2025-01-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stol-utan-ben
Igen: rapporterna finns att begära ut från polis och flashback tar allvarligt på 106 så jag kan inte säga det utan att bli bannad. Har försökt en gång och blev då avstängd
Man bara maskerar en vokal så slipper du din fruktade 1.06. t.ex Ol*f P*lme….
Så vem är denna mordbrännare som ingen hört talas om?
Citera
2025-01-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Man bara maskerar en vokal så slipper du din fruktade 1.06. t.ex Ol*f P*lme….
Så vem är denna mordbrännare som ingen hört talas om?

Du kanske bör läsa på reglerna, eftersom personerna finns i tråden blir det en ganska allvarligt 1.06 om jag ger ut dennes namn. Någon jag redan blivit tiööfäölogt avstängs för, varnad för och dlrmed intr har något intresse av att göra igen. Att sätta mig själv i skottgluggen för personen är inte heller något jag har på min att göra lista

Som sagt ett rejält antal gånger nu: för den som är intresserad går det begära ut information från polisen.

Eller bara googla mordbrand + oskarshamn + skola för den delen
Senast redigerad av Stol-utan-ben 2025-01-12 kl. 23:16.
Citera
2025-01-12, 23:14
Medlem
Är grymt intresserad av en mordbrännare från byn. Din informatör, gamla släkting… bor hen möjligtvis på wasagården/Solgården?
Citera
2025-01-12, 23:20
Medlem
Citat:
Är grymt intresserad av en mordbrännare från byn. Din informatör, gamla släkting… bor hen möjligtvis på wasagården/Solgården?

Just denna info kommer från min kusin som gick i samma årskull i plugget som några av dessa gentlemän. Hon har själv för längesen flyttat bort men när min äldre släkting tog upp detta på jul satte sig flera av oss och googlade fram infon samt läste några av dessa anmälningar som kommit in till polisen

Om det inte framgått tror jag på fakta, intr hörsägen
Citera
2025-01-12, 23:21
Medlem
Citat:
Du kanske bör läsa på reglerna, eftersom personerna finns i tråden blir det en ganska allvarligt 1.06 om jag ger ut dennes namn. Någon jag redan blivit tiööfäölogt avstängs för, varnad för och dlrmed intr har något intresse av att göra igen. Att sätta mig själv i skottgluggen för personen är inte heller något jag har på min att göra lista

Som sagt ett rejält antal gånger nu: för den som är intresserad går det begära ut information från polisen.

Eller bara googla mordbrand + oskarshamn + skola för den delen
Har googlat till förbannelse utan resultat, du får droppa namn nu eller erkänna att du hittat på allt. Som bonus-information kan jag berätta att ingen av döttrarna har åkt buss på över ett år. Svårt att bli mobbad på bussen då.
Citera
2025-01-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonLoop
Var nog inte av ekonomiska skäl han gjorde inbrott och stal personliga intima ägodelar.
Tror snarare det handlar om en pervers böjelse där makt och jakt ingår som en extra krydda på det hela.

Det är just det som är så svårt och fatta att man är villig att gå så långt att göra inbrott för att få tag i dessa. Han är ju tyvärr inte ensam bland män som köper använda trosor, enda skillnaden är att han går ett steg längre i sin jakt där han bryter mot lagen för sin fetish.

En fetish jag dessutom har väldigt svårt och fatta men det finns mycket av den typen där ute som är helt obegriplig för mig.

Att han har fru och barn gör det ännu mer obegripligt. Risken när man begår brott att man åker dit är ju rätt stor så varför riskera sitt liv för denna fetish.
Åker man dit så är ju hela ens liv utlämnat, alla kommer få reda på det. Inte en tanke på frun och barnen.
Citera
2025-01-12, 23:25
Medlem
Citat:
Har googlat till förbannelse utan resultat, du får droppa namn nu eller erkänna att du hittat på allt. Som bonus-information kan jag berätta att ingen av döttrarna har åkt buss på över ett år. Svårt att bli mobbad på bussen då.

Då måste du va förbaskat dålig på att googla för det kommer upp på första sidan för mig

Om du tänker efter liiiiite till - om man som barn blir trakasserad på skolbussen av vuxna män, skulle man fortsätta åka bussen då?
Citera
2025-01-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det är just det som är så svårt och fatta att man är villig att gå så långt att göra inbrott för att få tag i dessa. Han är ju tyvärr inte ensam bland män som köper använda trosor, enda skillnaden är att han går ett steg längre i sin jakt där han bryter mot lagen för sin fetish.

En fetish jag dessutom har väldigt svårt och fatta men det finns mycket av den typen där ute som är helt obegriplig för mig.

Att han har fru och barn gör det ännu mer obegripligt. Risken när man begår brott att man åker dit är ju rätt stor så varför riskera sitt liv för denna fetish.
Åker man dit så är ju hela ens liv utlämnat, alla kommer få reda på det. Inte en tanke på frun och barnen.

Kan man inte ha en fetisch om man är gift och har barn menar du?
Citera
2025-01-12, 23:31
Medlem
Citat:
Kan man inte ha en fetisch om man är gift och har barn menar du?

Klart man kan ha det men det är frågan om man väljer att agera på det eller inte som är stora frågan?
Tycker du att ha en fetish är viktigare att ha än fru och barn?
Citera
2025-01-12, 23:31
Medlem
Citat:
Då måste du va förbaskat dålig på att googla för det kommer upp på första sidan för mig

Om du tänker efter liiiiite till - om man som barn blir trakasserad på skolbussen av vuxna män, skulle man fortsätta åka bussen då?
Jag tror inte att de har blivit mobbade på bussen, däremot har deras mor agerat ut en Münchhausen by proxy för att ”rädda” flickorna från den otäcka Världen utanför Dildungs fästning. Inga av deras flickor har åkt buss på över ett år.
Citera
2025-01-12, 23:40
Medlem
Citat:
Klart man kan ha det men det är frågan om man väljer att agera på det eller inte som är stora frågan?
Tycker du att ha en fetish är viktigare att ha än fru och barn?

Frågan är mer om man psykologiskt kan välja att följa en kink. Finns många rapporter med olika grader som rapporterat nästan ett beroende att få utöva sin kink

I de fallen blir det lite som att fråga om heroin är viktigare än familjen, för en beroende blir det de. Kan även vara ett invecklat självdestruktivt beteende som ligger till grund.

Oberoende är det kanske inte så enkelt som man först kan tro
Citera
2025-01-12, 23:41
Medlem
Citat:

Ja, vad jag förstår är trosmannen (och dennes fru) kända i hela bygden för sin affärsverksamhet.
Att man då begår 4 inbrott i sina begär och perversiteter för att få nästa kick är för oss normalstörda svårt att förstå.
Han sätter ju sin fru och framförallt sina barn i riktigt vidrig situation, riskerar hela deras livssituation s a s.
Han är/var nog rätt långt gången i sina perversiterer/sexmissbruk. Han hade närmare 100 använda trosor varav några var från barn. Och vad skulle han med de kraftiga buntbanden som han hade i samma påse som stulna dildos, trosor och buttplugs, begå övergrepp och låsa fast ben/armar?
Senast redigerad av Miracle1290 2025-01-12 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in