=kjyvildnJKzh5ImR

En vanlig förälder hade inte sagt -oj, med en lugn ton efter att ungjäveln har flygit ur famnen för att man själv halkade i trappen.

Endast nån som inte känner panik och rädslor kan säga -oj, med en lugn ton i en sån situation.

Bättre att hålla sig lugn för barnets skull, hade ju skrämt henne ännu mer om han hade blivit hysterisk.
Citera
2025-01-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Egentligen är det inte så konstigt. I så många år har han levt och jobbat där följare är en stor del av hans liv.
Likaså hånade människor är också en stor del av hans liv.

Jag tror inte alls att det handlar om cirkus.

Vi får inte heller glömma att det finns personer som öppet visar upp ett osunt hat mot Jocke och som säkerligen skulle begå brott mot honom. Nu vet många att detta är aktuellt och kanske någon som skulle göra detta åt Chrippa besinnar sig. Jag hoppas det i varje fall.

Många uppskattar ju att han är ärlig och pratar om sitt mående, bara kolla alla kommentarer han får av sina följare och det är ju inte några om man säger så.
Jag tror han vinner på att fortsätta berätta vad som händer i hans liv för annars kommer folk vända på allt och säga ”varför har han inte berättat detta, han mörkar”
Citera
2025-01-15, 21:08
Medlem
Citat:
Det finns en hel del videoklipp på youtube som visar vad Jocke tycker om att hans fans kommer fram, filmar eller bara finns i hans närhet. Gapar och skäller som en bandhund, och självklart ringer han polisen
Också sett en del. Riktig charmig man det där.

Det blir nästan bisarrt, för dels har vi dessa lågbegåvade följare som tycker att Jockiboi gjort en resa trots att han alltid varit samma pissiga person och som ständigt tycker synd om honom.
Sen har vi också stora influensers som sitter dagligen och slickar psykopatens rövhål, och ingen tycks våga kritisera mästaren.

Sen har vi också flashback användare som plötsligt byter åsikt, från att vara största Jockiboi hatare till att bli frälsta och utrycka på trådar att de "pratar med Jockiboi i dm och han har de tufft just nu".
Sen har vi även konton som slutar vara aktiva efter hot från psykopaten genom att han ska göra flashback dokumentär.

Ah det är sjukt de här.
Citera
2025-01-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Många uppskattar ju att han är ärlig och pratar om sitt mående, bara kolla alla kommentarer han får av sina följare och det är ju inte några om man säger så.
Jag tror han vinner på att fortsätta berätta vad som händer i hans liv för annars kommer folk vända på allt och säga ”varför har han inte berättat detta, han mörkar”

Hur han än gör blir det fel. Säger han inget är det fel och säger han något är det fel. Ett evigt moment22.

Jag tycker mig se bland kommentarerna att hans ärlighet uppskattas.
Han är inte heller rädd för att visa att han har tillkortakommanden precis som vi alla har.
Citera
2025-01-15, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Vet man något mer? Angående Jockes story? Såg att någon skrev att Jocke skrev något om Chrippa, missade den storyn då han tog bort den omgående. Hann någon spara den storyn?
Lagt märke till detta mönster där han lägger upp storys och inlägg på podden som senare direkt tas bort. Tror inte att han gör det i affekt utan det är mkt medvetet. Han vet att ALLT som läggs ut på nätet stannar där och sprids vidare av andra. Då slipper han se dålig ut med dom värsta inläggen inför dom följare som inte är intresserade av dramat och tror på honom när han säger att han inte vill lägga ngn energi på detta. Det måste vara jobbigt att leva i skuggan av honom hela tiden. Att ständigt tassa på tå och ta hänsyn till hans mående och trauma från barndomen. Han behöver den ursäkten för att Gömma sig bakom isf att ta ansvar över sitt liv och sina handlingar som en vuxen man.
Citera
2025-01-15, 23:17
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Dottern slår i huvudet och dör nästan och JB's reaktion blir oj, som man säger när man typ skriver fel på tangentbordet.

Ultimata beviset på att han är en psykopat, även om jag redan vetat om det i 15 år.
Citera
2025-01-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebbydebby
Vet man något mer? Angående Jockes story? Såg att någon skrev att Jocke skrev något om Chrippa, missade den storyn då han tog bort den omgående. Hann någon spara den storyn?

Första story: ”Har hänt en del hemska saker privat! Så idag kommer det tyvärr ingen video!”

Andra story: ”Det var dumt och i affekt att säga A men inte B till er! Men är ombedd av polis att vara tyst till dess att det blir åtal av detta isåfall och då blir offentligt den vägen. Men är jobbigt hålla detta inom sig just nu och försöka jobba och låtsas som att det inte ska ha skett lixom..”

Tredje story: ”Polisen har själva gjort en anmälan där jag är målsägare, baserat på information dom har hittat! Och det rör sig om ett ä allvarligt brott tyvärr! Så mycket kan jag säga, men kan tyvärr inte berätta mer än så i nuläget då pågår förundersökning fortfarande och hoppas ni förstår och respekterar! Jag tar på mig detta då jag gick ut och gjorde er oroliga med att det inte kommer nån video och att något hemskt har hänt, ber om ursäkt för det!❤️”

Fjärde story: ”Och kan säga att jag tar tillbaka varenda litet ord om hopp på rehabilitering i fängelset för C!”

Sen postade Instagram kontot exonphspoilerse
Story 1: Pratade med Joakim nyss.
Story 2: Absolut inga ord. Är i chock.
Story 3: Har inget att göra med barnen eller så ❤️
Story 4: Stämpling till grov misshandel m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in