Citat:
Ursprungligen postat av
macke.p
Vad är det för t&c de har som de brutit mot?
Enligt deras egna villkor så ska de ta in underlag på en kund för att identifiera kunden när insättningar överstiger 2000 euro. När man kommer över 5000 euro ska man redovisa att man har råd att spela för så mycket pengar. Finns att läsa på casabet.io under AML/KYC. Allt över 2000 euro anser jag därför inte är deras, för de hade stoppat mig där (är egentligen blockad där men kunde skapa konto med annan mejladress). Inga kontroller gjordes, istället gjorde de mig till VIP.
Skickade ett väldigt utförligt mejl för ett dygn sedan till supporten samt till VIP avdelningen där jag grundligen förklara att de har gjort helt fel och krävt återbetalning. Tror du jag fått svar eller?

Allmänt känt att överordnade beordrar personalen att lämna det obesvarat.
Förväntade mig inget svar heller, mest ett underlag för kortreklamationen.
Har varit speltorsk i ett år pga depression/självvald ensamhet. Det sköna med spelandet på casabet är att jag fick tillslut en sån otrolig avsmak för spelandet och hela branschen. Har hänt förut men inte på den här nivån och jag har aldrig varit spelfri såhär länge som jag varit nu. Hoppas det håller i sig för alltid och att jag får livet tillbaka