2025-01-14, 20:43
Avslutad
Har kollat nu och vid 98000 så kommer det in mycket köpare som vill över 100. Det har hänt flera gånger.

Så jag föreslår att vi når 98000 imorgon.
Citera
2025-01-15, 13:30
Medlem
En liten push uppåt och vi slapp bryta 90k, men jag tror det är tillfälligt bara och att vi kommer gå ner och testa bullmarket support band kring 80k inom nån vecka
Citera
2025-01-15, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
En liten push uppåt och vi slapp bryta 90k, men jag tror det är tillfälligt bara och att vi kommer gå ner och testa bullmarket support band kring 80k inom nån vecka

Spelar du på den prognosen?

Jag skułle då inte vilja sitta med en fiatpåse i det här läget. USA:s första bitcoinpresident, som troligen kommer att betrakta ett stigande bitcoinpris som ett bevis på att han gör ett bra jobb, tillträder om några dagar.
Citera
2025-01-15, 16:19
Medlem
Badassmfokas avatar
Har hittat förklaringen till bitterheten av nocoiners i tråden: https://www.facebook.com/reel/1544138872922908

Som redan konstaterat, Trump med familjemedlemmar är investerad i krypto själv denna runda som ledare av den fria världen och han har omgett sig med pro krypto människor till skillnad från Biden administrationen som varit anti krypto.
Världens rikaste man Elon Musk är pro, Blackrock fortsätter köpa bitcoin medan svagare händer får panik och säljer. Låt inte eliterna ta upp allt som fortfarande går att köpa under 100kr kan vara en bra ide.

När bitcoin går genom nya ATH i sista spurten av bullcykeln som alltid är mest intensiv i slutet så kommer även altcoins gå upp mycket. Så har det alltid hänt historiskt och det hela är logiskt varför. Jag ligger i microstrategy och ett par AI coins.
Senast redigerad av Badassmfoka 2025-01-15 kl. 16:23.
Citera
2025-01-15, 16:41
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jajjemänsan, nu jävlar börjar det, sug kuk alla ni som sitter och hetsar upp folk till att va superbullish hela jävla tiden, ni är riktiga skräpmämmiskor utan hjärna.

Skulle va så jävla kul på ett sätt om vi går in i en 3 år lång bearmarket.
Det här inlägget åldrades sådär...

Vi har förstått att du är bearish. Vart och vartannat inlägg handlar om hur priset skall ner, men bra förklaringar VARFÖR så är fallet lyser med sin frånvaro.
Citera
2025-01-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Det här inlägget åldrades sådär...

Vi har förstått att du är bearish. Vart och vartannat inlägg handlar om hur priset skall ner, men bra förklaringar VARFÖR så är fallet lyser med sin frånvaro.

Pärlor åt svin
Citera
2025-01-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Spelar du på den prognosen?

Jag skułle då inte vilja sitta med en fiatpåse i det här läget. USA:s första bitcoinpresident, som troligen kommer att betrakta ett stigande bitcoinpris som ett bevis på att han gör ett bra jobb, tillträder om några dagar.

Jag tradear inte på den prognosen då jag vet att btc lika gärna kan gå upp till 150k på nån vecka och sedan dumpa hårt.
Jag vet även folk blir lurade både ner och upp, och när ert ser ut dom vi ska ner mot 80k vände vi istället och gick upp, men sånna bulltraps är ganska vanliga och min första erfarenhet av det var vintern 2018.
Vi hade gått ner en hel del och jag köpte sen när vi började gå upp, men sen fanns det inte köpkraft nog och då dumpade vi ännu hårdare.

Jag är bullish för 2025, men är väldigt försiktig med hur högt vi kommer gå.
Ja, det kan nå 250-300k lätt om allt går rätt, dvs allt med trump bitcoinreserver,andra länder tar efter, silkroad inte börjar sälja alla btc, osv.
Allt detta kan påverka bitcoin positivt men också väldigt negativt om det inte går som det ska.

Vi har diminishing returns som gör att det måste in väldigt mycket pengar för att röra priset flera 100 procent, och att gå från 100k till 300k är liksom inte samma sak som att gå från 25kntill 75k.

Botten var kring 18k denna cykel och jag skulle bli både besviken och förvånad om vi inte gjorde 10x från det, samtidigt vet jag att det målet kanske inte nås helt och hållet och att btc lika gärna kan toppa på 150k, men 150-200k tycker jag nog vi borde klara, sen om det händer 2025 eller senare vet jag inte,men nog kommer det svettas på säljhänderna om vi når 150k.
Citera
2025-01-15, 17:28
Medlem
Leastons avatar
Citat:
💥BREAKING: US Government says 120,000 Bitcoin stolen in 2016 Bitfinex hack should be returned to Bitfinex.

https://x.com/BTC_Archive/status/1879560109166350828
Citera
2025-01-15, 17:38
Medlem
Kusligt att se det låga intresset hos allmänheten, som syns här i tråden, i bekantskapskretsen och på google trends, när vi av allt att döma laddar upp för en episk stigning. Även Crypto Fear and Greed Index är ganska lågt.

Allt detta är visserligen positiva konträra signaler, men det känns lite som att se någon gå i sömnen ut i ett minfält. Allmänheten är inte alls förberedd.
Citera
2025-01-15, 17:52
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Kusligt att se det låga intresset hos allmänheten
Som jag påpekat många gånger förr så finns naturligtvis ingen "bitcoinisering" utan det är bara ett fåtal galningar som fortfarande handlar med bitcoin samtidigt som resten av världen har gått vidare efter 2021. Marknaden är extremt tunn.
Citera
2025-01-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Som jag påpekat många gånger förr så finns naturligtvis ingen "bitcoinisering" utan det är bara ett fåtal galningar som fortfarande handlar med bitcoin samtidigt som resten av världen har gått vidare efter 2021. Marknaden är extremt tunn.

Allmänheten kommer att piggna till vad det lider, men dessvärre, och det ligger i sakens natur, först när priset ligger högre och stiger kraftigt. Vi befinner oss i lugnet före nästa storm.
Citera
2025-01-15, 18:03
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Allmänheten kommer att piggna till vad det lider, men dessvärre, och det ligger i sakens natur, först när priset ligger högre och stiger kraftigt. Vi befinner oss i lugnet före nästa storm.
Du beskriver kort och gott en pump and dump, denna gång med korrupta politiker inblandade. Låter kanonbra för "allmänheten".

Vad fint av dig att heja på dylika saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in