Citat:
Ursprungligen postat av
macke.p
Att du behöver verifiera kontot efter en viss transaktionsgräns nåtts betyder inte att du inte kan spela. Har du verifierat kontot? Fått mejl om det? Har du gjort några uttag efter den gränsen?
Så du var egentligen blockad där men du gjorde nytt konto med en annan mejl- är du helt säker på att du inte lagt in andra falska personuppgifter för att ett duplicerat konto inte ska märkas?
Du far runt lite med vad du skriver. Man kan absolut fortsätta spela men du ska inte kunna sätta in mer pengar när man när når dessa transaktionsgränser. Som svar på dina frågor har kontot aldrig varit verifierat, jag har inte fått några mejl om detta alls, inga uttag gjorda överhuvudtaget.
Jag tror själv att jag skulle vara medveten om jag använde falska personuppgifter. Den enda skillnaden är mejladressen och adressen då jag flyttat. Resten är identiskt. Men jag vet, det är så pass märkligt att jag förlåter dig för dina något dumma frågor. Tyckte jag va tydlig med vad jag skrev i första inlägget. Du får gärna läsa det igen och återkomma