Citat:
Ursprungligen postat av
blackeyedgirl
Vilka summor handlar det om? Vad är det för påföljd?
Absolut ingen astronomisk summa dock alltid trist att slänga pengar i sjön. Jag tog dock kontakt med aston för en tid sedan och dom erbjöd sej faktiskt att skicka en andra gång. Häromdagen meddelade jag att det var OK att skicka igen men sedan dess har jag inte hört något från dom. Om du kollar på hushboard i deras tråd så hittar du den officiella historien om varför - välj själv om du vill tro på det:
https://www.hushboard.biz/forum/viewtopic.php?f=1273&t=1017&start=2940
Påföljd? Jag räknar inte med att någon kontaktar mej på något sätt från någon myndighet utöver det där lilla moral pappret (OM det är äkta dvs). Dessutom var det en liten beställning. Befinner mej för övrigt på samhällets botten så jag tar egentligen noll skada OM något skulle skita sej - alltid obekvämt att ha med polisen att göra men jag ligger i lä pga omständigheter i mitt liv (det finns trots allt en silverkant på detta mardrömsmoln jag sitter på, lol).
Jag pratade dock med en snubbe häromdagen som förlorade över 5k via aston pga hans paket saknade en sån där liten post/polis-stämpel på utsidan - aston ersatte ingenting för honom och erbjöd sej inte heller att skicka ett nytt paket. Möjligt att den snubben skriver nått här i framtiden pga rekommenderade att han skulle göra det.
Återkommer möjligen i ärendet.