2025-01-15, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Är han förståndshandikappad?

Ja.

Han lider av trotssyndrom av vuxna, antisocial personlighetsstörning, narcissism och har en IF.

Enligt mig.
Citera
2025-01-15, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Allvarligt hot och Jocke är målsägare.
En uppgift som kommer från Jocke endast och då givetvis är sann, eller är det sant?
Det kan inte vara så att Polisens besök hos Jocke är att det är han som är anmäld, och någon annan som är målsägare?
Jag vet inte, tycker det bara är sjukt att folk spinner på Jockes ord som om han aldrig skulle ljuga. Jocke är för fan proffs på att vända på saker så han skall ses som ett offer i allt som händer
Vakna

Möjligheten att Chrippa som har en IF har funnit idéen tilltalande att betala en hitman och knäppa Jocke finns ju. Hans hat mot och avund av Jocke är ju monumental. Och hans idéer om sin egen förträfflighet i en sån grad att man kan tänka sig att han har vanföreställning kan mycket väl ha fått honom att vilja radera ut Jocke från jordens yta. Det är ju inte så att Christofer inser sina egna begränsningar. Linnea har ju mordhotat Skuldrådgivaren och det är anmält, så att hon kan ha eldat på detta med våld. Det kan vara ett afrodisiakum för henne med våld. Hon är den typen.
Citera
2025-01-15, 06:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Möjligheten att Chrippa som har en IF har funnit idéen tilltalande att betala en hitman och knäppa Jocke finns ju. Hans hat mot och avund av Jocke är ju monumental. Och hans idéer om sin egen förträfflighet i en sån grad att man kan tänka sig att han har vanföreställning kan mycket väl ha fått honom att vilja radera ut Jocke från jordens yta. Det är ju inte så att Christofer inser sina egna begränsningar. Linnea har ju mordhotat Skuldrådgivaren och det är anmält, så att hon kan ha eldat på detta med våld. Det kan vara ett afrodisiakum för henne med våld. Hon är den typen.

Har Chrippa IF?
Citera
2025-01-15, 06:11
Medlem
Citat:
Allvarligt hot och Jocke är målsägare.
En uppgift som kommer från Jocke endast och då givetvis är sann, eller är det sant?
Det kan inte vara så att Polisens besök hos Jocke är att det är han som är anmäld, och någon annan som är målsägare?
Jag vet inte, tycker det bara är sjukt att folk spinner på Jockes ord som om han aldrig skulle ljuga. Jocke är för fan proffs på att vända på saker så han skall ses som ett offer i allt som händer
Vakna

Där är du ute och cyklar.
Det är väl självklart att det är exakt det han har berättat. Mer lär komma inom en kort tidsrymd.
Har du funderat på att du kanske inte känner Chrippa så väl som du tror. Han har uppvisat en enorm avsky mot sin bror.
Mannen med den rutiga hatten är ju skitsur för att brodern inte betalar skulderna som hattmannen har dragit på sig. Så gör man åt en familjemedlem hette det. Oförmögen att klara sig själv påstår jag.

Jag tror att du behöver vakna.
Citera
2025-01-15, 06:40
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Tänk att vi har så många psykiatriker här på Flashback som kan vara tvärsäkra på vad en patient har för diagnoser genom att bara ha observerat videoklipp och streams av personen.

Inte konstigt att det är köer inom vården när ni sitter på Flashback hela dagarna.

Om 10 år kommer läkare kunna se vad du har för cancer genom att titta på din meningsuppbyggnad.
Citera
2025-01-15, 06:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är väl självklart att det är exakt det han har berättat. Mer lär komma inom en kort tidsrymd.
Har du funderat på att du kanske inte känner Chrippa så väl som du tror. Han har uppvisat en enorm avsky mot sin bror.
Mannen med den rutiga hatten är ju skitsur för att brodern inte betalar skulderna som hattmannen har dragit på sig. Så gör man åt en familjemedlem hette det. Oförmögen att klara sig själv påstår jag.

Nu är det jag som kommer fråga om bevis
Vad är det som säger att händelsen han skrev om igår ens har skett, att det handlar om allvarligt brott/hot och att Jocke är målsägare??? Vad är det som säger att det pågår en utredning
Jag tar inte Jockibois ord som sann
Citera
2025-01-15, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Så sant...men även grav Adhd...

