2025-01-06, 11:30
Medlem
3N37s avatar
I morse så hade det kommit tre meddelanden till från Trumpen. Två av dessa finns nedanför. Vem kan motstå ett "Limited-edition Trump Metal Gold Card" speciellt eftersom Trumpen själv har designat det.
Det tredje meddelandet är att Trumpen vill ha mig som gäst på sitt nästa "Rally". Nja jag har nog tvättstugan tror jag.
Congratulations!
President Trump tasked our team to identify the 20 most dedicated pro-Trump patriots in key areas across the country.
These exceptional individuals are being recognized with the prestigious TRUMP LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD - a rare and honorable distinction reserved for unwavering patriots.
This is a once-in-a-lifetime award given in recognition of your loyalty to President Trump, and we’re extremely proud to have found you!
We want to put a list of Trump Lifetime Achievement Members directly into the President’s hand before Inauguration Day, so accept your membership now for the best chance of him seeing your name.
Claim your place among Trump’s most trusted patriots!

INAUGURATION CELEBRATION ACCESS GRANTED TO: YOU
MAKE AMERICA GREAT AGAIN.
Your personal invitation from the 47th President entitles you to exclusive benefits:
#1 A limited-edition Trump Metal Gold Card designed by Donald J. Trump!
#2 The chance to win (2) tickets to attend Trump’s historic inauguration.
#3 A spot on President-Elect Trump’s FIRST Official Donor List.
But with millions of Americans praying for this chance, your offer must be accepted by midnight!
So PLEASE, get your Trump Metal Gold Card and enter to win TWO TRUMP INAUGURATION TICKETS before it’s too late!

Citera
2025-01-07, 18:34
Medlem
3N37s avatar
Man skulle kunna kalla det här meddelandet från Trumpen för favorit i repris. Nu är det fredagens dom som är i blickfånget. Att det kostar pengar att "Trösta" Trumpen är väl ingen nyhet. Kan inte hjälpa att jag kommer att tänka på en viss Anka som gillade att bada i pengar.

Hurry! We need you to read this about your membership:
Friend!
Thousands of Trump supporters have joined the 2025 Trump Sustaining Membership this week, outraged by Acting Justice Merchan’s sentencing of President Trump, but it looks like you might not have claimed your membership?
2025 Trump Sustaining Membership Status: PENDING
This membership was created to unite true Trump patriots who want to help guide President Trump’s priorities and send him uplifting messages of encouragement.
We’re preparing to deliver a letter of encouraging messages to President Trump before his sentencing day on Friday. We don’t want to give him the letter until you’ve activated your membership and added a message!

Hurry, please. Activate your membership and then add a message before midnight.
Citera
2025-01-08, 06:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Man skulle kunna kalla det här meddelandet från Trumpen för favorit i repris. Nu är det fredagens dom som är i blickfånget. Att det kostar pengar att "Trösta" Trumpen är väl ingen nyhet. Kan inte hjälpa att jag kommer att tänka på en viss Anka som gillade att bada i pengar.

Hurry! We need you to read this about your membership:
Friend!
Thousands of Trump supporters have joined the 2025 Trump Sustaining Membership this week, outraged by Acting Justice Merchan’s sentencing of President Trump, but it looks like you might not have claimed your membership?
2025 Trump Sustaining Membership Status: PENDING
This membership was created to unite true Trump patriots who want to help guide President Trump’s priorities and send him uplifting messages of encouragement.
We’re preparing to deliver a letter of encouraging messages to President Trump before his sentencing day on Friday. We don’t want to give him the letter until you’ve activated your membership and added a message!

Hurry, please. Activate your membership and then add a message before midnight.
Det är sjukligt fascinerande alla dessa tiggarbrev från donalds.
Nu är jag en normal människa i och för sig, men även om jag hade en hjälte som skickade så mycket skräp till en.
Ja, då hade jag tröttat rätt snabbt och sprungit åt andra hållet istället.

