2025-01-15, 08:54
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
För mig är uppgiften om att D befinner sig i England märklig, varför riska att åka till England i stället för att ligga lågt på Irland?
Är han klok använder han inga kort för uttag eller köp, använder inga kända telefonnummer och sociala medier.
Om något år är detta glömt och han gå vidare i livet

Jag tror helt enkelt det handlar om att hitta en bekant som lever tillräckligt avskilt och som inte har uppenbara kopplingar till honom. Som någon annan sa så sitter han väl på någon gård ute på landet om han är smart. Inga kort och endast kontanter i ett år kan bli tufft, men gissningsvis så har han redan plockat ut tillräckligt med pengar vid det här laget.

Lite komiskt om han till en början gömde sig på en uppenbar plats (hos sina föräldrar?) men på grund av pressens jagande så har han nu gömt sig bättre.
Citera
2025-01-15, 11:57
Avstängd
Vad man undrar är om Dermot följer med frivilligt när polisen stormar in eller om det blir guinness och shotgun som gäller? Kan han vara våldsam? Kanske fintar blåtirorna med några danssteg?
Senast redigerad av Follows 2025-01-15 kl. 11:59.
Citera
2025-01-15, 13:03
Medlem
Två dagar till nästa brott preskriberas, då borde det bli 29 kvar
Citera
2025-01-15, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Två dagar till nästa brott preskriberas, då borde det bli 29 kvar

Go Dermot go!
Step by step, du klarar de här!!
Citera
2025-01-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ullwandstrasser
Go Dermot go!
Step by step, du klarar de här!!

Ja, precis! Ett danssteg i taget. Rrräta på rrryggen och in med rrroumpan som Tony Irving skulle ha sagt!
Go, Dermot, Go!
Citera
2025-01-15, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Jag tycker att det ser äckligt ut med grön sperma 🤮

Jag hoppas att han kommer undan och varför i helvete skulle han någonsin vilja komma tillbaka till Sverige? Frun måste väl ha lämnat honom och vem kommer gå på hans dansskola?

Äh stanna på Irland, ta en Guinness och ta det lugnt säger jag. Lycka till!

Barn och barnbarn kanske tar honom tillbaka till Sverige. Vilken förebild för dom han är?? Gör man fel får man stå för de och ta sitt straff!
Citera
2025-01-15, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sputte1970
Barn och barnbarn kanske tar honom tillbaka till Sverige. Vilken förebild för dom han är?? Gör man fel får man stå för de och ta sitt straff!

Fast han har ju inte gjort något fel.
Citera
2025-01-15, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Fast han har ju inte gjort något fel.
sex utanför äktenskapet blir inte bättre ju äldre man blir precis
Citera
2025-01-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sputte1970

Jag blir alltid fascinerad av kommentaren gällande hans barn och hur stolta de är, eller vilken förebild han är. Det kommer oftast från folk som inte har den blekaste aning om vilken relation han har till sina barn och vilka värderingar de delar. Folk som du utgår enbart från sina egna värderingar.

Kanske han lär sina barn och barnbarn att Sverige är ett land fullt med hycklare och hatare. Om ni får chansen att ge dem fingret, så gör ni det.
Senast redigerad av Amazed121 2025-01-15 kl. 18:55.
Citera
2025-01-15, 18:56
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handlingsplan
Nu har Socialdemokraterna vaknat upp med intresse för att man ska kunna frysa preskriptionstiden och delge människor via Kivra. Allt på grund av Dermots tilltag.

Det kanske är helt rimligt och rätt i sak, men hur ska Dermot nu ta ansvar inför alla livstilskriminella som drabbas av att man ser över lagstiftningen på grund av Demots undanhållade? (Viss ironi kan förekomma i inlägget)

Länk
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/socialdemokraternas-krav-i-jakten-pa-dermot-clemenger-stotande/

en fråga som aktualiserats av sexköpsmisstänkte TV4-profilen Dermot Clemenger, som jagas internationellt.

Måste vara en av de Svenskaste grejer man någonsin hört, att det är just sexköp som skulle aktualisera den frågan.

Att misstänkta kan gömma sig för att komma undan rättslig påföljd är ”fullkomligt stötande, inte minst ur brottsofferperspektiv”, menar Teresa

Jo, särskillt som brottsoffret i sexköpslagen är Staten. Det börjar bli påtagligt larvigt hur religösa Sveriges politiker är kring sexköp.
Citera
2025-01-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
sex utanför äktenskapet blir inte bättre ju äldre man blir precis

Nu var han väl inte ens gift så låt han knulla om han så vill.
Citera
2025-01-16, 03:25
Medlem
Jag har för mig att regeringen kan förlänga på preskriptionstiden i vissa fall och här är det förbanne mig befogat.

Ställ torsken inför rätta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in