• 3
  • 4
2025-01-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brucewayne79
Haha du är lustig du 😂😂 Man kan välja lite vad man vill ha för konflikter och inte hålla på med smuts och lägre stående människor...de kallas inte för att "bendover" som du snackar om! De är lite mer klass i HA jämfört med andra som inte tar in vad för pack som helst
Om dom bara tar in creme de la creme så varför blir så många uteslutna och tom mördade? Klubb som mördar sina egna. Misshandlar mm
Citera
2025-01-13, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Om dom bara tar in creme de la creme så varför blir så många uteslutna och tom mördade? Klubb som mördar sina egna. Misshandlar mm

Varför? Är väl ändå inte så märkligt? De "passar" helt enkelt inte in i klubben eller följer regler som är uppsatta för klubben? Man blir lite stursk och t.ex gör affärer utanför klubbens vetskap eller i linje med klubbens regler! Är väl ingen av de andra klubbarna som lever efter "brödraskap" helt fullt ut och kör väl samma resa som HA! HA kan däremot som sagt välja sina strider och skitar inte ner sig för småskit med andra klubbar eller gäng
Citera
2025-01-13, 21:28
Medlem
Citat:
Varför? Är väl ändå inte så märkligt? De "passar" helt enkelt inte in i klubben eller följer regler som är uppsatta för klubben? Man blir lite stursk och t.ex gör affärer utanför klubbens vetskap eller i linje med klubbens regler! Är väl ingen av de andra klubbarna som lever efter "brödraskap" helt fullt ut och kör väl samma resa som HA! HA kan däremot som sagt välja sina strider och skitar inte ner sig för småskit med andra klubbar eller gäng
😃😃😃😃😃😃😃 vi säger så..Brödraskapet är inte så stort hos dina idoler
Citera
2025-01-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
😃😃😃😃😃😃😃 vi säger så..Brödraskapet är inte så stort hos dina idoler

De kanske är så men jag tror ändå att mina "idoler" är mer renhåriga än de andra 😀 Men jag är inte så insatt egentligen mer än vad jag läst och fått till mig av de jag känner inom organisationen
Citera
2025-01-30, 14:14
Medlem
Citat:
De kanske är så men jag tror ändå att mina "idoler" är mer renhåriga än de andra 😀 Men jag är inte så insatt egentligen mer än vad jag läst och fått till mig av de jag känner inom organisationen
Renhåriga? Fråga svempa michel mega molle fredrik m broberg armenius linus Kristian eller de 40 andra som blivit utkastade e mördade.
Citera
2025-05-02, 03:35
Medlem
Citat:

Vi känner uppenbarligen inte samma människor men mitt råd är att du söker kunskap om dem du kallar idoler och då menar jag inte genom någon ”fantasy serier” på tv. Väx upp från pojk bilden du har om brödraskap samhörighet, den finns inte!
Citera
2025-05-08, 01:19
Medlem
tjurensfarts avatar
Det jag kan säga är att mannen från granit som blev fullvärdig i ha, åkte ut med bad standing. Vill inte gå in på detalj, men det var pga ”kärleksdrama”.

Och det var inte bara ha som var sura på honom, hans fru och barn var inte heller superglada.

Senare så var det några som bröt sig in i hemmet till mannens familj, och misshandlade honom grovt.
Citera
2025-05-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjurensfart
Det jag kan säga är att mannen från granit som blev fullvärdig i ha, åkte ut med bad standing. Vill inte gå in på detalj, men det var pga ”kärleksdrama”.

Och det var inte bara ha som var sura på honom, hans fru och barn var inte heller superglada.

Senare så var det några som bröt sig in i hemmet till mannens familj, och misshandlade honom grovt.

Vad trodde han skulle hända när han beblandar sig med väst luder? Rätt åt honom att albanerna plocka ner han på jorden, med väst var han tuff men utan grät han värre än horan som blev av med sina torskar
Ett riktigt pundartroll var den människan
Citera
2025-05-08, 20:16
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Vad trodde han skulle hända när han beblandar sig med väst luder? Rätt åt honom att albanerna plocka ner han på jorden, med väst var han tuff men utan grät han värre än horan som blev av med sina torskar
Ett riktigt pundartroll var den människan
Vem är fd medlemmen?
Citera
2025-05-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vem är fd medlemmen?

Micke kallades han Han såg ut som en liten fet kopia av Jerry Williams och trodde han var gud när han fick full rygg
Citera
2025-08-13, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Micke kallades han Han såg ut som en liten fet kopia av Jerry Williams och trodde han var gud när han fick full rygg

Jo, han blev lite väl stöddig. Fast jag har aldrig haft några problem med honom, men man ska nog vara bra mycket mer anpassningsbar om man ger sig i lag med HA.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in