2024-03-20, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuharjagtappatde
Dom blev inbjudna av vänner till dom, dom visste även om vem det var dom var hos osv osv.
Alkoholen tog dom med själva och jag vet personligen att eallafall ena tjejens föräldrar är mer än okej med att hon dricker, då mamman drack ordentligt med sin dotter helgen innan

Andreas stod å skröt om att han hade köpt ut sprit till diverse ungdomar så skitsnack att dom tog med eget! Han hade t.o.m. egna bevis i sms sa han….. 🤔
Citera
2024-03-20, 23:01
Medlem
Citat:
Dom blev inbjudna av vänner till dom, dom visste även om vem det var dom var hos osv osv.
Alkoholen tog dom med själva och jag vet personligen att eallafall ena tjejens föräldrar är mer än okej med att hon dricker, då mamman drack ordentligt med sin dotter helgen innan

Plus att Andreas själv bjöd in undomar…… så sitt inte och säg att du ej försvarar han, du dumförklarar dej själv …
Citera
2024-03-21, 00:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Vet du om de andra tjejerna dricker alkohol regelbundet? De verkar vara törstiga på rusdrycker om vi ska lita på dig?
Citera
2024-03-21, 00:27
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Jag önskar mer av hämndaktioner likt denna.

Polisen förefaller dock alltid prioritera att straffa ickepoliser som utför polisjobb. De verkar alltid se det som mera allvarligt än ursprungsbrotten. Men det är kanske något som måste ändra sig, som samhället utvecklar sig.
Senast redigerad av henriko 2024-03-21 kl. 00:29.
Citera
2024-03-21, 03:15
Citat:
Ursprungligen postat av gummihoj
Våldtäktsmannen?? Tagga ner nu va... han är ju inte ens dömd i domstol ännu! Det kan mycket väl vara så att han gjort ett våldtäktsförsök, men det får utredningen visa... .

Barnen ringde sina föräldrar då något inte kändes bra eller hade hänt. Helt rätt gjort. De är unga. Självklart åker föräldrarna dit. Klart att de är upprörda! Skulle de ha ringt på och frågat om de fick komma in? Stöder dem och skulle ha gjort detsamma!
Citera
2024-03-21, 03:21
Citat:
Ursprungligen postat av Dildobagginz
Förstår känslan när någon kladdar på ens lilla prinsessa så reaktionen är fullt förståelig, men vi lever faktiskt inte längre på stenåldern, där rättvisa skapas grottmänniskor emellan. Rättvisa skipas därför i en rättssal och inte genom hämnd eller att utrota varandras släkter.

Absolut är straffen ibland mesiga så skulle han då ha skipat rättvisa på egen hand om rättssamhället skulle ha svikit honom är det f ö en otroligt korkad metod att hämnas eller ”varna” på

Det finns sådant man bara gör som förälder. Han agerade i affekt. Det är dock konstigt att inte fler tar lagen i egna händer, då lagen bara släpper ut de som nu döms efter ett kort straff. Heder åt pappan som stod upp för sin dotter!
Citera
2024-03-21, 03:29
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Samtliga föräldrar till tjejerna som frivilligt följde med en äldre man hem för att dricka sprit bör bli
föremål för orosanmälan till soss och bli utredda för eventuellt omhändertagande.

Hur fan kan man som förälder misslyckas så katastrofalt att man inte kunnat lära sina
tonårsdöttrar att man gör helt enkelt inte så.

Spelar ingen roll om det stoppade eventuella framtida brott, är tjejerna så in i helvete korkade och
dåligt uppfostrade så spelar det ingen roll. Dom kommer att hamna i samma situation igen.
Hemma på sin egen gata i varberg, på språkresa i england eller på fylleresa till Cypern.

Kanske har föräldrarna sagt detta till sina döttrar otaliga gånger. De hade kanske inte heller talat om var de var någonstans. Talade du om allt för dina föräldrar? Lyssnade du på allt som de sade? Eller tyckte du liksom många unga att föräldrar inte fattar något?
Citera
2024-03-21, 05:32
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minen00
Bara för att ena flickans mamma är lite glad i drickat så ursäktar det din snuskiga vidriga kompis beteende emot dess barn den helgen???

Fick höra att det florerade pulver och e-tab som man försökte få i barnen oxå….
Och att grisen även gick runt å tallade killarna på både rumpor å kön…
Du låter som någon som köper vad en annan säger rakt av, hur stört korkat det än är, så länge det bekräftar det du vill.

Sista paragrafen, du tycker det låter trovärdigt baserat på all annan info här?

Ont. Finns det NÅGOT bekräftat alls mer än att ett gäng tjejer drack hemma hos en äldre kille?
Citera
2024-03-21, 07:27
Medlem
Andre*s verkar bo hemma hos sina föräldrar, stämmer det?
Citera
2024-03-21, 08:29
Medlem
Hade nog själv slagit både den som bjöd in min dotter på sprit och sedan smiskat min dumma jävla dotter för att ens överhuvudtaget följt med grisen in!! Sedan hade nog kärringen fått sig en omgång av bara farten och sedan hade smiskat mig själv med en motorsågskedja för att jag är en sån värdelös förälder!!
Citera
2024-03-21, 12:25
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullhasMoster
Hade nog själv slagit både den som bjöd in min dotter på sprit och sedan smiskat min dumma jävla dotter för att ens överhuvudtaget följt med grisen in!! Sedan hade nog kärringen fått sig en omgång av bara farten och sedan hade smiskat mig själv med en motorsågskedja för att jag är en sån värdelös förälder!!

well spoken !
Citera
2024-03-21, 14:37
Medlem
PeddoAndreas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in