2025-01-12, 18:02
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu har jag inte direkt följt honom så väldigt länge. Men den ända jag hört kalla honom för det epitet, är han själv.
Tror jag också. Hans 12 åriga fanbsse vet väl knappast vem Janne Josefsson är, han är en relik vid det här laget.

Dom är då duktiga på att prata upp sig själva dessa internetmobbare.

Jag gör dokumentärer, bitch please.
Citera
2025-01-12, 18:04
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Vem är många?
Haha, nog betydligt fler som kallar honom för "fetto", "narcissist" eller "psykopat" än för Janne
Citera
2025-01-12, 18:08
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Tror jag också. Hans 12 åriga fanbsse vet väl knappast vem Janne Josefsson är, han är en relik vid det här laget.

Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha, nog betydligt fler som kallar honom för "fetto", "narcissist" eller "psykopat" än för Janne

Bevisar bara hur verklighetsfrånvarande han är.
Citera
2025-01-12, 18:09
Medlem
granny-pantiess avatar
Skulle vara intressant att höra vad den verklige Janne Josefsson har att säga om fettots videor.

Särskilt om jämförelsen efter att han fått höra fettot kalla Linnea för hinken och psykopat.
Citera
2025-01-12, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Anjo vet nog inte vad ordet dokumentär betyder
Citera
2025-01-12, 18:23
Medlem
Citat:
Janne Josefsson har i decennier gjort sig känd för att jaga makthavare och kräva svar
Menar Anjo att joz, olof, bumbi & chrippa är makthavare?

Men det finns några likheter emellan Anjo & Janne Josefsson
Citat:
Janne Josefssons arbetsmetoder och reportage har många gånger kritiserats. Under hans ledning blev exempelvis Uppdrag granskning fällt i Granskningsnämnden för att programmet inte följt kravet på saklighet.[28] Han har vid flera tillfällen blivit kritiserad för att utesluta saker som inte passar in och klippa och klistra ihop uttalanden ur de mest skilda sammanhang för att skildra sin bild.[29] Journalisterna Jan Guillou, Åke Ortmark och Lars Adaktusson har riktat kritik mot hans journalistiska arbetsmetoder.[30]
Här ovanför finns några exempelt på likheter mellan Anjo & Janne Josefsson, det kanske är detta Anjo syftade på?
Citera
2025-01-12, 18:28
Avstängd
DonFoldits avatar
Citat:
Vem är många?

Dom blockerar alla konton som kommenterar något kritiskt mot deras handlingar.
Tillslut var deras kommentarsfält fyllt av enbart positiva kommenterar som stöttar deras handlingar.
Det är så dom vill ha det. Totalt fejk och ingen yttrandefrihet eller rum för kritik.
Deras egon är så sköra att varken Anjo eller Rask kan tillåta kritik i kommentarsfälten, som dom kan ta bort kommentarer i.

Manligt är bara förnamnet LOL.
Citera
2025-01-12, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Dom blockerar alla konton som kommenterar något kritiskt mot deras handlingar.
Tillslut var deras kommentarsfält fyllt av enbart positiva kommenterar som stöttar deras handlingar.
Det är så dom vill ha det. Totalt fejk och ingen yttrandefrihet eller rum för kritik.
Deras egon är så sköra att varken Anjo eller Rask kan tillåta kritik i kommentarsfälten, som dom kan ta bort kommentarer i.

Manligt är bara förnamnet LOL.

Låter lite som det Jocke håller på med, försöka tysta flashbackare. Flashbackare tystar man inte med ett klick
Citera
2025-01-12, 18:39
Avstängd
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Låter lite som det Jocke håller på med, försöka tysta flashbackare. Flashbackare tystar man inte med ett klick

Det blir nog Wempa och Motvikt som efterlyser identiteter bakom användarnamn på flashback.
Sen dyker poliser upp hemma hos dom pga inringda tips om våldsbrott som händer på deras hemadresser.
Då kan Anjo och Jockiboi starta drevet tills Wempa och Motvikt kommer ut ur häktet efter den misstänkta misshandeln på deras fruar.
Citera
2025-01-12, 19:30
Medlem
Snart kommer Pino555 och säger att Anjo är 10x bättre än Janne josefsson osv.
Citera
2025-01-12, 21:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Exakt var är det don ska samla in till?
En gastric bypass operation till chipstutten då han inte lyckades sluta vräka i sig förra gången.
Citera
2025-01-12, 21:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
En gastric bypass operation till chipstutten då han inte lyckades sluta vräka i sig förra gången.

Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in