Absolut. A real piece of work den där Chrippa. Jag hoppas att han studerar seriöst i fängelset så att han förstår något av verklighetens villkor. Det går inte att snart vara fyrtio och tro att man alltid ligger steget före. Han är så jävla klumpig.
Citera
2025-01-15, 06:53
Medlem
Citat:
Har Chrippa IF?

Det får man väl ändå fatta att han har. Tror att hans begåvningsprofil är väldigt ojämn. Men hans problem är att han inte vet vad som gäller i samhället. Som till exempel att begår man brott på ett totalklumpigt sätt så åker man dit. Han är för dum för att fatta att han är dum. Hoppas han får hjälp att begripa vad han måste finna sig i om han ska bo i Sverige. Att tro att man alltid ligger steget före när man gör som han har gjort så måste han ha en IF.
Citera
2025-01-15, 06:56
Medlem
Citat:

Mannen med den rutiga hatten är någon som en del har idoliserat av någon anledning. Svårt att förstå den här avståndsförälskelsen som en del har är rätt sjuk. Man behöver inte hata på Chrippa men man bör ju förstå att Mannen med den rutiga hatten har stora problem på grund av orsaker. Fast det är rätt motbjudande när han sitter och hatar själv på folk som han anser är fattiga och arbetslösa. Det gör ju att man tycker han är rätt kass. Han är ju själv lägre än de som är fattiga och arbetslösa, han är en kriminell brottsling.
Citera
2025-01-15, 07:04
Medlem
Citat:
Nu är det jag som kommer fråga om bevis
Vad är det som säger att händelsen han skrev om igår ens har skett, att det handlar om allvarligt brott/hot och att Jocke är målsägare??? Vad är det som säger att det pågår en utredning
Jag tar inte Jockibois ord som sann

Bevisen kommer. Det går ju inte att gå ut med bevis i nuläget förstår du väl?
Chrippa är en ful fisk. Så är det bara. Du har ju själv vittnat om hur jävlig han varit mot Linnéa. Bara det borde få dig att vakna. Det är en hel del vi fått veta genom dig. Har du glömt det?
Men du gör som Chrippa, låtsas inte om det du själv skrivit klart och tydligt med ord som inte var speciellt vänliga. Jättekonstigt.
Citera
2025-01-15, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Mannen med den rutiga hatten är någon som en del har idoliserat av någon anledning. Svårt att förstå den här avståndsförälskelsen som en del har är rätt sjuk. Man behöver inte hata på Chrippa men man bör ju förstå att Mannen med den rutiga hatten har stora problem på grund av orsaker. Fast det är rätt motbjudande när han sitter och hatar själv på folk som han anser är fattiga och arbetslösa. Det gör ju att man tycker han är rätt kass. Han är ju själv lägre än de som är fattiga och arbetslösa, han är en kriminell brottsling.

Jag håller med. Det är jättekonstigt att han blivit som en idol för några användare här.
Hattmannen, ja den med den rutiga hatten har under många år sett ner på andra människor, såna kräk som har stora lån och går på bidrag. Usch och fy för sådana. Det är flera gånger hattis har klankat ner på människor. Hattis är mycket bättre. Hattis är också en laglydig människa för det har hattis och Linnéa sagt. Så det så.

Sen var det den biten med verklighetsförankring också.
Citera
2025-01-15, 07:31
Medlem
Citat:
Jag håller med. Det är jättekonstigt att han blivit som en idol för några användare här.
Hattmannen, ja den med den rutiga hatten har under många år sett ner på andra människor, såna kräk som har stora lån och går på bidrag. Usch och fy för sådana. Det är flera gånger hattis har klankat ner på människor. Hattis är mycket bättre. Hattis är också en laglydig människa för det har hattis och Linnéa sagt. Så det så.

Sen var det den biten med verklighetsförankring också.

Idol och idol. De som försvarar honom har väl alla personliga kopplingar till mannen med den rutiga hatten. Ingen normal människa utan någon personlig relation till honom skulle väl ens komma på tanken att försvara denna vidriga människa som pissar på alla och utför brott lika ofta som en annan andas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in