• 9
  • 10
2024-03-22, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minen00
Bara för att ena flickans mamma är lite glad i drickat så ursäktar det din snuskiga vidriga kompis beteende emot dess barn den helgen???

Fick höra att det florerade pulver och e-tab som man försökte få i barnen oxå….
Och att grisen även gick runt å tallade killarna på både rumpor å kön…

Verkar som jag blivit missuppfattad här, är inte vän med mannen utan bara nära vän med det flesta andra som var där. Inte heller ursäktar något alls ett sånt beteende utan jag har bara gett info och rättat till kring folks teorier om folket o vad som hänt
Sen vad du hört om några droger där vet jag inget om och är inte något jag hört något om från någon annan som var där heller
Senast redigerad av Nuharjagtappatde 2024-03-22 kl. 00:56.
Citera
2024-03-22, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vet du om de andra tjejerna dricker alkohol regelbundet? De verkar vara törstiga på rusdrycker om vi ska lita på dig?

Alla vi som var där dricker alkohol ifall relativt regelbundet, några en del mer än andra
Citera
2024-03-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minen00
Du försvann från platsen när föräldrarna dök upp, om jag inte är helt ute så var det t.o.m. du som öppnade dörren för dom när dom knackade på…

Tyvärr så måste jag säga att du har helt fel i båda påståenden, inte jag som öppnade och jag var kvar där hela tiden
Citera
2024-03-24, 10:00
Medlem
Har vi någon form av häktningframställan?
Citera
2024-03-24, 22:47
Medlem
Vem var det som kom med hammare? Hört att någon sa att det var en förälder, någon säger att det var en politiker som inte är förälder till inblandade tjejer… hade hoppats hitta svaret här inne men känns mer som att det är mer fokus på själva hålan Rolfstorp är vad som hänt… nåväl, bör komma info inom kort kan jag tycka.
Citera
2024-04-22, 17:37
Medlem
Är det ingen som har någon ny info?
Citera
2025-01-15, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Du låter som någon som köper vad en annan säger rakt av, hur stört korkat det än är, så länge det bekräftar det du vill.

Sista paragrafen, du tycker det låter trovärdigt baserat på all annan info här?

Ont. Finns det NÅGOT bekräftat alls mer än att ett gäng tjejer drack hemma hos en äldre kille?

Ja du, beror kanske på om man var på plats 😉
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in