2025-01-15, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Du vet inte vad han jobbade med? Jag har så svårt att föreställa mig honom kallprata med kollegor om ditt och datt, allt handlar ju om alla oförrätter mot honom. Största offerkoftan i Sverige?

Jo han jobbade på arbetsförmedlingen och jag har pratat med några av hans gamla kollegor. De sa precis så - han verkar inte alls rädd. Han rör sig som "alla andra". Enda anledningen till att de märkte att han hade skyddade uppgifter var för att han själv pratade om det väldigt ofta. Han höjde sig själv väldigt mycket till skyarna. Han var väldigt öppen om sitt liv, sin familj och allt möjligt. Inte alls hemlig på något sätt, tvärtom så¨pratade han väldigt mycket om sig själv.
Citera
2025-01-15, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esmeralda1000
Jo han jobbade på arbetsförmedlingen och jag har pratat med några av hans gamla kollegor. De sa precis så - han verkar inte alls rädd. Han rör sig som "alla andra". Enda anledningen till att de märkte att han hade skyddade uppgifter var för att han själv pratade om det väldigt ofta. Han höjde sig själv väldigt mycket till skyarna. Han var väldigt öppen om sitt liv, sin familj och allt möjligt. Inte alls hemlig på något sätt, tvärtom så¨pratade han väldigt mycket om sig själv.
Får man gissa att han utelämnade att han är djurplågare när han talar om sig själv?
Citera
2025-01-15, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Får man gissa att han utelämnade att han är djurplågare när han talar om sig själv?

Ja det var inget som ha pratade om. Det enda han hade sagt inför alla var "googla inte mig", så det gjorde ju flera så klart direkt. Han sa att det var många som inte tyckte om honom. Han berättade att han hade jobbat som troféjägare när han bodde i Tanzania och han hade tydligen visat upp någon bild på sig själv med ett skjutet lejon för hela sitt arbetslag. Det var många som reagerade på det och tyckte att det var olustigt. Alla visste ju om jak-historien eftersom de googlade honom. Han sa aldrig något om det själv.
Citera
2025-01-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ja det var inget som ha pratade om. Det enda han hade sagt inför alla var "googla inte mig", så det gjorde ju flera så klart direkt. Han sa att det var många som inte tyckte om honom. Han berättade att han hade jobbat som troféjägare när han bodde i Tanzania och han hade tydligen visat upp någon bild på sig själv med ett skjutet lejon för hela sitt arbetslag. Det var många som reagerade på det och tyckte att det var olustigt. Alla visste ju om jak-historien eftersom de googlade honom. Han sa aldrig något om det själv.
Han verkar dummare än jag redan trodde

Att skryta om döda lejon får mig att tro att han har mindervärdeskomplex (i kombination med hur du beskrev hur han pratar om sig själv).
Citera
2025-01-15, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Han verkar dummare än jag redan trodde

Att skryta om döda lejon får mig att tro att han har mindervärdeskomplex (i kombination med hur du beskrev hur han pratar om sig själv).

Jag kan väl sammanfatta det med att det nog inte någon som var speciellt imponerad av honom där
Citera
2025-02-16, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred8383
Jag skulle vilja skriva ett brev till Tomas, om någon råkar ha hans adress får ni gärna skicka ett PM till mig.
Han har väl skyddade uppgifter. Han är dock väldigt aktiv i gruppen Juridisk rådgivning, kostnadsfritt. Där brukar han redigt berätta att han är ex-polis...
Citera
2025-03-11, 14:50
Medlem
Han är svenska folkets fiende.
Citera
2025-03-11, 14:52
Medlem
Citat:

Ja, så gör narcissister.
Citera
2025-04-06, 23:33
Medlem
otellos avatar
Jag surfade på 4chan och snubblade över en vidrig videosekvens där en hund torterades av en kines (gissar jag) det fick mig att tänka på Tomas Åberg som ju plågade ihjäl sina Jakar. Vad är senaste nytt, har han förstört några fler liv?
Citera
2026-01-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag surfade på 4chan och snubblade över en vidrig videosekvens där en hund torterades av en kines (gissar jag) det fick mig att tänka på Tomas Åberg som ju plågade ihjäl sina Jakar. Vad är senaste nytt, har han förstört några fler liv?

Ja han verkar ha tystnat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in