2025-01-15, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Namn på exet ?
Jag tror hon heter som flickan som bor granne med Pippi Långstrump. Samma efternamn som GM
Citera
2025-01-15, 16:41
Medlem
Någon som känner finnagubben och kan berätta lite om honom ?
Citera
2025-01-15, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Någon som känner finnagubben och kan berätta lite om honom ?
Han är den sista jag trodde skulle göra så. Är så förvånad. Speciellt barnen, han måste ha varit jättefull eller ha fått psykos eller något sådant. Han älskar sina barn.
Citera
2025-01-16, 17:16
Medlem
Otrohetsaffär kanske?
Citera
2025-01-16, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomiris
Otrohetsaffär kanske?

Vad jag förstått så va ha. Singel. Skilda sedan X antal år tillbaka.
Citera
2025-01-20, 17:33
Medlem
tydligen så har den här personen alkoholproblem. Den jag snackat med tror även att han har börjat med andra grejer, typ mediciner som är narkotikaklassat.
Citera
2025-02-11, 14:54
Medlem
Någon som sitter på FUP?
Citera
2025-02-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonnaDunder
Någon som sitter på FUP?

Fup kommer inte fören åklagaren väljer att åtala honom.. han är ”bara” häktad nu!
Citera
2025-02-14, 07:00
Medlem
vilka djävla människor som är anställda på Ls en dömd pedofil och nu denna människa 🤮🤮🤮🤮 skrämmande vad vi har på våra myndigheter som dessutom har en ENORM makt VIDRIGT
Citera
2025-02-14, 07:01
Medlem
Citat:
Han är den sista jag trodde skulle göra så. Är så förvånad. Speciellt barnen, han måste ha varit jättefull eller ha fått psykos eller något sådant. Han älskar sina barn.
svin från början till slut…. passar bra på den myndigheten med pedofil och annat pack
Citera
2025-02-16, 21:46
Medlem
Elt

Citat:
Ursprungligen postat av Satisfied
Från blt:
Vid 20-tiden på fredagskvällen larmades polisen ut till en adress i Sölvesborgs kommun.

– Vi fick ett larm och det ska ha förekommit någon form av bråk. De utsatta i händelsen är en kvinna och barn, sa Fredrik Bratt, presstalesperson på polisen, till BLT då.

En man i 55-årsåldern greps då misstänkt för grov misshandel och grovt vapenbrott. Under lördagsmorgonen anhölls den misstänkte gärningspersonen, en man i 55-årsåldern, nu misstänkt för mordförsök, grov misshandel och grovt olaga hot, vilket Helena Ekstrand vid Åklagarmyndighetens presstjänst, bekräftar för BLT under lördagen.

– Jag går inte in på vad han ska ha gjort, men jag kan bekräfta att han är anhölls på morgonen. På måndag lottas ärendet ut till en åklagare i Karlskrona, säger hon.

Enligt P4 Blekinge ska kvinnan ha förts till sjukhus under fredagskvällen, men ska inte ha några allvarligare skador.

Någon som vet vem/vilka??

Han som ska ha gjort det jobbar på Länsstyrelsen Skåne som länsveterinär J*ah Tor*painen. Förstört många liv tidigare via sitt yrke inom länsstyrelsen, har många självmord och döda djur på sitt samvete. En kollega som är dömd pedofil som heter Le*f Felt*n som begick våldtäkt emot barn. Flertal andra anställda fast djurskyddsinspektörer är ju kriminella men denna gång hade Juha inte polisen på sin sida.
Senast redigerad av Felicia0000 2025-02-16 kl. 21:50.
Citera
2025-02-16, 21:52
Medlem
Citat:

Han är skyldig till hela familjers liv förstörda, dödat friska djur, ansvarig för djurägare som dött till följd av hans beslut inom sin yrkesroll så inte ett dugg förvånad att han gjort något sådant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in