Citat:
Ursprungligen postat av
ProGBG
Det är just det som är så svårt och fatta att man är villig att gå så långt att göra inbrott för att få tag i dessa. Han är ju tyvärr inte ensam bland män som köper använda trosor, enda skillnaden är att han går ett steg längre i sin jakt där han bryter mot lagen för sin fetish.
En fetish jag dessutom har väldigt svårt och fatta men det finns mycket av den typen där ute som är helt obegriplig för mig.
Att han har fru och barn gör det ännu mer obegripligt. Risken när man begår brott att man åker dit är ju rätt stor så varför riskera sitt liv för denna fetish.
Åker man dit så är ju hela ens liv utlämnat, alla kommer få reda på det. Inte en tanke på frun och barnen.
Ja, vad jag förstår är trosmannen (och dennes fru) kända i hela bygden för sin affärsverksamhet.
Att man då begår 4 inbrott i sina begär och perversiteter för att få nästa kick är för oss normalstörda svårt att förstå.
Han sätter ju sin fru och framförallt sina barn i riktigt vidrig situation, riskerar hela deras livssituation s a s.
Han är/var nog rätt långt gången i sina perversiterer/sexmissbruk. Han hade närmare 100 använda trosor varav några var från barn. Och vad skulle han med de kraftiga buntbanden som han hade i samma påse som stulna dildos, trosor och buttplugs, begå övergrepp och låsa fast ben/armar?