Men tack för uppdateringarna, det är trots detta rätt fascinerande att se detta.
Citera
2025-01-08, 08:33
Medlem
3N37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är sjukligt fascinerande alla dessa tiggarbrev från donalds.
Nu är jag en normal människa i och för sig, men även om jag hade en hjälte som skickade så mycket skräp till en.
Ja, då hade jag tröttat rätt snabbt och sprungit åt andra hållet istället.

Men tack för uppdateringarna, det är trots detta rätt fascinerande att se detta.
Jag tycker också att det är fascinerade med Trumpens brev. Han är onekligen i en klass för sig....
Citera
2025-01-08, 08:44
Medlem
3N37s avatar
Sedan i går kväll till idag på morgonen har Trumpen skickat fyra st. mejl. De har alla liknande innehåll.
Han har inte gjort något olagligt och det är en politisk häxjakt osv. Naturligtvis så kostar det en liten slant att ge sitt stöd till Trumpen. Helst så ska man bidra ytterligare en gång den 31/1, och utöver det åta sig att varje månad bidra med samma summa.

OFFICIAL MEMO FROM PRESIDENT TRUMP:
I’M BEING SENTENCED THIS FRIDAY - just days before my inauguration!
There should be NO SENTENCING. The charges should be DROPPED immediately. CASE DISMISSED!
But Acting Justice Merchan set the date, and the WITCH HUNT continues! You know it, and I know it - POLITICAL PERSECUTION.
It’s an attack on me, on voters, and on this once great country!
If you voted for me, if you love this country, you must take a stand! STAND WITH TRUMP and demand for IMMEDIATELY DROPPING ALL CHARGES!
PLEASE! STAND WITH TRUMP
End this corrupt lawfare. Stop the Witch Hunt. Save America. Make America Great Again.
Citera
2025-01-08, 11:43
Medlem
aquaman1s avatar
Har gubben svarat på varför han inte gjorde Amerika great again under sin första mandatperiod? Han kör exakt samma mantra nu som då.
Citera
2025-01-09, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Har gubben svarat på varför han inte gjorde Amerika great again under sin första mandatperiod? Han kör exakt samma mantra nu som då.

Donald hypnotiserar folk kring sina mantran. Han ser dock sliten ut, så frågan är om han inte bara självdör mitt under ett tal snart. Han kanske inte ens blir insvuren.

Han ska väl trycka om ännu mer pengar om han hinner bli president och det varar längre än en vecka så snurrar det. Och så säljer han typ Temuprodukter till sina fans.
Citera
2025-01-09, 11:14
Medlem
3N37s avatar
De senaste mejlen från Trumpen har alla haft att göra med att han får sin dom på fredag. Det är djupt orättvist en politiskt häxjakt osv. Men i morse så fick jag nedanstående "pärla". Jag tvekar inte att kalla den för ren B.S. Det är Vance som står som avsändare. Några tröstande ord till Trumpen men självklart så ska det till lite USD också.

President Trump and I were chatting about you.
I know you want to know what we were saying, so I guess I’ll tell you…
WE SELECTED YOU TO RECEIVE THE OFFICIAL GOLDEN TRUMP AWARD!
So, Congratulations!
Before everything is finalized, will you leave an encouraging message for President Trump to read on his sentencing day this Friday? After our conversation, I know he’ll be wanting to hear from you.
I know you won’t let him down. Submit a short and sweet message for Trump to see before his sentencing day, and then accept your OFFICIAL GOLDEN TRUMP AWARD by using this link.

ACCEPT GOLDEN TRUMP STATUS
Sincerely,
JD Vance
Vice President - Elect of the United States
Citera
2025-01-10, 06:54
Medlem
Efter att Högsta Domstolen har avvisat den snabbt inskickade begäran från Trumps advokater om att stoppa domare Merchans slutförande av tillkännagivandet av dom över Trump i Cohen/Daniels-målet så kommer utlåtandet i dag fredag. Därmed blir Trump äntligen fullt officiellt en FELON, dömd av domare och jury. Visserligen utfaller ju inget straff, men poängen är att han blir bokförd som en felon, en allvarligt kriminell, och det står kvar i registret.

