2025-01-14, 19:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterHaber123
Standupen på malmen kostar 100 spänn 😂 men lyx att komma in gratis!
Dessutom brukar de släppa på gratis för att dom inte får fullsatt

Typiskt. Jag som trodde att det var för att Jackie var en VIP gäst och för att hon känner ägaren som hon kunde ta med P dit gratis i helgen. För det var vad J sade.
Citera
2025-01-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Stackars Joakim Lundell har råkat nämna henne i sin podd för att hon skrivit till honom om att hon förstör hans situation med brodern ifråga då hon minsann haft det svårt när hon växt upp.
Detta kommer Jackie leva på i minst 4 år.
Det har redan taggats flertalet gånger och när vinet fyller skallen så kommer han tillslut att behöva stänga av notiser på henne pga alla kontaktsök och taggningar.
Jackie missar inte en chans till att stå i rampljuset!

Är inte Jackie arg/avundsjuk på honom mer nu då? Glömmer aldrig hur hon skrev om hur kass han var. Var nog på hennes blogg.
Citera
2025-01-14, 19:48
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Är inte Jackie arg/avundsjuk på honom mer nu då? Glömmer aldrig hur hon skrev om hur kass han var. Var nog på hennes blogg.

Han är ju känd! Då spelar ingenting någon roll. Hon sitter nog och spinner på i huvudet om hur dom kanske kan starta ett stort projekt ihop och kamma in stålar på samarbeten!
The real Jackie is back! Wohoo det här måste skålas för, på med snyggtröjan P!
Citera
2025-01-14, 19:51
Medlem
Citat:
Han är ju känd! Då spelar ingenting någon roll. Hon sitter nog och spinner på i huvudet om hur dom kanske kan starta ett stort projekt ihop och kamma in stålar på samarbeten!
The real Jackie is back! Wohoo det här måste skålas för, på med snyggtröjan P!

Den är redan på. Medan P spelar lufttrummor försöker J planera jobbet inom hemtjänsten på sina framtida karriär med Jocke och hur hon ska kombinera dessa
Citera
2025-01-14, 20:54
Medlem
Citat:
Tråden handlar om Jackie. Jackie lägger ut exakt varenda detalj om sitt liv på internet och har gjort i 10+ år.
Det finns inget behov av att hitta på för någon.
Allting som skrivs här av mig och andra kan bekräftas genom 1 hands information från Jackie själv genom hennes sociala medier.
Hur mycket hon än lider av minnesluckor och glömmer bort vad hon delat så minns alla andra och skärminspelningar och bilder finns på det mesta.
Har dessutom en gemensam väninna med damen ifråga.
Eller snarare så var dom vänner förut. Numera vill inte så många ha med henne att göra.
Av förklarliga skäl.

Har hennes vänrelationer alltid varit problematiska? Har hennes vänner dragit sig undan på grund av hennes drickande?
Citera
2025-01-14, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimman14
Har hennes vänrelationer alltid varit problematiska? Har hennes vänner dragit sig undan på grund av hennes drickande?

De enda vänner hon haft är väl några få av de som suttit samtidigt på samma behandlingshem, och Rosanna och Per-Robin?
Citera
2025-01-14, 21:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Mer eller mindre men det har absolut blivit värre senaste 4-5 åren.
Kan ju inte tala för alla men vår gemensamma väninna drog sig undan pga beteenden och händelser kopplade till hennes drickande.
Hennes beteende har alltid varit lite udda, men det gick att komma undan med att vara lite ”crazy” innan 30 års ålder. Därefter blir det bara galet på ett negativt sätt.
Citera
2025-01-14, 22:03
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
De enda vänner hon haft är väl några få av de som suttit samtidigt på samma behandlingshem, och Rosanna och Per-Robin?

Hon har avverkat en del vänner både manliga och kvinnliga. Vissa hon har träffat under tiden hon pluggat, genom jobb och genom gemensamma vänner. Alla har inte velat synas i sociala medier och bloggar.
Citera
2025-01-14, 22:05
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Den är redan på. Medan P spelar lufttrummor försöker J planera jobbet inom hemtjänsten på sina framtida karriär med Jocke och hur hon ska kombinera dessa

J och P påminner mig om Morran och Tobias.
Citera
2025-01-14, 22:47
Medlem
Citat:
Mer eller mindre men det har absolut blivit värre senaste 4-5 åren.
Kan ju inte tala för alla men vår gemensamma väninna drog sig undan pga beteenden och händelser kopplade till hennes drickande.
Hennes beteende har alltid varit lite udda, men det gick att komma undan med att vara lite ”crazy” innan 30 års ålder. Därefter blir det bara galet på ett negativt sätt.

Sorgligt, men kan hon förstå sin del i att relationerna inte håller på grund av hennes beteende. Jag har själv brutit med en person som pga alkoholmissbruk, det gick inte att ha den i sitt liv, det tog så mycket energi och gav ingen glädje. Hon skulle verkligen behöva bra relationer i sitt liv men först måste hon komma till rätta med sig själv och vad problemet är.
Citera
2025-01-15, 02:49
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Sorgligt, men kan hon förstå sin del i att relationerna inte håller på grund av hennes beteende. Jag har själv brutit med en person som pga alkoholmissbruk, det gick inte att ha den i sitt liv, det tog så mycket energi och gav ingen glädje. Hon skulle verkligen behöva bra relationer i sitt liv men först måste hon komma till rätta med sig själv och vad problemet är.

Enligt min väninna så kan J inte se sin del i någon av dom konflikter min väninna känner till. Tvärtom, hon skyller allting på sin omgivning och hon beskyller alla hon bråkar med för att vara narcissister.
Citera
2025-01-15, 06:38
Medlem
Citat:
Enligt min väninna så kan J inte se sin del i någon av dom konflikter min väninna känner till. Tvärtom, hon skyller allting på sin omgivning och hon beskyller alla hon bråkar med för att vara narcissister.

Ja, o kan hänga ut folk på Instagram med o varna andra för personen. Det är då man lär sig att det är svårt att anmäla någon för förtal. Kunskap är bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in