2024-11-28, 17:44
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Absolut ingen astronomisk summa dock alltid trist att slänga pengar i sjön. Jag tog dock kontakt med aston för en tid sedan och dom erbjöd sej faktiskt att skicka en andra gång. Häromdagen meddelade jag att det var OK att skicka igen men sedan dess har jag inte hört något från dom. Om du kollar på hushboard i deras tråd så hittar du den officiella historien om varför - välj själv om du vill tro på det:

https://www.hushboard.biz/forum/viewtopic.php?f=1273&t=1017&start=2940

Påföljd? Jag räknar inte med att någon kontaktar mej på något sätt från någon myndighet utöver det där lilla moral pappret (OM det är äkta dvs). Dessutom var det en liten beställning. Befinner mej för övrigt på samhällets botten så jag tar egentligen noll skada OM något skulle skita sej - alltid obekvämt att ha med polisen att göra men jag ligger i lä pga omständigheter i mitt liv (det finns trots allt en silverkant på detta mardrömsmoln jag sitter på, lol).

Jag pratade dock med en snubbe häromdagen som förlorade över 5k via aston pga hans paket saknade en sån där liten post/polis-stämpel på utsidan - aston ersatte ingenting för honom och erbjöd sej inte heller att skicka ett nytt paket. Möjligt att den snubben skriver nått här i framtiden pga rekommenderade att han skulle göra det.

Återkommer möjligen i ärendet.
tycker även astons kvalite är sådär... finns ingen tråd om dem här på forumet heller.
2024-11-28, 20:31
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Hur är Astons Cardarine?

När jag ändå är här inne.

Har ingen erfarenhet av cardarine från aston men cardarine kan du med fördel istället köpa helt öppet på vanliga shops inne i landet (proteinexperten är tex en shop som jag köpt ifrån). Har nog testat 2-3 märken sista åren och alla har hållit samma kvalitet - ofta väldigt bra pris på större förpackningar.
Senast redigerad av JohnnySamhall 2024-11-28 kl. 20:33.
2024-12-15, 17:10
Medlem
.ermins avatar
Tja
Vart handlar ni testo e i Sverige?
Finns de säkra shopar?
Tänkte köra testo e 250mg/v.
2024-12-23, 13:51
Medlem
Astons och Vision verkar båda ha rejäla problem, folk har inte fått svar på 3 veckor på mejl så har ni haft med de att göra, rensa upp alla mejl etc som ni kan hos er åtminstone, städa allt hemma osv, ni behöver inte fly landet, men kolla åtminstone så ni inte sitter på onödiga mejl, utgångna produkter etc, kasta/rensa det som ni kan.
Senast redigerad av TerryCrewz 2024-12-23 kl. 14:08.
2024-12-24, 12:16
Avslutad
Såg den här tråden och funderade över om det här kan vara ett sätt att slippa få sina grejer levererade till sin egen adress? Vore ju extremt kul om folket i området började reagera över att det flera gånger i veckan dyker upp bilar med 140-kilosmonster (90 olika pers dessutom) vid hennes brevlåda och hämtar post.

(FB) 90 pers fulskrivna i en tants sommarstuga (varför, vad göra åt, etc)
2024-12-24, 20:43
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Astons och Vision verkar båda ha rejäla problem, folk har inte fått svar på 3 veckor på mejl så har ni haft med de att göra, rensa upp alla mejl etc som ni kan hos er åtminstone, städa allt hemma osv, ni behöver inte fly landet, men kolla åtminstone så ni inte sitter på onödiga mejl, utgångna produkter etc, kasta/rensa det som ni kan.

Hela astons tråd är oxå borta från hushboard nu (kan tycka att det är lite märkligt att det inte finns någon notis om det på det forumet - men kanske bara syns för vissa medlemmar för får "You are not authorised to read this forum" när jag försöker gå in på en gammal länk). Hemsidan ligger ju dock uppe än med ett litet rött meddelande om att man inte skickar nått förrän postnord "lugnat ner sej" med beslagen.
2024-12-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Hela astons tråd är oxå borta från hushboard nu (kan tycka att det är lite märkligt att det inte finns någon notis om det på det forumet - men kanske bara syns för vissa medlemmar för får "You are not authorised to read this forum" när jag försöker gå in på en gammal länk). Hemsidan ligger ju dock uppe än med ett litet rött meddelande om att man inte skickar nått förrän postnord "lugnat ner sej" med beslagen.

Det är samma för mig. Kan inte heller komma in där så jag vet inte hur man ska tolka det. Antagligen valde dom att röda sig för det meddelandet på deras hemsida kom upp efter folk slutade få svar. Jag ligger själv ute med saker därifrån, inte jätte mycket pengar men ändå.
2025-01-10, 21:56
Medlem
Någon bra grön shop utan krångel smidig ?
2025-01-11, 10:42
Medlem
RapLifes avatar
Lill*sk*fferiet, gjorde en beställning för två veckor sedan och han har du slutat svara på mail så måste därför utfärda en varning.
Trist när man har riktigt dåligt ställt en månad och tänkte påbörja en kur, och i och med detta måste vänta till nästa månad.
2025-01-12, 22:18
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskorm
Lillaskafferiet lillaskafferiet.biz är grön men jag tror att det fanns lite problem hos dom.
Testa maila från en ny mail och se om de svara.
Jag kör deras testo som TRT, fin olja!

Fick tirzepatid från vikingstore.com men jag fattar inte riktigt hur mycket ska blanda?

Medföljde drop it tror jag men den är 5ml ( https://ibb.co/yqTqnqj ) eftersom vialen är 5 mg så blir det ju 2 doser @ 2.5mg kvittar det om jag fyller den med 1ml vatten eller 0.5ml vatten?

Vad blir skillnaden om jag minskar på vattnet? Jag bruka må illa av melanotan 2 men det kanske inte blir samma effekt av detta.

Grönt på kanyler.com mycket billigare än vad shoppar debitera, kommer räcka i evigheter nu.

Ja det verkar ju sannerligen som det på hemsidan.
Tack för tipset förresten, ska testa det!

Kanyler.com är extremt snabba, professionella och väldigt billiga. Kan inte rekommendera tillräckligt!
2025-01-13, 18:37
Medlem
Grönar Apotekshuset.net i vanlig ordning. Fick min order jag la runt julen. Polarn som la order förra veckan fick den innan mig. Kan bara konstatera att posten är fantastisk

Som nämnt innan så är både Aston och Vision borta så har ni handlat där, städa hemma.
Senast redigerad av TerryCrewz 2025-01-13 kl. 18:39.
2025-01-14, 08:36
Medlem
thebyebyemans avatar
SCAM!!!

Varning för hulkstore.org och vikingroids.com

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här