Trump är förstås riktigt rasande - det har man kunnat se i tidigare rants på Truth-sajten - och här är video från en middag på hans residens i Florida nu i kväll där han tar emot en del journalister hos sitt hov. Den första frågan gäller just hans synpunkter på utslaget från SCOTUS och morgondagens utslag, och nog märks det att han är riktigt sur. I vanlig ordining dukas det upp en massa lögner för att vända bort blickarna från det väsentliga (nej, Trumps "gag order" har aldrig förbjudit honom att diskutera fallet i sig).

https://www.youtube.com/watch?v=zp8xqOTB9GI
Citera
2025-01-10, 11:57
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamberondo
Efter att Högsta Domstolen har avvisat den snabbt inskickade begäran från Trumps advokater om att stoppa domare Merchans slutförande av tillkännagivandet av dom över Trump i Cohen/Daniels-målet så kommer utlåtandet i dag fredag. Därmed blir Trump äntligen fullt officiellt en FELON, dömd av domare och jury. Visserligen utfaller ju inget straff, men poängen är att han blir bokförd som en felon, en allvarligt kriminell, och det står kvar i registret.

Trump är förstås riktigt rasande - det har man kunnat se i tidigare rants på Truth-sajten - och här är video från en middag på hans residens i Florida nu i kväll där han tar emot en del journalister hos sitt hov. Den första frågan gäller just hans synpunkter på utslaget från SCOTUS och morgondagens utslag, och nog märks det att han är riktigt sur. I vanlig ordining dukas det upp en massa lögner för att vända bort blickarna från det väsentliga (nej, Trumps "gag order" har aldrig förbjudit honom att diskutera fallet i sig).

https://www.youtube.com/watch?v=zp8xqOTB9GI
Domen utan fängelse är också den väntade domen som "förstagångs förbrytare".
Och det betyder att nästa gång så kommer det bli fängelse istället och just för donalds är en felon = Brottsling.

Tror inte bötessumman blir stor alls, känns inte så i alla fall.
Om nu inte den blir inkomstbaserad, men kan inte riktigt se detta med dessa brotten donalds gjort.
För det är mer för stämningar....

Varför donalds är rasande är dock svårt perplexande, för ingen tvingade donalds muta dessa personer och göra brotten.
För man ser i upplägget att de var 100% medvetna om att det dom gjorde var brott.
Citera
2025-01-10, 17:07
Medlem
Sammanfattningen av veckans avföring från Trumpsidan är väl att det är att beklaga att skotten ii somras inte träffade honom mitt i huvudet.
En människa värre än Putin, en president världen inte behöver ( även om det är amerikaner som som valt honom). Ett äkta svin.
Citera
2025-01-12, 10:08
Medlem
3N37s avatar
En sak måste jag erkänna. Trumpen eller den som ligger bakom hans "tiggarbrev är om inte annat kreativa. Nedanstående exempel kom igår.
Om jag skänker pengar så hamnar jag på den "Officiella Invignings Donations Listan".
Dessutom så kommer då Trumpen att skicka Trump 47 Invignings kortet" till mig.
PLEASE.
Here are 3 reasons why I need your help right here, right now after my rigged sentencing!
#1 Radicals convicted me, and now want to label me a FELON. They think they won, so with a strong ONE MILLION PATRIOT PUSH we can prove them wrong!
#2 If you donate right now, your name will be added to my official Inauguration Donor List. I told my team to show me the names right before I take the Oath of Office.
#3 Because I love you, I will send you the TRUMP 47 INAUGURATION CARD straight to your door!
So before the day’s over, I need every True Trump Patriot reading this message to say I STAND WITH TRUMP to claim their 47 Inauguration Card.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in