2021-04-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
"Vi visste inte". Ren lögn om journalister skulle uttrycka sig så.
Förvisso. Det är kanske så att journalisterna inte vill veta och därför undviker att ta reda på det. För då kan de vid eventuella klagomål efteråt säga "det hade jag ingen aaaaaaning om". Så beter sig journalisterna i alla andra frågor där de inte vill att sanningen ska komma fram.
Citera
2021-05-21, 14:06
Medlem
Första gången jag får höra om det här farliga stolpskottet av högsta rang.

Vad driver någon till en sån här självdestruktiv väg? Ska han höra sig ovänn med varje bitter svensk i namnet av mångkultur?

Undrar ocå varför han behöver 200.000 för att väcka åtal mot Lamotte? Kan väl inte kosta något att väcka åtal?

Det här är ett exempel på förfallet av maskulina ideal. Småsynta manipulatörer...
Citera
2021-05-21, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaPesten

Vad driver någon till en sån här självdestruktiv väg? Ska han höra sig ovänn med varje bitter svensk i namnet av mångkultur?

Undrar ocå varför han behöver 200.000 för att väcka åtal mot Lamotte? Kan väl inte kosta något att väcka åtal?

Det här är ett exempel på förfallet av maskulina ideal. Småsynta manipulatörer...

Han vill zuuugaaa pengar på sin hathobby
Citera
2021-05-21, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Han vill zuuugaaa pengar på sin hathobby

Antagligen. Avskrapet hade säkert lämnat över judar t gestapo mot betalning om det här var nazityskland.
Citera
2021-05-22, 10:27
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

En av Sveriges obehagligaste personer utan tvekan.

Djurplågare.

Gör industri av att sätta dit gamla tanter som skrivit argt på nätet.

Vad som rör sig i den här personens innersta vill jag inte ens veta.

Men det mest skrämmande är att han har etablissemanget, våra värdelösa politiker och journalister, i ryggen.
Citera
2021-05-22, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Garanterat ensam. Måste köpa sex om han vill ha något.

Jag är ensam jag också men skillnaden är att en sådan här typ, som inte kunde ta hand om sina jakar, eller bara sket i deras öde så att de svalt och törstade ihjäl samt bedriver svensk stasi-verksamhet, skrämmer bort allt vanligt folk.

Pk är ondska.
Ja, han har samma ögon som Breivik. Det osar sociopat om han.
Citera
2021-05-22, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dfdr
Intressant att MSM tiger om fallet med Lamotte. De vill naturligtvis inte att det skall komma fram att Åberg är en simpel djurplågare. Att han dessutom smet från sitt straff genom att sticka utomlands visar vilken feg människa vi talar om. Wolodarski var är du?
Var tror du wolodarskis lojalitet ligger?
Citera
2021-05-22, 16:44
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Antagligen. Avskrapet hade säkert lämnat över judar t gestapo mot betalning om det här var nazityskland.

Självfallet - han är urtypen för en regimfinansierad inkvisitor med försvarslösa dissidenter i marginalen som främsta måltavla. Att han orkar leva med sig själv?
Citera
2021-05-22, 16:45
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Var tror du wolodarskis lojalitet ligger?

Exakt. Jag skrattade högt när jag läste nödropet efter Wolodarski...
Citera
2021-05-22, 19:18
Medlem
Ograsts avatar
Är det verkligen belagt att han medvetet plågade sina djur? Snarare var det väl pågrund av okunskap som hans boskap dog?
Citera
2021-05-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Är det verkligen belagt att han medvetet plågade sina djur? Snarare var det väl pågrund av okunskap som hans boskap dog?

Om man har "boskap" som man inte vårdar och inte ger mat så dör dom. Okunskap om detta måste väl bero på hjärn/ empatibrist?
Citera
2021-05-22, 20:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Citat:
De jakar, som han köpte runt 2009-2010 och som var sex till antalet (trots att Åberg själv trodde de var fem), missköttes grovt av Åberg. Tre dog av svält och vanvård, och tre avlivades av en panikslagen Åberg själv då han fruktade att polisen skulle komma, något han, själv tidigare verksam som polis i Örebro, absolut inte ville vara med om.
https://katerinamagasin.se/sa-har-nathatsgranskaren-tomas-aberg-gjort-forfoljelse-av-pensionarer-till-en-affarside/

Förmodligen en klassiker av att inte ha pengar till maten. Det blev ju aldrig prövat eftersom han flydde landet tills det blev preskriberat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in